Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Jag överväger att inta liggläge.
Det är ett under att min röv inte är platt som en pannkaka tänker jag ibland, så jävla duktig som jag är på att sitta på den!
Jag överväger att inta liggläge.
Det är ett under att min röv inte är platt som en pannkaka tänker jag ibland, så jävla duktig som jag är på att sitta på den!
Jag gick upp rätt nyss var på dass och ställde mig på vågen ett infall. Bara för att inse att jag gått ner 8 kg på en månad eller nått sånt. Fick tanken för jag helt ärligt tyckte min hud kändes slapp och konstig på flera ställen sista tiden vilket jag tagit för inbillning.
Men 8 kg på en månad det känns faktisk inte alls helt bra :-/ Utan tvärtom rätt konstigt och jag förstår inte helt varför. Hoppas det beror på att jag äter mer mat och effekten av det liksom kommit nu bara.
Jo alltså jag hade en tanke att jag skulle gå ner 10 kg till slutet av året, men inte så här, det var inte med i min plan att de skulle gå till såhär.
Jag kommer få panik om det fortsätter såhär. Nu kommer jag springa och väga mig hela tiden av ren rädsla, jag som annars låter min våg samla damm konstant och ofta undrat varför jag inte slänger den.