Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-23 23:07:30 följande:
    Tycker det sista var mest passande kanske hypa till det med ett litet bindestreck "Lik-giltigt"
    Brunhilde skrev 2014-09-23 23:09:27 följande:
    omg det där var ju nästan göteborgskt. Skämskudde på mig. F'låt!
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-23 23:12:38 följande:
    Sill-i-you

Asflabb!

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    ludenfot skrev 2014-09-24 10:15:28 följande:

Varma supar passar i det här vädret Flört
    Jag skulle behöva ett par tre hundra ungefär eftersom jag för närvarande sitter i telefonkö med akassan.. Skrikandes

Åh tradigt. Kanske skulle vara whiskey supar för att orka med köandet.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-24 10:39:08 följande:

Jag överlevde natten, men karl som jag är måste det ha varit på det berömda håret.

Hursomhelst var tur eftersom jag inte längre har någon epitaf (eftersom Knall av outgrundlig anledning vägrade dela med sig av Alfons). Nu har jag alltså lite extra tid att komma på något som är klokt, fyndigt eller bara helt uppåt väggarna.

#man-flu har dessutom fått sällskap av lite andra åkommor, ännu en del i hännricks samlade värk.

En värkande encyklopedi?
  • HäckHäxan
    Så svårt är det inte skrev 2014-09-24 18:21:39 följande:
    Vem skall ha stolen då? någon förbipasserande som vill koppla av ett ögonblick och titta på eller? :P

Hehe jag tänkte att en man kanske ville/ behövde sitta/ stå på den då och då, alternativt ha stöd av den med ett ben eller så..... jag tänker massor
  • HäckHäxan
    Så svårt är det inte skrev 2014-09-24 20:53:58 följande:
    Hem till häckhäxan, du får både en stol och en kopp Zoegas :)
    Vill man ha zoega så medtas det själv.

Stol kan jag eventuellt hosta fram en liksom
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-24 21:13:38 följande:
    Solig

Lite lång bara, kanske. Sängen är närmare.
    Känner mig övertygad om att det är en korrekt slutsats Min säng är också nära, men jag skall inta soffan, nå det är planen som alla numer vet går dem oftast åt helvete
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-25 01:24:57 följande:
    Bara tanken på att de spärras in bara för att de träffar mig, oavsett om det ska vara deras rum eller inte är det inte rätt. 

Kan du förstå det? Jag vill att alla möts på fri basis.
    <3 <3 <3
  • HäckHäxan
    ludenfot skrev 2014-09-25 09:29:28 följande:

God morgon folket. Jag sitter och försöker rätta till nacken efter märkliga gymnastiska övningar i sängen i natt (ensam). 

Här kommer några citat från försäkringsbolag och dylikt. Vansinnigt roligt Foten i munnen

När jag skulle köra hem, råkade jag åka in på fel gård och kolliderade med ett träd, som jag inte har på min tomt.

Jag trodde rutan var nedfälld, men jag märkte när jag stack ut huvudet genom den att den var stängd.

Jag hade kört bil i 40 år när jag råkade somna vid ratten.

Min bil stod perfekt parkerad, när jag backade på honom.

Jag sa till polisen att jag inte var skadad, men när jag tog av mig hatten, så upptäckte jag ett svårt skallbensbrott.

Jag tutade, men bilhornet gick inte för det var stulet.

Olyckshändelsen orsakades av att vägen kröktes.

För att undvika kollision körde jag på den andra bilen.

Jag kan inte betala reparationskostnaderna, ty jag underhålles av min svärmor, eftersom min hustru dog för tre år sedan.

Jag kolliderade med en stillastående spårvagn som kom från motsatt håll.

Jag körde över en karl, han erkände att felet var hans, för han hade blivit överkörd förut.

Jag körde på en lyktstolpe som jag inte blivit varse eftersom den skymdes av några karlar.

Den döde kom cyklande från vänster.

Kon gick mot bilen, efteråt fick jag höra att hon inte var riktigt klok.

Den här fotgängaren visste inte åt vilket håll han skulle springa, så jag körde över honom.

Min man svimmade, så jag måste få tag på en annan man.

En lyktstolpe for mot min bil och skadade den på två ställen.

På torsdagar brukar min hustru ha stortvätt och när jag återvände på kvällen slog jag sönder vindrutan och två framtänder.

Bilen skadades inte, vilket bestyrktes av grindstolpen.

Ett hjul åkte i diket, min fot hoppade från fotbromsen till gaspedalen, for över vägen till andra sidan och hamnade mot en trädstam.

Motorcyklisten avled senare av skadorna han tillfogades på Karlstads lasarett.

Vid kollisionstillfället befann jag mig i sittande ställning på dr Lindgrens toalett varför jag inte kunde göra något för att avvärja skadan.

Min man mådde illa så att det gällde att få tag i en annan man.

När kvinnan framför mej stannade, gled jag sakta in i henne bakifrån

Hahaha jag älskar såna där citat.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-25 09:50:06 följande:

Suttit hos läkaren en timme där han känt, klämt, tryckt och dragit i mina leder...

Misstänkt tumbasartros, karpaltunnelsyndrom, reumatisk sjukdom samt problem med sköldkörteln..

Så nu har jag lämnat massor utav prover, ska på röntgen samt ultraljud av höger hand och kommer möjligen behöva opereras...

Och jag kommer även utredas närmare ang EDS...

Yeeey....

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    En bit på vägen. Bara jobbig väntan kvar. Bamsekram! <3
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!