• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 15:38:59 följande:
    Haha...
    Börjar snart fundera...
    Ska kolla.Spöke
    Vad har du på dig?
    Jag har skinnkepa läderväst och snörda skinnbyxor...vid första anblicken som tagen från blue oyster bar
    Åh polisskolan hahahaha
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 15:46:56 följande:
    Har dagen till ära klätt mig i svart. Annars är det här ganska likt:
    s3.amazonaws.com/rapgenius/fat-girl-thong.jpg
    Va? Inga chaps?
    Vad du är smörigt söt...tänk att få lukta på dina Lördagsfisar!Drömmer
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 15:52:30 följande:
    Åh polisskolan hahahaha
    Haha...ja!Skrattande
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 14:11:15 följande:
    Du menar så där när man kryper upp hos någon sömnvarm med nybryggt kaffe, i den stora kontinentalsängen, med tidningen i högsta hugg och pillar på personen tills den vaknar? Drömmer
    Eller är korsord något slags kodord jag har missat? Obestämd
    Kodord!!!

Fast det andra lät inte fel. Men jag är mer inne på att vara den som får kaffe på sängen. Har bara hänt en gång att jag fått det av en man och då hade han inte "sovit" hos mig utan med min kompis jag bodde ihop med, gick frukost samtidigt. Underbar man.

Fast i ärlighetens namn så vet jag inte hur man för när man ligger kvar i sängen efter att man vaknat bortsett från när man somnar om, det kan jag. Annars är jag mer en sån som kliver upp, klär på mig direkt. Så jag vet inte ens hur man pöser runt halvklädd eller liknande. Är dock avundsjuk på folk som kan få i morgonrock en halv/ hel dag. Hade velat lära mig den konsten innan jag dör. Istället för att stressa upp jämt.
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 15:56:02 följande:
    Vad du är smörigt söt...tänk att få lukta på dina Lördagsfisar!Drömmer
    Jag vet att jag är alla mäns våta dröm!
    Hm, du vet att inga kvinnor oavsett form, fiser lavendel? Man får ta det för vad det är, en fis är en fis.
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 15:57:24 följande:
    Kodord!!!

Fast det andra lät inte fel. Men jag är mer inne på att vara den som får kaffe på sängen. Har bara hänt en gång att jag fått det av en man och då hade han inte "sovit" hos mig utan med min kompis jag bodde ihop med, gick frukost samtidigt. Underbar man.

Fast i ärlighetens namn så vet jag inte hur man för när man ligger kvar i sängen efter att man vaknat bortsett från när man somnar om, det kan jag. Annars är jag mer en sån som kliver upp, klär på mig direkt. Så jag vet inte ens hur man pöser runt halvklädd eller liknande. Är dock avundsjuk på folk som kan få i morgonrock en halv/ hel dag. Hade velat lära mig den konsten innan jag dör. Istället för att stressa upp jämt.
    Fick kaffe på sängen varje gång jag sov över hos min pv.
    Jag kan ligga i sängen hela dagen utan problem och utan att bli rastlös. 
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 16:00:18 följande:
    Jag vet att jag är alla mäns våta dröm!
    Hm, du vet att inga kvinnor oavsett form, fiser lavendel? Man får ta det för vad det är, en fis är en fis.
    Lavendel...haha...nej nej!
    Fiskrens, ägg och lök ska det vara!Skrattande
    Man ska riktigt känna smaken av det också...
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 16:03:56 följande:
    Lavendel...haha...nej nej!
    Fiskrens, ägg och lök ska det vara!Skrattande
    Man ska riktigt känna smaken av det också...
    Det gör du också. Varje gång du känner lukten av fisar, bajs osv så betyder det att du här partiklar, typ nanopartiklar av det på tungan. Så om du tex känner lukten av kadaver, ruttet kött osv så har du det i munnen. Visst är det underbart.

Mår fortfarande illa då och då av denna kunskap fast jag haft den i en halv evighet. * hulkar lite*
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 16:29:45 följande:
    Det gör du också. Varje gång du känner lukten av fisar, bajs osv så betyder det att du här partiklar, typ nanopartiklar av det på tungan. Så om du tex känner lukten av kadaver, ruttet kött osv så har du det i munnen. Visst är det underbart.

Mår fortfarande illa då och då av denna kunskap fast jag haft den i en halv evighet. * hulkar lite*
    Av den anledningen blir jag nästan mordisk när någon lägger av en smygare i bussen, pendeltåget och liknande. Jag vill inte ha främmande människor skit i mig! (Gillar inte att folk jag känner skiter på mig heller iofs)
  • Fjäril Vingad

Idag önskar jag att jag kunde vrida klockan tillbaka bara för någon minut, så jag kunde krama om min familj.

Kommer jag nånsin totalt vänja mig vid den här skitsituationen?!

(Förlåt att jag är neggo i den här underbara tråden, jag behövde bara ösa ur mig!)

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!