• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (nattjobb) skrev 2015-03-01 01:58:51 följande:
    Haha. Alltså jag önskar, vi flörtade rätt friskt på senaste afterworken men både jag och han har sambo och jag är väl egentligen inte alls särskilt sugen på någpn otrohetsaffär.. men a girl have got to dream liksom.
    Då får du bita ihop och låta det självdö.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-03-01 02:04:15 följande:
    Jag jobbade natt en gång i tiden ,hade tyvärr inga snyggingar att hångla upp , tråkiga tanter som kollegor, Läs, lös korsord, kolla film, drick kaffe osv;)
     Oskyldig
    Tror du kan vara lugn. Det krävs nog lite mer för att skrämma lille DHH
  • Brunhilde

Nu har jag fått lära mig hur man gör när man flörtar. Tydligen så håller man kvar blicken i en halvsekund längre (längre än vad fick man aldrig veta), ler lite (asgarv är tydligen inte gångbart i de här sammanhangen). Därefter sneglar man lite åt det intressanta hållet och medan man pratar med sina vänner juckar man lite lätt (överdriv inte juckandet för det kan i viss mån besvära vännerna som står närmast dig). När den som väckt intresset visar att den också är intresserad börjar det svåra, lägga armen på dennes arm utan att verka påträngande och böja sig fram för att prata, samtidigt ska man visst höja på ögonbrynet och le stort.  Undvik för stora gester med ögonbrynen, det kan ha motsatt effekt och se ut som om du har ticks. Makrill, kaffe och cigg bör inte intagas i samband med flört, hicka är inte heller så jättecharmigt.

• Brunhilde
    Anonym (nattjobb) skrev 2015-03-01 03:11:57 följande:
    Kan nog få in ungefär allt förutom själva juckandet? Haha
    Meh, det är ju den viktigaste signalen! Det är bara att börja jucka omedelbums!!
  • Brunhilde
    Anonym (nattjobb) skrev 2015-03-01 03:31:04 följande:
    Jag vill ju egentligen inte ligga med hobom i verkligheten, bara liksom se om jag kan.. så jag kansle ska spara juckandet till nästa afterwork? ;)
    Nja, testa på någon okänd på pendeln istället.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-03-01 15:28:50 följande:
    I know! Väntar på Aniiees översättning

Funderar på att se något lättsamt och upplyftande idag. Das Boot kanske hade varit något Obestämd
  • Brunhilde

Jag har överträffat mig själv igen! Jag ska nog börja ha overall när jag går ut utanför dörren. Hur kan man INTE märka att man inte dragit ned klänningen överrumpan när man är ute och går?!?!? Hade varit helt ok ifall jag haft snygga leggings under, men tyvärr är det lite ont om kläder just nu (de ligger i mount-tvättkorg) och de enda rena har gigantiska hål på strategiska ställen.. Jag har struttat runt  på allmän plats med rumpan bar... Mitt på ljusa dagen. Slå det om ni kan...

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-03-01 17:24:26 följande:
    Tycker du? =P

Jag tänkte att eftersom jag älskar film och spel så ska jag göra några posters i korsstygn. 10 på varje bokstav, tänkte jag. Filmer jag älskar och lite klassiker som jag kanske inte älskar, men som är klassiker. På  A blev det Aliens, Aladdin, Aristocats, Adventures of Ichabod and Mister Toad, AI, Alice in Wonderland, Amelie, Apollo 13, Atlantis (disney-filmen), och Avatar. Förmodligen kommer alla Disneyfilmer med....

Och, ja, jag är knäpp..... =P
    Jäklar vad ambitiöst! Jag brukar ge upp efter de första tjugo stygnen...
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-03-01 17:15:29 följande:
    ASG!!! Tur att du har en snygg häck då! smile5.gif
    Jo, apselut...
    Tyckte att folk tittade lite, men eftersom jag är så filmstjärnesnygg, så vickade jag bara lite extra på baken och tänkte inte mer på det.
    Aniiee skrev 2015-03-01 17:18:01 följande:
    Ouch! Solig
    Skämskudde på den i några veckor (eller iaf tjugo minuter till)

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-03-01 17:38:33 följande:
    Jag är ALLTID ambitiös när jag planerar projekt. Sen startar jag, och sen ger jag upp.... efter ungefär 20 stygn.... =P

Största "duken" kommer bli 600x600 stygn, btw.
    Känner igen det där. Tricket är kanske att leja ut arbetet till någon annan...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!