• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-02-28 08:41:18 följande:
    Knyppla? smile9.gif
    Låter farligt!
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-28 14:21:40 följande:
    Risken är att du utvecklar papiljotter... smile2.gif
    Det vore verkligen hemskt! Dagens projekt är att sy en yukata. Eller vad det nu blir i slutänden...
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-28 22:16:14 följande:
    Tja, satt inte huvudet fast på mig så...
    Funderade skarpt på att köpa glasunderlägg med just det citatet på och bla: Housework can't kill you. But why take a chance?",  "Beer It's cheaper than therapy", "I'm not hard to please, I just like things done my way", fast kom på att det blir lite för mycket när jag faktiskt bor här...
  • Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-03-01 00:23:49 följande:
    "På fyra ben går den som jag gillar allra mest. Gillar, gillar, gillar, allra mest. Jag sitter på hans rygg, för han är min lilla häst, är min lilla häst. Vad du är söt, min kära lilla ponny, vad du är snäll, min kära lilla häst. Du säger ingenting, min kära lilla ponny, men du är den jag gillar mest." Såja, nu känns det bättre.
    Pony play?
  • Brunhilde
    Anonym (nattjobb) skrev 2015-03-01 01:23:18 följande:
    Jag har tråkigt och jobbar natt! Vad gör ni?
    Koncentrerar mig hårt på att göra absolut ingenting. Det är en konst som ytterst få behärskar!
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-03-01 01:37:33 följande:
    Ja den har man jobbat länge på smile1.gif
    Det finns alltid utrymme för förfining och förbättring.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-03-01 01:46:38 följande:
    Absolut.. Var har våran lille DHH tagt vägen, har du skrämt iväg honom Brunis?
    Moi??? Jag som är så mild, försynt, helt enkelt extremt timid, jag skulle aaaaldrig skrämma någon...

• Brunhilde
    Anonym (nattjobb) skrev 2015-03-01 01:53:02 följande:
    Låter stabilt! Jag jobbar natt ensam med en kollega som jag mest bara skulle vilja hångla upp! Det är frustrerande!
    Det är väl bara och köra!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!