• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2015-03-04 20:22:54 följande:
    Kan du telepatera över lite paj till mig? Jag ligger som en strandad säl i soffan och kan inte röra mig. Tvingas äta nödföda bestående av Maltesers och m&m.
    Sälar? Val, menar jag!!
  • Brunhilde
    D W skrev 2015-03-04 20:24:18 följande:
    Vi kan ha knytis, jag kan stå för såsen smile1.gif
    Ja, det tycker jag vi har. Vad sägs om korpavallen på fredag då?
  • Brunhilde
    D W skrev 2015-03-04 20:39:01 följande:
    Då får jag börja cykla nu smile1.gif
    Så långt från klorran mao
  • Brunhilde
    D W skrev 2015-03-04 20:52:36 följande:
    Nä, klorran skall jag nog kunna ta mig till inom rimlig tid. Trodde du menade ett annat korp'a'vallen Drömmer
    Vad skall du bjuda på då?
    Venne, bullar kanske eller andra bullar.
  • Brunhilde
    D W skrev 2015-03-04 21:00:13 följande:
    Sås och bullar it is. Bara håll utkik efter någon som står och ser dum ut med en såssnipa Tomte
    Mumsigt värre
    Ha den synligt, så att jag slipper gå runt och fråga varje karl jag möter om han bjuder på sås. Det har potential att kunna bli lite pinsamt.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-03-04 22:54:59 följande:
    "Ja, det är våååren! Ja, det är våååååren! Som har kommit igen och med den kärleken!" *Vrålar i ordentligt*

smile2.gif
    Jippie! Regn och underkylt regn. Vårförkylning, vårtrötthet och hösnuva. Jippie!
  • Brunhilde

Extremt mycket sol idag *kisar ovant*, då uppstår ett litet problem.
    Jag behöver nya solglasögon och de som finns i handeln just nu ser ut som resultatet av ett samarbete mellan Dick Harrysson, Michael Wiehe och Dame Edna. Men du har ju alltid klassikern "seriemördarglasögonen", den hänger envist kvar år efter år...
    Jeffrey Dhamer, Dennis Rader, David Koresh och Keith Hunter Jesperson för att nämna några alla bar de obligatoriska seriemördarglasögonen.

• Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2015-03-05 18:17:09 följande:
    Köpte nya solglasögon Tiger med, slipning då. Men kanske stora skillnader mellan dam och herr inom märkena smile9.gif
    Säker på att du inte ser ut som Jeffrey Dhamer nu?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!