Brunhilde skrev 2014-09-15 16:11:34 följande:
Hur gick det till??
Hon bara vaknade och var mulatt en morgon eller? Skulle det vara någon skillnad på barn och barn? Kan iofs inte vara lätt att ha en morsa som är rasist om man är färgad.
" target="_blank">
Hahhahahha
Ja det är skillnad på barn och barn tydligen.... Jag vet inte riktigt när hon blev mulatt,
i vilket fall så hade det uppenbarligen försvunnit över helgen, för hon såg ut som vanligt när jag hämtade henne förut.
Hennes första fråga efter hej och kramar förut var om jag hade sett till att komma ihåg att rösta. Ja jag kom ihåg att rösta. Bra mamma, det är viktigt sånt där.
Vi jobbar med partier i skolan. Ehh jasså ( i mitt huvud tänkte jag va fan ni är 6-7 år ) Jo alltså vi har gjort egna partier, det finns döskallepartiet, det är den och den och dennes, Sen har vi klöverpartiet, och de är den den och den och denne som har det, Sen har vi alfabetspartiet och det mamma är mitt parti och så den och den och den. Jag kom på namnet. Jag menar hur viktigt är det inte med bokstäver egentligen, om vi inga såna har så kan vi ju inte läsa
( Oh hemska tanke liksom
) Uttalades med fasa skriven i ansiktet