• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-06 01:56:51 följande:

Första! Tänkte se alla serier nu och hänga med lite, har ju inte haft annat än Kunskapskanalen, 1:an, 2:an och 4:an de senaste 10 åren.. Tomte
    OJ oj du har lite att göra. Sett Teen Wolf. Finns ett mumsigt ögon godis där Ohh laa laaa
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 02:00:48 följande:
    OJ oj du har lite att göra. Sett Teen Wolf. Finns ett mumsigt ögon godis där Ohh laa laaa
    Jo och jag har bara de kanalerna också, men jag ser aldrig på tv heller så. Som sagt de där jävla myrorna i brallan alltså, rastlös.. Serier går bra, läsa böcker fungerar. Måste på allvar lära mig varva ner Skrikandes Får köpa en sambo eller nått, vad jag minns är jag något mer nere i varv då. Fast vad fan minns jag var ju en evighets sen hahaha
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-06 01:58:29 följande:

Hen är nog lite för påtänd för så stort ansvar just nu, är jag rädd.
    Kan vara så.... Lite avundsjuk får jag erkänna. Eller nääääää, champinjoner är gott, kantareller också, lustiga svampar avstår jag gärna...

Te och brownie någon? Drömmer Kaffe
    Canis meus id comedit
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 02:00:48 följande:
    Never heard of.
    It takes a fool to remain sane
  • Chiquita89

Nu tänkte jag bädda ner mig i den, så tomma sängen... och se lite film. Natti på er gott folk! Trevligt att fördriva lite tid härinneGlad

Fuck perfection, love yourself and don't give a fuck what people think.
  • bastardized
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 02:06:10 följande:
    Nu tänkte jag bädda ner mig i den, så tomma sängen... och se lite film. Natti på er gott folk! Trevligt att fördriva lite tid härinneGlad
    Natti!
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-04-06 01:57:36 följande:

Vi bor ju i princip grannar efter vad jag förstår ;)

Dirty dancing top gun och inga kan älska som vi var ju favoriter i unga år och et perfekt tillfälle att få kyssas och pilla i skydd av biosalongens mörker.....

Nå med FL mått så gör vi det iaf. Fast de är ju rätt kustremsa och nära den underbara staden Solig

Ja hångelfilmer hehe. Tror titanic ingick i mina senare tonår, jag var nog den tråkigaste bruden ever, gick ut och rökte mitt i filmen. Dåvarande pojkvän och hans kompisar satt kvar och jag fick länge efter höra att jag är en märklig brud haha.

Ibland kan jag ändå sakna den där rara tiden. Hångel är underskattat hävdar jag och något jag kan sakna enormt, hångel och bara vara nära.
    Canis meus id comedit
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-06 02:04:18 följande:
    Kan vara så.... Lite avundsjuk får jag erkänna. Eller nääääää, champinjoner är gott, kantareller också, lustiga svampar avstår jag gärna...

Te och brownie någon? Drömmer Kaffe
    Mja, pass Jag dricker några dl vin/öl om året ungefär, har varit berusad ca tre gånger de senaste fem..

Men ja, åh! Kantareller!
    It takes a fool to remain sane
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 02:06:10 följande:
    God natt, sov godast! På återseende
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-06 02:10:12 följande:
    Mja, pass Jag dricker några dl vin/öl om året ungefär, har varit berusad ca tre gånger de senaste fem..

Men ja, åh! Kantareller!
    Smörstekta!!!!!

Nå jag brukar inte dricka. Men det har vart nån period nu när jag vart iväg och haft tjejmiddag varje fredag när jag är barnledig och tja alltså de går några liter vin kan man säga. För ett tag sen baljade jag vin i 13 timmar Förvånad Men jag sov gott den natten iaf
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!