• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:08:10 följande:
    Jag med, så jag tänker inta min soffa och kolla på lost girl =)
    Åh, ny serie? Vad handla sig om? Flört Jag funderar på om jag ska börja se säsong 3 av The Walking Dead...eller om det ska bli en film istället.
    Har spelat musik i timmar nu och nu börjar mina öron tröttna liteTungan ute
    Fuck perfection, love yourself and don't give a fuck what people think.
  • Chiquita89
    bastardized skrev 2014-04-06 01:10:11 följande:
    Funderar med på att lägga mig i soffan och spana in en film,,, men jag skulle vilja ha tips om något riktigt sevärt?
    Vilken genre känner du mest för?
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-04-06 01:10:11 följande:
    Funderar med på att lägga mig i soffan och spana in en film,,, men jag skulle vilja ha tips om något riktigt sevärt?
    OJ, jag är ju serie nörd. Är så rastlös att jag sällan kan sitta still i soffan och se en hel film själv, med sällskap går det, då är jag lugnare.

Vilken genre är du ute efter?

OCH hej förresten, underbart att se dig  
    Canis meus id comedit
  • bastardized
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 01:11:08 följande:
    Vilken genre känner du mest för?
    Jag är rätt dålig på film ärligt talat och kollar sällan men om jag skall nämna någon som verkligen har berört mig så är det- en oväntad vänskap, vacker och berör..
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 01:10:39 följande:
    Åh, ny serie? Vad handla sig om? Flört Jag funderar på om jag ska börja se säsong 3 av The Walking Dead...eller om det ska bli en film istället.
    Har spelat musik i timmar nu och nu börjar mina öron tröttna liteTungan ute
    Inte ny, säsong 4.  

www.imdb.com/title/tt1429449/

Jag gillar den, mycket tjejsex hahaha eller sex överlag faktiskt.
    Canis meus id comedit
  • bastardized
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:12:00 följande:
    OJ, jag är ju serie nörd. Är så rastlös att jag sällan kan sitta still i soffan och se en hel film själv, med sällskap går det, då är jag lugnare.

Jag är ju som du vet en mjukiskille ;)

Något som berör kanske ?

Detsamma!

Och du, kram!

• Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:12:00 följande:

Haha samma här, fast är ganska dålig på att följa nya. Har precis upptäckt Breaking Bad och The Walking dead. Fråga mig inte hur många serier jag redan följer...  
    Jag kommer gärna och gör dig sällskap! Bättre filmsällskap än mig får du nog inte, vågar jag påståFlört
    Har du någon favoritskådis då?
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-04-06 01:13:10 följande:
    Jag är rätt dålig på film ärligt talat och kollar sällan men om jag skall nämna någon som verkligen har berört mig så är det- en oväntad vänskap, vacker och berör..
    Den franska ? www.imdb.com/title/tt1675434/

Om det inte är samma film, så är denna absolut jävligt bra. Älskar den.
    Canis meus id comedit
  • bastardized
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:15:09 följande:
    Den franska ? www.imdb.com/title/tt1675434/ 1

Om det inte är samma film, så är denna absolut jävligt bra. Älskar den.

Jo det är den jag menar. Så otroligt härlig berättelse och så vackert filmad. 

Något liknande som får en så där varm inombords är det jag söker. 

• Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:13:33 följande:
    Inte ny, säsong 4.  

www.imdb.com/title/tt1429449/?ref_=nv_sr_1

Jag gillar den, mycket tjejsex hahaha eller sex överlag faktiskt.
    Oohh...den måste jag ju kolla in då! *Extremt nyfiken* Är den bättre än Sex & The City?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!