• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-25 18:51:58 följande:

Haha okej vad pratar vi om egentligen?
    Hm, vet inte riktigt, mest dravel tror jag Obestämd

• Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-25 19:05:32 följande:

Haha jo annat är väl inte att förvänta sig. smile5.gif Vad gör du da? smile2.gif
    Väntar på att en gammal vän ska komma och göra middag, men insåg att det är imorgon, så jag får laga min egen jäkla middag idag GråterGråter
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-25 19:20:26 följande:

Måste verkligen vara till åren om du anser denna denna/denne gamla! smile2.gif Men du får äta ikapp imorgon istället, ta lite te så är saken biff. Kan tänka att du är härlig sugen egentligen på pannbiffar med lök eller porterstek eller sjömansbiff eller köttfärslimpa. smile2.gif
    Hur visste du det? Suget efter vanlig svensk husmanskost har hållt i sig sedan Signe skrev om den där förbenade Bellmanpytten.
    Ah, du idkar lite åldersmobbing. Tröttnar du aldrig på det?
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-26 20:27:10 följande:
    Hoho!! 
    Hoho! Varför svarar du inte *crazy girlfriend*

Vad hette den tråden nu igen?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-02-26 23:16:28 följande:
    Jag tror på allvar att vår coach i vattengympan försöker döda oss! smile8.gif
    Jag kommer INTE kunna röra mig imorgon!
    Perfekt dag för att få frukost i sängen imorgon då. Glöm inte att förbeställa redan ikväll. Detaljerad beställning med exakta koktider.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-27 00:40:21 följande:
    Stort frågetecken ? smile9.gif
    En kvinna som skickade en miljon sms till sin pojkvän om dagen och om han inte svarade snabbt nog skickade hon ett eller ett par tusen "Hoho!"
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-27 00:46:15 följande:
    Ja just det :--D 
    Fan kanske ska bli stalker ..
    Eller skaffa ett minne som samlar på useless knowledge. Varför kommer jag ihåg att sköldpaddor kan andas med brunögat...
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-27 00:46:15 följande:
    Ja just det :--D 
    Fan kanske ska bli stalker ..
    Det krävs stamina. Skicka mängder med sms, ring varannan minut. Kör förbi varje kväll och ställ bilen så att du har full uppsikt över hans hus. Tror att du måste säga upp ditt jobb och bryta kontakten med alla dina vänner och framför allt barn för att ha tid med att ägna så mycket tid åt en annan person.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-02-27 01:13:58 följande:
    Jag vet att jag inte ska gå in på sex/samlevnad när jag äter eller mår illa , Vill inte se gigantiska vårtgårdar eller håriga rövar , fula kalsonger eller annat smått och gott .  Inte heller läsa om män man tyckt wow om beskriver kissande kvinnor i deras orgasm ,(hade dom draglakan , madrassskydd?)Rynkar på näsan
    Är lite snurrig nu känner jag.. , nog bäst att sova lite 
    ps Giraffer kan döda dig med en släng på huvudet..
    Sov så gott!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!