• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Motion och annan kraftig ansträngning bör undvikas under två veckor. Det måste väl betyda att man inte får släpa hem 17 matkassar från affären och att man inte får jogga eller köra "vanlig" gymträning. Frågade om dödskampträning och det fick man tydligen inte göra förrns efter 6 veckor. Jag behöver en tydlig lista!!! Det här är värre än ett uselt kakrecept. Ta en kopp mjöl och en nypa kardemumma typ Skrikandes

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-16 13:48:09 följande:
    Ska jag berätta om konsistens, mängd och färg också? smile9.gif
    LALALALALALALA *skriksjunger, blundar och håller för ögonen* Är normalt sett inte äckelmagad, men just nu lider jag av lätt illamående pga att det finns en liiiiten risk att jag drabbats av den fruktade vinterkräksjukan. Annars är det nog bara blod, var, öppna sår och spyor som får mig att blekna.
  • Brunhilde
    D W skrev 2015-02-16 13:51:37 följande:
    Inte helt illa således, du verkar ha minst 6 veckor kvar att leva trots allt *peppar*
    Du är så omtänksam och uppmuntrande
    *halvdöd kärring*
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-16 13:50:03 följande:
    Stiga i och ur sängen, gå till och från toaletten samt till och från köket är på ett ungefär vad du får göra.
    Ingen gäst i sängen alltså och avkomman får fixa nudlar åt dig... smile2.gif
    Men hur ska man göra med alla "oväntade" besökare då?

• Brunhilde

Kan du komma i närheten av 20 min.14 sek för att spela igenom DS2 ?
    Sedan kommer jag inte på något mer just nu.

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-02-16 18:00:51 följande:
    Förtydliga DS2, då jag kommer på 4 spel på rak arm.....
    Dark Souls 2
  • Brunhilde

Fick just klagomål på min musik. Avkomman frågade irriterat vad är det för dunkadunka
    Min städlista gillas tydligen inte

• Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-16 18:34:37 följande:
    smile2.gif Du får ha hörlurar , men då gnälls det väl att man sjunger med och det låter "för djävligt" 
    Jag kan komma och sjunga för dig annars. Lovar att det kommer att vara en upplevelse!

• Brunhilde
    D W skrev 2015-02-16 19:17:52 följande:
    Vilken vacker låt Drömmer
    Alla balls är bra utom de blå antar jag.

(knätofssäker)

" target="_blank">

Förstår att du tycker det Kanske du ska göra om den till en ballad.

Humor

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!