Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-09-23 01:48:27 följande:
    Gissa på, du =) Jag försöker fylla en lista med filmer från 1985 som alla borde se. Så... bra förslag, ska kolla upp de =)

Tack så mycket =) 

Nej, har du bra filmer som hade premiär 1986-1989 (eller för den delen 1990-2014) så, be my guest.

Äh, vad tusan, alla som har tid och ork och lust kan ju göra en liten lista åt mig. En "måste"-film från varje år 1985-2014.

Liten utmaning, så här, måndag natt =P
    Det får jag suga på imorgon, kommer ju aldrig ihåg titlarna på filmer eller folks namn för den delen
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan

Nu skall jag fösa in mördarkaninen i sin bur. Tog inom honom förut eftersom det skulle bli minus inatt, så han skuttar runt i matrummet eller ja det rum som vanligt folk som skulle bo i detta hus hade haft som matrum, men inte jag, det är hund och kanin rum och en sjuhelvetes massa böcker och minis pysselbänk, allrum kanske man kallar det då

I visionen om ett hem ala feng shu så hade jag haft det som matrum. Men rent praktiskt så skulle det inte fungera om jag inte spikade upp kanin och hund på väggen och eldade upp alla mina böcker och det kommer aldrig att inträffa så

• HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-23 06:41:17 följande:
    Men... AH! *fantasierna flyger iväg* smile3.gif
    I know.

Jag gjorde föresten en fjäril härom natten. Drömde defenitivt en snuskig dröm om en kompis. Vaknade och kände mig mycket förvirrad och bara hey what did happen there ??????? :-/
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-23 09:05:20 följande:
    Det kunde ju varit Jimmie Åkesson annars :p
    (var väl en tråd om sexdrömmar med SD-ledaren i huvudollen?)
    OMG jag hade dött om jag hade haft en sexdröm som inkluderade Jimmie Å. På allvar så hade jag nog varit beredd till självmord där en liten stund och mått illa.
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-23 09:05:35 följande:
    Låter ju helt jävla underbart smile2.gifsmile6.gif

Filar på att skriva ner det där som någon novell. Men jag mig mest bara fånig när jag skriver något som blir som en erotisk/ sexuell novell oavsett om den baseras på min egen fantasi, önskningar eller är helt fiktiv. Brukar slänga skiten och kassera det helt.

Där någonstans blir jag nämligen både generad och annat. Jävligt udda känsla för någon som egentligen inte alls tycker att sex är pinsamt eller annat.
  • HäckHäxan

Jag säger bara WOW fick en gb inlägg av en man på en helt annan sida, jag vill mest äta upp honom haha. Nä men hans ord gjorde mig absolut glad i vart fall. Intressant individ helt klart OCH bor såklart i Stockholm.

Alltid Skåne eller Stockholm va fan! Skrikandes

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-23 11:07:20 följande:
    Hahaha! En fjäril! smile2.gif

Jag har haft en om Hitler i min ungdom.. hade sett någon dokumentär om honom i skolan..
    Högst äcklad och förvirrad när jag vaknade...
    Visserligen så var jag agent och skulle mörda honom, vilket jag gjorde, men ändå. .. Blääääääää!
    Hahha där hade jag inte varit förvirrad utan vaknat med en känsla av rättvisa i mitt huvud oavsett hur omoraliskt, fel och icke humant det är. Jag ville trots allt bli torped som barn Lönnmördare hade passat mig perfekt, en moralisk lönnmördare hahaha.

Har jag nämn någon gång att jag älskar filmen Boondock Saints

Ville bli polis också, chef naturligtvis och inget annat eller maffiaboss. Högst upp i pyramiden oavsett vilken jävla pyramid jag var i

Men jag hade på allvar varit en värdelös chef tror jag. Mig skall man bara ge en sån position om man har som mål att hyvla av personalstyrkan eller på riktigt vill ha en diktator som styr skoningslös med järnhand. Ja då skall man välja mig. Vill man inte ha det ja då väljer man inte mig. Då låter man mig stanna några led längre ner helt enkelt och där trivs jag bättre också.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-23 11:13:29 följande:
    Komsi, komsi... smile5.gif
    Hehe

Fick en mycket het bild i min skalle, crap! 
  • HäckHäxan

Från askan ur elden. jag är tvåbarnsmamma i skrivande stund. Hittade en extra onge på vägen och snodde den. Nä jag glömde att jag skulle passa en extra idag, tur kompisen påminde mig haha

Lasagne i ugnen. Diskmaskinen tömd och fylld igen. Jippie! Ungarna sitter i soffan och färglägger minis stora plåster. Japp ni läste rätt, de har fått lov att måla på det. Så dålig morsa är jag

Skrev ett långt inlägg i en adhd tråd förut. Bara skrev och postade. Var beredd på att få en hel del skit istället såg jag två kommentarer nyss som faktiskt värmde min själ. Tack det var precis vad jag behövde och en absolut positiv överraskning. Skiten kommer säkert Det gör inget. Jag är lika glad för dessa två människors ord oavsett.

Skall gå in och spara texten. Någonstans inom mig känner jag att den kommer vara viktig någon annanstans i framtiden. Kanske boken i mitt huvud för allt vad jag vet eller bara personligt bruk längre fram.

Imorgon är skolan stängd och den här mamman tänker praktisera alla former av dåligt föräldraskap som krävs för att ha en så lugn dag som möjligt. Mutor är tillåtna imorgon!!

Jag behöver lugn. På torsdag måste jag umgås. Mini åker till pappa efter skolan. Egen helg. Har i skrivande stund lust att sova bort den. Kommer inte hända men drömma får man ju

Tänkte göra äppelpaj strax. På tal om mat som då lätt kan associeras till vikt så vägde jag helt plötsligt 10 kg mindre idag. Vette fan varför jag ställde mig på den där vågen. Skall försöka ge fan i den tills jag skall ta blodtrycket nästa gång. Väga mig på deras våg där och se vad den säger.

• HäckHäxan
    Så svårt är det inte skrev 2014-09-23 17:25:11 följande:
    Absolut, lasta bilen full av något icke-zoegas kaffe, så kommer dem minsann vänta vid gränsen till Skåne med diverse redskap, lena batonger och handklovar.
    Lär ju bli ett förhör du sent hade glömt :P, det där med en stol vetifan om du fått, känns lite lyxigt, du hade nog fått stå upp, med händerna fastspända i någon bjälke ;P

haha, ja simturen gick bra tack, det gick mindre bra i morse med den där sablans snooze knappen :(
    Stolen var inte till mig

Åh en bjälke, som jag drömt och längtat......

Ahhh den där jävla snooze, försov mig både igår och idag *suck*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!