• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 08:23:53 följande:
    Hallå!Glad
    Lördag solen lyser...kan inte nästan inte bli bättre.Solig
    Är avundsjuk på vart du bor för här är solen bakom moln och det skall bli regn i eftermiddag och är rått ute *Brr*

Men det låter som om du får en fin lördag iaf Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-05 11:20:16 följande:
    Näpp!!

Hon är så härlig, men det tar evigheter för henne att berätta eller beskriva något ibland..
    Hon råkar inte vara släkt med mig på något vis eller?? Jag är grym på att omformulera själva omformuleringarna och förklara om omförklaringarna... har jag hört, röda tråden och kärnan vad är det?? Tyst
    Canis meus id comedit
  • Fjäril Vingad

Har fått första koppen kaffe. *suckar nöjt*

Särbon drar ff timmerstockar i sängen.
    Själv läser jag Illustrerad vetenskap och har lärt mig bl.a. att maskar inte alls kan leva vidare om de kapas på mitten av nån orsak. Happ!

• Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 11:21:57 följande:
    Tänker på dig Hjärta

Du får troligen fullt upp med att läsa och svara att du glömmer folket. Jag minns inte alls hur många som var där, bara att min svåger var det och de var för vi åkte dit ihop och gick ut och rökte ihop i pausen. Du kommer inte få så lågt som 0,2 då ,måste man mer eller mindre vara hjärndöd om man nu inte får nån total black out panik då, det trodde jag att jag skulle få, jag får alltid provpanik typ.

*håller tummar och tår för daj* Kyss

Jag hade en klasskompis i gymnasiet som var så nervös att hon bara fick 0,2. Dessbättre hade hon MVG i nästan alla ämnen. Drömmer
    It takes a fool to remain sane
  • HäckHäxan

På tal om barn, så är mitt barn lite bundis med A-laget där vi bor och har så varit sen hon var bebis typ. Men igår slog lite milt rekord tror jag, en av de yngre förmågorna i laget, ett år yngre än mig, gick till guld och smyckes affären och köpte en klocka till ungen, med snövit och dvärgarna och sen fick hon en keps också. Visserligen brukar hon få en guldtia lite här och var från några där men en ny klocka va fan. Nå nu har hon en morot till att lära sig klockan ordentligt iaf

För säkerhets skull bjöd hon hem han som köpte klockan och en annan av de yngre som är typ 37, på både middag och filmkväll OCH förklarade högt på torget att de kunde få sova över men inte samtidigt utan varannan natt bara Tyst Skrattande Jävlar vad vi skrattade.

Jo han som köpte klockan, vi kallar honom K, förklarade såå fint för de andra i a-laget om när jag spräckte skallen på en nasse med en mugg precis vad jag tänkte snacka om på torget jämte en lekplats en fredag eftermiddag hahaha kanske inte. K förklarade även för min dotters pappa när vi just träffats att han skulle passa sig för mig, för om jag blev arg så skulle jag förmodligen slå ihjäl honom. Men tack för den liksom. ( har inte slagit ihjäl någon någonsin ännu, bara så ni vet ) Ha sa nått liknande till en gemensam kompis H för ett gäng år sen också, fast då var det mer i stil med HUR fan vågar du umgås med henne, hon är helt livsfarlig när hon blir arg. Varpå H försökte förklara att du K, de har gått några år och jag har dessutom känt henne sen vi var tonåringar och hon har en bebis hemma...

Fick dessutom träffat mitt ex Mr Tall, dark and handsome, från tonåren som hade vägarna förbi, det var för jäkla kul, var länge sen nu. Jisses som jag saknar honom kände jag när vi träffades. Freja var lyrisk, hon har alltid älskat honom och skall minsann bli lika lång som honom när hon blir stor Nå någon dag inser hon nog att hon inte ens kommer bli i närheten av ca 2 M lång haha. Tycker det är rätt häftigt att man lyckats bevara vänskap på länge, jag var 15 när vi träffades och idag är jag 34 och han är en av de få som känner mig bäst i världen. 14 år gammal fick han snabbt lärt sig vad PMS med stort P är hahaha stackars kille. Nå han blev härdad inför framtiden i vart fall Jag väljer att tro att jag gjorde honom en tjänst där

Nu skall det strax stressas på här, dansen börjar kl 12, sen blir jag tvåbarnsmamma fram till ca 18. Synd att vädret e trist de är så smidigt att kasta ut dom i trädgården

Ha de hallon hela högen! Hjärta

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-05 11:35:56 följande:

Jag hade en klasskompis i gymnasiet som var så nervös att hon bara fick 0,2. Dessbättre hade hon MVG i nästan alla ämnen. Drömmer
    Ja där snackar vi ju black out av rang liksom. Jag blev ofta sån, helt tom i skallen så fort de var prov av något slag och när jag gick ut så kom alla svar på frågorna fram i skallen och jag svor. Så jävla trött på sånt där.

tror de var därför jag bestämde att högskoleprovet bara skulle vara kul. Och det är också därför jag vägrat ansöka och göra Mensas stora test för flera år sen, mitt ex tjatade som fan efter att jag gjort deras lilla online en natt för skoj skull. Men nej jag kommer aldrig göra det stora. Har fått såna svarta hål i skallen under adhd utredningen också där jag bara ehhhh alltså du kan läsa det på japanska om du vill, men jag kommer inte förstå eller kunna ta in mer just nu iaf.... Obestämd
    Canis meus id comedit
  • Schna
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 11:24:38 följande:
    Hon råkar inte vara släkt med mig på något vis eller?? Jag är grym på att omformulera själva omformuleringarna och förklara om omförklaringarna... har jag hört, röda tråden och kärnan vad är det?? Tyst
    Eller mig? Jag är för disträ för att prata begripligt, tacka vet jag TEXT
    It takes a fool to remain sane
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-05 11:26:23 följande:
    Har fått första koppen kaffe. *suckar nöjt*

Särbon drar ff timmerstockar i sängen.
    Själv läser jag Illustrerad vetenskap och har lärt mig bl.a. att maskar inte alls kan leva vidare om de kapas på mitten av nån orsak. Happ!
    Gött, skål Kaffe

Vilken är orsaken till att de inte kan leva vidare? *nyfiken* menlös fakta älskar jag

Har du sett maskar paras någon gång? Ser rätt hmm svullet ut.
    Canis meus id comedit
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 11:23:12 följande:
    Är avundsjuk på vart du bor för här är solen bakom moln och det skall bli regn i eftermiddag och är rått ute *Brr*

Men det låter som om du får en fin lördag iaf Solig
    Haha...inte är det i helvete iaf!{#emotions_dlg.djavulsk}

Jag kastar lite tankar till er som fått mitt korsordsväder och gottar mig vidare i solskenet!Skrattande

Tack, alla får nog en underbar Lördag, kan iaf önska er en.{#emotions_dlg.flower}
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-04-05 11:18:39 följande:
    Hon är så söt!

Hennes mamma tyckte att hon gott kunde vänta ett par år med att köpa gummi..
    Asg...så det tycker hon!Skrattande
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!