-
Jag är lite inne på din ide där om att ligga asså- Känns som läge för det.hännrick skrev 2014-09-26 02:02:04 följande:Nej, det är inte bara hos dig. Det brukar sega till sig nån gång under natten, antar det körs backup och sånt då, men nu var det så jag funderar på om skulle gå och lägga mig istället ;)
-
Håller med du!hännrick skrev 2014-09-26 02:13:42 följande:Ligga är det alltid läge för :)
Med denna bild önskar jag god natt. Postade den tidigare ikväll i min bästis logg på FB och tackade för den fina fredagen ihop som vi spikade förra helgen och förklarade att det var så jäkla gött att umgås, prata och kramas.
Till saken här att det inte gick att få tag på honom den dagen i telefon och han dök inte upp Hoppas han garvar när han ser den imorgon. -
Nästan 12 timmars sömn. Jag gissar på att jag var trött och nu är jag zombie typ. Mobilen hade dött för den glömde jag tydligen sätta i laddaren.
Nu kaffe på trappan och det känns som storm i luften nästan. Varmt men konstigt.
Jävla skit. Man kan säga att dygnet definitivt är vänt nu.
Trevlig helg på er. -
Skratta det brukar jag göra. Finns liksom inget annat att göra. Om någon har stake nog att fråga mig om saker de hört eller fått för sig så brukar jag svara på ärligt på det. Men annars skiter jag bara i det. Tycker folk att mitt liv är så roligt att prata om så får de väl göra det.ludenfot skrev 2014-09-26 13:08:42 följande:
Det går väl att göra med hallon också förvisso men då blir de så förbaskat små
En fråga till hjärntrusten då:
Om ett okänt antal personer snackar skit bakom er rygg. Rena skära lögner sprids och kommer efter några varv (i den lilla byn ni bor i) till er kännedom.. Vad bör-ska-kan man göra åt det?
-
Åh måste jag välja? Jag kanske har behov av bägge delarBlackred skrev 2014-09-26 08:54:20 följande:Jag är hantverkare men kan även bli handyman. Det är upp till dig, klädd i mitt favoplagg när jag jobbar. Hantverkskilt, det är inget skämt! Blåkläder gör två modeller av den. Snygg och praktisk.
KramMartin
Kilt är alltid av godo!
Kram -
Kaffe med grädde är mums!ErnstHugo skrev 2014-09-26 07:33:03 följande:Lår utan mellanrum är som kaffe utan gräddePostbanken, Postbanken, Poooostbanken
-
Hahaha ante migErnstHugo skrev 2014-09-26 17:53:27 följande:Rättelse:
Menade tvärtom ;-DPostbanken, Postbanken, Poooostbanken -
Handlar inte om att vara likgiltig utan om att inte slösa energi på idioter, så ser jag det. Jag väljer vad jag har för åsikt om folk själv oavsett vad fan någon annan säger om dem ( ja jag bor också i en liten håla, fenomenet finns här med ) Folk har snackat sen jag flyttade hit som barn 12 år gammal, av någon märklig anledning är mitt liv tydligen väldigt intressant. Varför vet jag inte, jag orkar bara inte lägga min energi på folk som är retarded känner jag.ludenfot skrev 2014-09-26 20:19:28 följande:
Jag önskar att jag vore ett under av likgiltighet och tillräckligt kall att låta det bero.... men men. Jag lägger näsan i blöt, bryr mig (för mycket ibland) och accepterar aldrig lögner eller snedvridna åsikter skapade ur tomma intet.
Det jag faktiskt gör för att motverka lögner som sprids är att när jag hör någonting sägas om någon annan som inte är närvarande så letar jag upp han/hon (vägra hen) och frågar om det stämmer och hänvisar sedan till min källa. Inte till andrahandskällan - t.ex Kalle sa till mig att Pelle är bög... Jag går alltså inte till Kalle och frågar utan till Pelle och berättar vem som sa det till mig.. inte att det var Kalle eftersom det känner jag ju inte till om det är sant. Det kanske var Olle som sa det fast Pelle sa Kalle :)
Hahaha.
Nä nu tar jag mig en öl eller sju..
Förr slogs jag, försvarade mig, gav igen och läste lusen av folk högt och lågt. Men jag la ner det, det gjorde ingen nytta, gav bara folk mer att snacka om. Ibland håller jag bara med när jag får höra påståenden om mig själv från folk och svarar självklart eller absolut, precis sån är jag!
De som känner mig känner ju mig och tar det mesta de hör med en klackspark helt enkelt, eller så gör de som du och frågar och då svarar jag ärligt som det är, vilket oftast inte är i närheten av vad det nu var de fått höra.
Jag gissar att alla de som sticker ut och inte är så mainstream får sin beskärda del av det här om man bor i en liten håla. Det är liksom bara att gilla läget tänker jag. Ser dock med fasa i mitt inre vad jag kommer få förklara för min dotter när hon växer upp mer och får sin beskärda del av detta har minsann din mamma gjort tryckt i halsen. Men jag gissar att hon fixa det där ganska bra när det väl kommer och det kommer att komma. Bor vi kvar här så kommer det att komma förr eller senare.
Vad är det för fel på sex nu då? Öl alltså
Själv dricker jag ingen och det tänker jag fortsätta med -
Fan vad avstånd är hårt ibland känner jag. När människor man älskar hamnar i kris och det enda man vill göra är att krama dem och fan finnas rent fysiskt och så kan man inte det för avståndet gör det omöjligt. Det är surt känner jag.
-
Sant och jag tackar både vetenskap och evolutionen, som fan dessutomAniiee skrev 2014-09-26 21:25:42 följande:Tacka vetenskapen för teknik.... och evolutionen för ditt stora, goda hjärta
På tal om annat humor på min nivå dårå!
Riktigt roligt så länge det nu varade hahahah Jag är den gröna bubblan då.