• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2015-01-16 23:44:32 följande:

Gör't! Mitt ex var en sån där social typ med många vänner och jag brukade smita upp på övervåningen när jag hörde dörren öppnas. Det värsta var att de började gå och leta till slut men har man fungerade lås till innerdörrarna så är det ju inga problem.

/Problemlösaren

intj eller vad var du?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-01-16 23:38:38 följande:

Själv åt jag kombinerad lunch/middag nyss... och så undrar jag varför min mage är kaiko?

Imorgon kommer en nära vän till mannen på besök så här ska det dukas upp med brunch, fika och middag.. Jag vill helst sova tills nästa söndag.. typ..

Åååh! Muffins!

Han bullar upp och du sover? Det gäller att fördela sysslorna.
  • Brunhilde
    Schna skrev 2015-01-16 23:54:14 följande:

intp..

"Umgås" med min extremt intj-väninna vilket innebär att jag håller låda tills jag storknar och sedan är hon uppslukad av något "projekt" och jag får roa mig själv. Tur att jag är van, vi har varit kompisar sedan vi var små.
  • Brunhilde
    Schna skrev 2015-01-17 00:22:06 följande:

Men är det inte lite charmigt så säg..?

Har alltid kommit bättre överens med introvert typer av någon anledning eller de med introverta drag.
  • Brunhilde

Tänk på att meteorologerna varnar för att det ska bli kallare nästa vecka. Här kommer lite retrotips:

• Brunhilde
    taquine skrev 2015-01-17 03:11:51 följande:

Herregud Var har du hittat  dessa reliker?

Vi hittade Josefin katalogen från 73 någon gång på 1900-frös-ihjäl och väninnan har sparat den. Kunde inte låta bli att dela med mig. Vi har noggrant inventerat alla dess viktiga delar.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!