• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Smecker skrev 2015-01-16 17:48:19 följande:
    Inget är mer rustikt än Engelbert Humperdinck.
    Är han bra på det?
  • Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-16 18:17:11 följande:
    Tackar för all uppmuntrande tillrop och goda råd. Ska sätta mig ner i helgen och göra en för/emot-lista, lyssna på magen och prata med hjärnan. Sedan ska jag sova på saken och bestämma mig på söndag kväll. Jag ska på kalas imorgon kväll och då ska jag bara koppla av och dricka sprit.
    Fick du pratat något med chefen idag då?
  • Brunhilde
    D W skrev 2015-01-16 18:23:49 följande:
    Du får göra ett studiebesök på Malmö opera och undersöka rusticiteten smile1.gif
    Slipper jag?

Heeeej förresten!
  • Brunhilde

Bara jag som följer "Arbetsgivarna i samhället"? Jag kan inte annat än beundra vissas tålamod eller kanske är det godtrogenhet. Har inte riktigt beslutat mig än, men underhållning är det iaf

• Brunhilde
    Smecker skrev 2015-01-16 18:39:43 följande:
    Jag är inte rätt person att bedöma det, jag gillar inte sauerkraut.
    Aha, aha, så det är weisswurst för hela slanten alltså.
  • Brunhilde
    Smecker skrev 2015-01-16 18:41:17 följande:
    Är det någon sån där modern fjortis-slang? Jag är i så fall skeptisk, med tanke på din ålder och allt.
  • Brunhilde
    D W skrev 2015-01-16 18:42:24 följande:
    Slipp du smile2.gif  
    KB den 25:te kanske är roligare?
    Kommer sjukt mycket bra i vår.
  • Brunhilde
    taquine skrev 2015-01-16 18:46:57 följande:
    Haha tack för den , pingpong sa man väl på 70talet! smile2.gif Och jag försökte bara vara lite desperat fredagsrolig ju smile6.gif
    Såå kul var det inte , eller? smile2.gif  
    Jo det var det. Jag skrattade högt i min ensamhet
    Fast jag är lite övertrött och extremt lättroad. Nästan så man skulle kunna tro att jag är blondin.
  • Brunhilde
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-16 18:46:55 följande:
    Ett snabbprat. Avdelningen ska speedas upp och han har sett hur driven jag är, sa han. Han tyckte också att jag har integritet och tycker att jag är rätt person för att han tror att jag inte är rädd för att ta tuffa beslut. Låter som det är en kommandora de vill ha. Känns inte skitbra. Den strama isbiten Signe, liksom. Men jag är ju jävligt snygg när jag ler, som kollegan sa för ett tag sedan.
    Du tolkar det utifrån vad en jäkligt osmidig kollega sagt. Det är inte alla som är snygga när de ler. Min förra chef såg ut som om han svalt kaustiksoda varje gång han log. Det du
  • Brunhilde

623 kcal har jag tydligen lyckats få i mig hittills idag, men om jag går över till grannen och lånar tre amerikanska gigantiska muffins så kommer jag upp i min dagskvot. Gäller att vara strategisk och räkna ut vilken granne som har muffins gigantus hemma.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!