• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Signe) skrev 2015-02-22 22:51:28 följande:
    Det är Oscarsgala i natt. Jag vill se den men jag skiter i vilka som vinner. Vill bara se vad folk har på sig och hur de beter sig när de vinner. Det brukar vara bra artistuppträdanden också. Känner en som berättade att det hyrs in folk till Oscarsgalan för att fylla ut stolarna om någon Big Star måste gå ut för att pinka eller bryta ihop. Det är tydligen så att när kameran sveper över publiken får det inte finnas några tomma stolar i bild! Det ska vara folket i fucking Hollywood som kommer på nåt sånt. Jag skulle kunna vara stand-in för Sigourney Weaver eftersom jag är lite lik henne enligt folk. Blir hon bjuden till Oscarsgalan, förresten? Det är väl ett tag sedan hon var på A-listan? Då sket det sig, då. Kommer aldrig att bli berömd. Fan också.
    Kan du inte vara med i en realityshow då? Typ Farmen eller Paradise Hotel eller nått? Förresten var är min doggybag? Börjar snart hallucinera om biff med lök, Wallenbergare, Porterstek, köttfärslimpa, sjömansbiff...Drömmer

• Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-02-22 23:13:02 följande:
    A'men, du! Blev ingen doggybag idag. Sorry. Jag slukade varenda bit själv och det var på gränsen att jag förlorade mig totalt och började slicka rent tallriken. Så gott! Wallenbergare är guld för gommen. Åt en alldeles knäckande god sådan på en av hufvudstadens lyxkrogar en gång och det tog en vecka att komma ner på jorden! En realityshow? I så fall ska det vara en solo show: The World According to Signe. Skulle bli jääääävligt bra tv.
    Hm, jag som trodde att du bodde i det där de envisas med att kalla huvudstaden...
    Varför kommer jag att tänka på "Fyra nyanser av brunt"
    "The world according to Brunhilde" skulle vara barnförbjuden och innehålla väldigt mycket navelludd.
  • Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-02-22 23:40:46 följande:
    Jag bor i hufvudstaden. Har alltid gjort och blir kvar här. The World according to Brunhilde skulle jag vilja se. Det är alldeles för lite barnförbjudet i mitt liv just nu.
    Just nu hade det inte varit mycket action. Har lyckats hamna i paltkoma av soppa. Skickligt!
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-23 13:46:09 följande:

Tycker det är mer upprörande att folk vet skillnad. Hallå har dom inget liv eller? smile2.gif
    Pft! Tillhör ju vanlig allmänbildning. May the force be with you.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-23 21:46:39 följande:
    Försenad 30-årspresent. ..

Scotty! *Hjärta* smile6.gif mg=/gallery/image/5240247/full_600/phpPtE11r13592. jpg]
    Fick du en hund i födelsedagspresent?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-24 10:39:40 följande:
    Jupp! Vit herdehund/ schäfer.. 10 månader gammal, omhändertagen av polisens djurskyddsenhet och rehabiliteras.
    Världens mest goaste, snällaste och lekfulla jycke! smile2.gifsmile6.gif
    Uhu, då har du händerna fulla för ett tag framöver.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-24 08:21:36 följande:
    Vabruari... Japp.
    Nästa lön blir ju rolig. Not! :-/
    Uh, snoriga ungar och vinterkräksjukan och Fan och hans moster. Kan man inte utackordera dem vid sjukdom?
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-02-24 15:49:46 följande:
    En del av vabdagarna hade ju varit exets om allt varit som vanligt...

Men suck, det får gärna bli vår/sommar NU!
    Det kommer. Den här våren/sommaren ska bli helt jäkla fantastisk! Det har jag bestämt.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!