Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Köpte nya strumpor för ett tag sen med mönster på. Öppnade den nyss och blev förvånad mönstret är på undersidan av foten haha
Avkomman äter mat, hann inte mer än posta förra inlägget så var hon uppe.
Köpte nya strumpor för ett tag sen med mönster på. Öppnade den nyss och blev förvånad mönstret är på undersidan av foten haha
Avkomman äter mat, hann inte mer än posta förra inlägget så var hon uppe.
Ibland blir man ju lite sådär less på mänskligheten när man läser i trådar här inne.
Men idag känner jag fan att jag lever i lyx på riktigt. I mitt liv finns fantastiska människor, vackra, starka och kärleksfulla. Ibland har jag svårt att förstå hur jag ens kan förtjäna dem i min tillvaro alls, hur de står ut med mig och hur de kan älska mig går ibland ( läs ofta ) över mitt absolut ringa förstånd. Men jag inser att jag är lyckligt lottad på så många plan med dessa människor i just mitt liv. Kommer nog aldrig kunna ge tillbaka allt de ger och har gett till mig. De är så otroligt mycket större och bättre medmänniskor än jag är, kanske än jag någonsin kan bli alls. Jag inser det, jag vet det, förstår det och min tacksamhet svämmar över när jag tänker på det.
Hur fan fick jag sån jävla flax. Kanske var jag inte helt ond i mitt förra liv. Kanske är jag inte riktigt så hemsk och jobbig som jag själv tror. Oavsett skäl och anledningar så fyller vetskapen mig med kärlek till dem, till världen, till människor. Just idag är jag förbannat lycklig över att jag är jag alltså och för att andra älskar mig som jag är.
När jag efter att ha läst detta inlägg tog fram listan över senast uppdaterade trådar så hittade jag tråden "Men gå hem med dig!" som kändes väldigt passande i sammanhanget och gav mig dagens första riktigt skratt :D