• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 01:15:09 följande:
    Den franska ? www.imdb.com/title/tt1675434/ 1

Om det inte är samma film, så är denna absolut jävligt bra. Älskar den.
    Jag satt precis och tänkte på den!! En av de bästa filmer jag sett faktiskt. 
    Fuck perfection, love yourself and don't give a fuck what people think.
  • bastardized
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 01:17:03 följande:
    Oohh...den måste jag ju kolla in då! *Extremt nyfiken* Är den bättre än Sex & The City?

Inte riktigt samma genre ;)

Men se den, verkligen värt besväret :)

• bastardized
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 01:18:27 följande:
    Jag satt precis och tänkte på den!! En av de bästa filmer jag sett faktiskt. 
    Ursäkta, missuppfattade...
  • Chiquita89
    bastardized skrev 2014-04-06 01:18:35 följande:

Inte riktigt samma genre ;)

Men se den, verkligen värt besväret :)

Jag är öppen för allt och jag har ganska fria dagar, så ska genast se om jag hittar den nånstans, annars får jag väl ladda ner...Oskyldig
  • bastardized
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 01:21:01 följande:
    Jag är öppen för allt och jag har ganska fria dagar, så ska genast se om jag hittar den nånstans, annars får jag väl ladda ner...Oskyldig
    Jo men vi menade samma film, det var den jag tyckte så mycket om vilket även du gjorde ;)
  • Chiquita89
    bastardized skrev 2014-04-06 01:23:27 följande:
    Jo men vi menade samma film, det var den jag tyckte så mycket om vilket även du gjorde ;)
    Jo, jag såg det nu. Ja, då har du väldigt bra smak i film får jag säga Flört
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-04-06 01:14:22 följande:

Jag är ju som du vet en mjukiskille ;)

Något som berör kanske ?

Detsamma!

Och du, kram!

Du är underbar helt enkelt Hjärta

Alltså filmer kan ju beröra på olika sätt. I spitt on your grave, det är en thriller, rätt brutal, men den berörde mig iag. För själva storyn och skälet till hennes handlingar är förståeliga. Hon gör vad jag önskar jag hade varit gammal nog att göra, men medan jag väntade på att bli vuxen så dog de jag ville gå på. Och den tredje lever och mår väl i gbg och är utbildad psykolog/ psykiatriker hur fan det nu gick till eller om han pluggar ännu, sjukt ä det. Men min hämnd är släppt, hittade vägar att gå vidare och bli fri ändå och jag är tacksam för det Solig Men ack så jag förstår tjejen i filmen.

Annars är memento bra, handlar om en man som inte har nått minne men försöker hitta sin frus mördare och hämnas.

Annars älskar jag boondock saint, alltså den är en av de bästa ever i min värld. 

Åh jag suger på att komma ihåg titlar. Med en sexåring hemma blir det ju en hel del tecknat / animerat. Jag är väl en av få som lipat till björnbröder gissar jag Tösen bara mamma gråter du, mmmm och torkade tårar med munkjackan hehe
    Canis meus id comedit
  • bastardized
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 01:24:15 följande:
    Jo, jag såg det nu. Ja, då har du väldigt bra smak i film får jag säga Flört

Detsamma ;)

Gillar filmer som inte följer gängse mönster. När jag började kika på den var jag anti då jag redan innan hade förutfattade meningar om Fransk film, men så fel jag hade och idag räknar jag den lätt som en av de filmer som har berört mig allra mest. 

• Chiquita89

Annars kan jag tipsa om Harsh Times och Training Day. Inte så mjuka, men ack så bra!
    Good Will Hunting var också längesen man såg.
    En gammal favorit, som jag funderar på att se inatt är When a man loves a woman. 

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!