• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2015-01-14 23:24:17 följande:
    Jag koncentrerar mig frenetiskt på tv'n samtidigt som jag försöker att inte fnissa när mannen för femtielfte gången frågar; " Men, vad GÖR han därinne?!" smile2.gif
    Han gör allt det du inte berättat för honom svarar du väl.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-01-14 23:40:35 följande:
    Hehe! Eller i rummet på natten.. smile5.gif
    Det gäller att ta vara på tillfällena.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-01-14 23:42:53 följande:
    Det gick upp ett ljus tillslut.. smile2.gif

Nu ska vi bara lära BÄGGE barnen om vikten av att ha duschdraperiet på INSIDAN av badkaret. . smile8.gif *Muttrar förbannat medan jag torkar upp en halv ocean från badrumsgolvet*
    Oooo, det måste hänga på utsidan efter duschen, annars möglar det.
  • Brunhilde

Är det bara jag som saknar Bluebloods sex-valbarometer? Tänker mig att det saknas uppdateringar vad det gäller sdkvinnor och kanske är det så att Blueblood legat av sig...

• Brunhilde
    Knall skrev 2015-01-15 16:25:36 följande:
    Ja, EFTER, ja.. Inte under själva duschande! smile8.gifsmile5.gif
    Jo, du får väl upplysa de små liven om hur man hanterar ett duschdraperi.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-15 16:32:25 följande:
    Strålande sol och plusgrader, ibland då jävlar leker livet!
    Funderar på att sy om mitt duschdraperi till en regnkappa.

• Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-15 17:29:15 följande:
    Haha där fick du så du teg! smile2.gif Hoppas det räcker en sylvester med... Du kommer bli så söt så, ja så man bara vill nypa dig i kinderna och prata bäbisspråk med dig, säkert ett hett byte för alla dom som haft en blöt utekväll.
    Oh ja. Sexig värre kommer jag bli. Kanske blir på tok för het. Bäbisspråk gör mig helt till mig i trasorna. Funkar bäst i bingen dock.
  • Brunhilde
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-15 18:17:38 följande:
    Ja värre än värst liksom, liksom liksom... Jaaa heeelt gaaalet. Finns nog inget egentligen som inte funkar bättre än i bingen. Som ett exempel, i sängen räcker det med en smula och man blir störd, under bordet kan det ligga flera hundra och dom knappt märks.
    Det är bäst att leva sitt liv enligt nm-principen och undgå alla fågelbon och ormögon. Det bästa är att man slipper ställa sig den eviga frågan "Var la jag nu leverpastejen?"
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!