• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • gilmore
    edwin47 skrev 2014-04-05 01:00:28 följande:
    Vad är provet Gilmore?
    Det stora kuksugarprovet.

Nä skoja bara, det hade jag klarat galant! Det är Högskoleprovet.
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 01:27:54 följande:
    Nej de går bra. Har du gjort det innan eller är det första gången? Om de är första så tänk såhär, detta är bara ett sätt för dig att se hur allmänbildad du är. För det är vad det egentligen handlar om enligt min mening då. Det är inget att vara nervös för- Nu har jag dock bara gjort det en gång. Men gör det som en kul grej bara.
    Det är första gången!
    Men jag kommer ju inte ha sovit mycket när det är dags och lär vara helt grötig i hjärnan, jag blir glad om jag förstår hälften av det jag läser. Jag är inte så nervös för själva provet ändå (även om jag förmodligen bara får 0,2) utan det är mest det här med att det är mycket folk och jag är så jobbigt awkward runt människor jag inte känner.

• DJÄVULENS HÖGRA HAND

Hallå!Glad
    Lördag solen lyser...kan inte nästan inte bli bättre.Solig

• Anton Chigurh
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-04 12:10:45 följande:
    Förvisso så förstår jag vad du syftar på...men i all iver så kan man komma väldigt långt på kärlek till ungarna, pengar är lappar med siffror och nummer men ungar är av kött och blod...deras och ens kärlek kostar inte pengar.
    Det som är där imellan betyder inte så mycket när allt kommer kring.
    Vackert va?{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jo, det är djävulskt vackert, Min Käre Hantlangare,Glad och väldigt sant, men jag skrev närapå. Pengar är inte allt, men närapå. Och det......är lika sant.

Tyvärr.

Må du få en för jädra skön lördag, du, och alla andra här....

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anton Chigurh skrev 2014-04-05 09:32:18 följande:
    Jo, det är djävulskt vackert, Min Käre Hantlangare,Glad och väldigt sant, men jag skrev närapå. Pengar är inte allt, men närapå. Och det......är lika sant.

Tyvärr.

Må du få en för jädra skön lördag, du, och alla andra här....

Kram //Anton
    Ja vet bäste Anton att den skrala och bistra verkligheten ter sig hårt i plånboken och sliter hårt i korvörena.
    Vi är nog inte helt oliktänkande ville dock ge tröst i HH's miserabla pappershantering från FK's sida.
    Nåväl jag bugar bockar och bra nära nog niger för dom vänliga orden och önskar herren detsamma tillbaka.

Så simma lugnt nu och hoppas du har KMP att gosa in dig i ikväll...Solig
  • Knall

9- åringen ska beskriva vad hon vill ha för lördagsgodis..;

"På gallerian hade de inte igår, och inte igår, inte igår innan, inte då i onsdags, eller tisdags eller måndags.. Det var inte på söndagen eller lördagen, men på förra fredagen så hade de en stor påse med gummi som jag vill ha!"

Efter att vi fnittrat klart kom vi fram till att hon ville ha en Haribopåse..

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-04-05 10:03:28 följande:
    "På gallerian hade de inte igår, och inte igår, inte igår innan, inte då i onsdags, eller tisdags eller måndags.. Det var inte på söndagen eller lördagen, men på förra fredagen så hade de en stor påse med gummi som jag vill ha!"

Efter att vi fnittrat klart kom vi fram till att hon ville ha en Haribopåse..
    Haha...ja gummi är gott, helst med kolasmak!Skrattande
    Jag hade nog vikt mig dubbelt...ungar är för härliga.Solig
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-05 10:03:28 följande:

"På gallerian hade de inte igår, och inte igår, inte igår innan, inte då i onsdags, eller tisdags eller måndags.. Det var inte på söndagen eller lördagen, men på förra fredagen så hade de en stor påse med gummi som jag vill ha!" smile2.gif

Efter att vi fnittrat klart kom vi fram till att hon ville ha en Haribopåse.. smile2.gif

inga omförklaringar alls, sååååå logiskt!!!
  • Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-05 10:10:41 följande:
    Haha...ja gummi är gott, helst med kolasmak!Skrattande
    Jag hade nog vikt mig dubbelt...ungar är för härliga.Solig
    Hon är så söt!

Hennes mamma tyckte att hon gott kunde vänta ett par år med att köpa gummi..
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-04-05 11:11:08 följande:
    smile2.gif inga omförklaringar alls, sååååå logiskt!!! smile1.gifsmile2.gif
    Näpp!!

Hon är så härlig, men det tar evigheter för henne att berätta eller beskriva något ibland..
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-05 01:44:39 följande:
    Det stora kuksugarprovet.

Nä skoja bara, det hade jag klarat galant! Det är Högskoleprovet.

Det är första gången!
    Men jag kommer ju inte ha sovit mycket när det är dags och lär vara helt grötig i hjärnan, jag blir glad om jag förstår hälften av det jag läser. Jag är inte så nervös för själva provet ändå (även om jag förmodligen bara får 0,2) utan det är mest det här med att det är mycket folk och jag är så jobbigt awkward runt människor jag inte känner.

Tänker på dig Hjärta

Du får troligen fullt upp med att läsa och svara att du glömmer folket. Jag minns inte alls hur många som var där, bara att min svåger var det och de var för vi åkte dit ihop och gick ut och rökte ihop i pausen. Du kommer inte få så lågt som 0,2 då ,måste man mer eller mindre vara hjärndöd om man nu inte får nån total black out panik då, det trodde jag att jag skulle få, jag får alltid provpanik typ.

*håller tummar och tår för daj* Kyss
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!