Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jag överväger att inta liggläge.

Det är ett under att min röv inte är platt som en pannkaka tänker jag ibland, så jävla duktig som jag är på att sitta på den!

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-20 05:09:54 följande:
    Såv gått, Häckis :)
    I will... tror jag somnar sittande snart och fan vad jag fryser. Var jävligt kallt ute när jag gick ut med hunden för en stund sen också. Brrr!

sussa gott när du tumlar in sen.
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-20 05:13:00 följande:
    Samma här , funderar på det samma , inta ryggläge och tänka på alla män man missat där ute smile6.gif
    Goodness me
    Åh men det är ju plågsamt att tänka på alla man missat bättre att tänka på alla den du i framtiden skall erövra istället.

Hon kom, hon gick sen försvann hon.
  • HäckHäxan
    Nordic1974M skrev 2014-09-20 05:15:26 följande:
    Blir också ryggläge här snart, tack för en trevlig natt, och ni alla andra som var vakna också =)
    Tack själv. Hoppas du sover gott.
  • HäckHäxan

Jag gick upp rätt nyss var på dass och ställde mig på vågen ett infall. Bara för att inse att jag gått ner 8 kg på en månad eller nått sånt. Fick tanken för jag helt ärligt tyckte min hud kändes slapp och konstig på flera ställen sista tiden vilket jag tagit för inbillning.

Men 8 kg på en månad det känns faktisk inte alls helt bra :-/ Utan tvärtom rätt konstigt och jag förstår inte helt varför. Hoppas det beror på att jag äter mer mat och effekten av det liksom kommit nu bara.

• HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-20 13:57:15 följande:
    Oj 8kg på en månad är mycket... , men du mår väl bra annars?(förutom förkylning då)
    Jadå. De enda är ju mitt bröst som gör ont men det ha jag ju traskat runt med i två år och jag försöker verkligen samla mod att gå till VC med det. Men det är svårt för mig. Bortsett från det så mår jag som vanligt, äter som vanligt eller faktum är att jag äter mer än vanligt men jag har ju bråkat hela sommaren med att få i mig minst tre mål om dagen och i det stora hela lyckats med det.

Har för mig att det inte var så länge sen jag skrev här inne att jag vips gått ner 5 kg kanske nån vecka sen och nu är de vips 8. Ca 3 kg på en vecka när jag jämför med vikten jag hade förra veckan när jag tog blodtrycket och nu idag på min våg då. Visst att vågar kan flexa, men jag tror min våg och öppenpsyks våg visat ungefär samma innan. Nu skall jag ju inte dit fören om två veckor igen och ta nytt blodtryck, får väl se då, kanske förkylningen som slagit ut systemet lite eller nått.

Tycker bara det är konstigt, för de sa att concertan kan göra att du förlorar aptiten och många går ner lite i vikt då, läkaren sa det och såg lite menande på mig som då är tjock och jag sa jag hoppas absolut inte det händer för det är svårt nog för mig att äta ändå. Och jag äter, min aptit är inte mer förlorad än innan, jag tvingar fortfarande i mig mat varje dag så jag borde inte gå ner för att jag vips äter mindre eftersom jag äter likadant som innan jag började med den. Jag äter sällan godis, glass fika eller sånt där även om det absolut inträffar, men jag är ingen som måste äta saker för att det finns hemma. Mitt problem är ju att jag inte känner hunger så ofta och även när jag ibland känner det så mår jag ju illa av att tänka på mat, ändå tvingar jag i mig saker att äta och andra gånger kan jag äta som folk gör mest utan att tvinga i mig det.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-20 15:36:31 följande:
    Jo, minskad aptit är en klassisk effekt av både metylfenidat och amfetaminer, en annan klassisk effekt är att förbränningen ökar något.

2 kg i veckan kan man tappa med träning och kostomläggning, men det får ändå ses som en snabb viktnedgång. huden kan få problem att hänga med. Se bara till att du inte börjar tappa vikt ännu snabbare eller att du blir för jävla smal, det inte nyttigt något av det.
    Jag har ju ingen minskad aptit utan precis lika kass aptit som innan. Ja förbränningen kan ju ha ökat, undra bara vad fan den förbränner eftersom jag nästan aldrig får i mig så mycket kalorier som skall ha i sig om jag inte äter nått skräp/godis eller så.

Nej jag har inga planer på att bli smal, jag vill vara rund och go juh Solig 

Är livrädd för just det där, gå ner mer och att huden inte hänger med osv. Det skulle jag må mycket dåligt över. tror det var därför jag noterade känslan på huden, just för att jag ogillar den. Hur fan styr man upp det där liksom? 
    Är inte ett dugg intresserad av att ha slapp jävla hud alls
  • HäckHäxan

Jo alltså jag hade en tanke att jag skulle gå ner 10 kg till slutet av året, men inte så här, det var inte med i min plan att de skulle gå till såhär.

Jag kommer få panik om det fortsätter såhär. Nu kommer jag springa och väga mig hela tiden av ren rädsla, jag som annars låter min våg samla damm konstant och ofta undrat varför jag inte slänger den.

• HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-20 16:06:38 följande:
    Du har ju kontakt med vc så det ordnar sig gumman ;) 
    Slänga vågen är en jäkla bra ide , bara ett stressmoment.., om man nu vill upp eller ner 

Hahaha ja precis, tror jag fick den där vågen när jag flyttade hemifrån 1998 den är inte använd många gånger. Jag brukar gå mer på hur jag ser på min kropp och på hur mina kläder sitter än vad vågen egentligen säger och så klart det faktum om jag mår bra eller dåligt över det hela då.

Ja jag vänta de här två veckorna till nästa koll och ser vad som hänt då. Kanske förkylningen som bråkat med kroppen, nästa vecka kanske jag gått upp de där kilona igen
  • HäckHäxan
    Anonym (Signe) skrev 2014-09-20 16:33:31 följande:
    Plocka sönder vågen och gör ett konstverk av den. Du kan vira en ljusslinga kring den och ha den som lampa. Men vad fan får jag allt ifrån?!?!
    Smart och en textlogga på där det står. Vikten av ljus! 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!