• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2015-01-11 23:36:01 följande:
    Du kan få ge mig råden som blev över. Gärna 5-10 stycken sådär.

Shoot!
    Ha alltid rena underkläder när du går ut.

Piska aldrig en äkta matta (eller äkta man heller för den delen, om han nu inte ber om det)

AltF4 är en klassiker

Sätt in plåten i ugnen en stund innan du lägger på den klyftade potatisen så blir den frasigare.

Lägg plastfolie över toalettskålen om festen är riktigt tråkig (se till att det inte är din fest bara)

Det är dåligt att tänka högt i offentliga miljöer.

Kan du inte sjunga när du är nykter, så kan du garanterat inte det när du är packad!

• Brunhilde
    Schna skrev 2015-01-12 00:02:58 följande:
    Åh! Nu måste jag köpa plastfolie samt lära känna någon som kan bjuda mig på fest.

Jag tänker anteckna allt detta.
    Gört!
  • Brunhilde
    Schna skrev 2015-01-12 00:42:36 följande:
    Vad gör man när i ens projektgrupp är INTP's inklusive en själv? Hade deadline för 40 minuter sen och den enda jag sett röken av sen 22:a december var sjuk idag..
    Man gör som följande: Kör projektet själv och skulle man fastna så ber man andra som kan tänkas förstå vad det handlar om om hjälp.
  • Brunhilde
    Schna skrev 2015-01-12 00:58:39 följande:
    Då fortsätter jag som tidigare då. Åh vad roligt!
    Hur många är/var ni i er grupp?
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-01-12 14:01:52 följande:
    Jag vill härmed säga upp mitt medlemskap i att bra kvinna!!! smile8.gif
    Vart gör man byten och returer? *Blöder som en stucken gris och inga värktabletter fungerar mot smärtan*

Åh! Kaffe!! *sörplar*
    Kan också tänka mig vara en dålig kvinna ett tag Drömmer
  • Brunhilde
    Knall skrev 2015-01-12 15:45:10 följande:
    Av någon märklig anledning så går inte min man med på att jag gör ett könsbyte... smile5.gif
    Ogin typ, han har ju fått vara det hela livet! Några dagar i månaden kan han väl dela med sig. Ni kanske kan byta med varandra under de kritiska dagarna.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-01-12 18:07:37 följande:
    Väldigt intressant att man köper en liter apelsinjuice ena dagen till sig själv, variant dyrare, dricker ett glas a 33 cl (vi har typ bara såna där coca cola-glas som Donken har på somrarna), och nästa dag så är juicen SLUT. WTF!?! Sen kommer det en ohängd 13-åring och talar om lite nonchalant att han DRUCKIT UPP JUICEN JAG BETALAT 37 KRONOR FÖR!

13-åringen blev omedelbart utkörd för att köpa ny juice.....
    Det har jag lärt mig för länge sedan, allt är till för tonåringarna. Det är först nu avkomman börjat fråga om det är ok att äta upp chokladkakan eller vad det nu kan vara som lockar.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2015-01-12 19:18:29 följande:
    Meh! Han har faktiskt ett eget kylskåp att gå i om han blir sugen på saker......
    Vi har bara ett. Har ni var sitt kylskåp till alla familjemedlemmar?
  • Brunhilde
    Tom Araya skrev 2015-01-12 20:01:22 följande:
    Vore det möjligt tillfälligt, så skulle ni få era fem dagar, åtminstone någon gång ibland, bara för att få testa grejen med att vara kvinna...
    Men då ska jag fan ha några mensfria dagar också OCH hela er anatomi med utseende och rubbet, inte bara snorre och testiklar utbytta mot mutta och livmoder...deal? DrömmerFlört

Du vet inte vad du ger dig in på ifall du tänker låna ut sin anatomi till oss alla tre under de värsta dagarna. Vi är inte direkt synkade och du skulle vara kvinna halva månaden och det du får tillbaka efter utlåningen kommer nog vara ganska slitet. Kanske finns någon sorts skavsårssalva Obestämd
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2015-01-12 20:19:00 följande:
    Jag kan ibland fundera över hur det skulle vara att vara man och ha sex med en kvinna... Hur det skulle kännas att glida in i henne, liksom...
    Jag hade runkat och utfört autofellatio i stort sett hela dagarna. Hade nog inte hunnit med så mycket annat.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!