Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-09-15 15:27:21 följande:
    Usch! smile4.gif Låter som det jag hade.. Inte riktigt kry än.. Jäkla skit.. smile4.gif

Mysigt med kramar och lite kärlek! smile6.gif
    Långdragen skit?

Jag har ont i halsen, känns liksom varigt, ja ni vet den där sjuka känslan och smaken i mun och svalg. Hoppas det backar tillbaka.

Ja kärlek Hjärta Måste rusa ser jag, jävla klocka den går vips fort ibland hahah
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-15 16:11:34 följande:
    Hur gick det till?? smile3.gif
    Hon bara vaknade och var mulatt en morgon eller? Skulle det vara någon skillnad på barn och barn? Kan iofs inte vara lätt att ha en morsa som är rasist om man är färgad. 

" target="_blank">

Hahhahahha

Ja det är skillnad på barn och barn tydligen.... Jag vet inte riktigt när hon blev mulatt,Drömmer i vilket fall så hade det uppenbarligen försvunnit över helgen, för hon såg ut som vanligt när jag hämtade henne förut.

Hennes första fråga efter hej och kramar förut var om jag hade sett till att komma ihåg att rösta. Ja jag kom ihåg att rösta. Bra mamma, det är viktigt sånt där.

Vi jobbar med partier i skolan. Ehh jasså ( i mitt huvud tänkte jag va fan ni är 6-7 år ) Jo alltså vi har gjort egna partier, det finns döskallepartiet, det är den och den och dennes, Sen har vi klöverpartiet, och de är den den och den och denne som har det, Sen har vi alfabetspartiet och det mamma är mitt parti och så den och den och den. Jag kom på namnet. Jag menar hur viktigt är det inte med bokstäver egentligen, om vi inga såna har så kan vi ju inte läsa ( Oh hemska tanke liksom ) Uttalades med fasa skriven i ansiktet
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-15 20:21:55 följande:
    Jag får nästan lite Kafka-vibbar :D

"När Gregor Samsa vaknade en morgon ur sina oroliga drömmar fann han sig liggande i sängen förvandlad till en jättelik insekt." (ur Förvandligen av Franz Kafka)
    Har inte läst Kafka, men meningen fick mig att le brett
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-15 20:27:07 följande:
    Jag är på hugget idag. Akta er!
    *dinglar en daggmask och viskar komsi komsi fina gädda*

Ja eller nått sånt, hugg hugg liksom.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-15 20:38:40 följande:
    Akta dig så jag inte kritiserar dig för att leka fröken duktig och försöka framställa dig som bättre än du är!

Nu är jag tydligen arg också, enligt fröken duktig. Det kan jag ju meddela att jag inte är. Lite trött kanske, för att FKs läkare inte har någon som helst koll, men ändå.
    Du får kritisera mig, jag har inget emot kritik. Har absolut med alla säkerhet lekt fröken duktig någon gång och framställt mig som bättre än jag är, ingen tvekan om det. Samtidigt så vet jag ju att jag brukar framställa mig som sämre än vad jag är mycket oftare. Är långt ifrån perfekt alls.

Man får vara arg också vet du. Är det någon som går på dig och säger att du är fröken duktig just nu i någon annan tråd eller vad?

FK:s läkare verkar många gånger inte alltid ha sån bra koll, trist att de bråkar med dig.
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-15 20:53:55 följande:
    =P Du har i alla fall någon strimma ödmjukhet i kroppen Solig Det har inte fröken duktig (en viss kvinnlig ekonomifanatiker som poppar upp då och då).

Nej, jag råkade säga i en tråd (eh... en av hennes trådar) att jag kommer gå back i oktober (FK har bestämt sig för att jag är frisk nu, så jag kommer inte få några pengar i oktober), och när hon frågade varför så svarade jag som det var. FK har bestämt att jag är frisk. Då tyckte en annan (som för övrigt är rätt bra på att duktiga sig hon med) att jag inte skulle vara arg på FK utan på makthavarna. Ingenstans förespeglade jag att jag var arg.....

Folk läser det de vill läsa tror jag Demon
    hehe ja någon strimma då och då, annars är nog inte ödmjukhet alltid någon framstående egenskap hos mig. Men mycket beror på situationen osv, precis som för de flesta andra gissar jag. Är jag i någon form av position där jag försvarar mig så är jag inte ett skit ödmjuk, typ trängd eller så.

Skönt och tryggt ändå när andra kan bestämma vilken känsla man känner inte sant Man måste ju alltid bli arg om ekonomin går back oavsett, vet du inte det? Arg och bitter måste man vara, jämt!
  • HäckHäxan
    Aniiee skrev 2014-09-15 21:12:06 följande:
    =P Stoooor skillnad på "jag tar ingen skit" och "alla som inte gör som jag är dumma i huvudet".

Ja, eller hur! Bra att slippa ha känslor, de slås bara på när andra bestämmer vilken känsla man ska ha! Praktiskt. 

Jag tror att många på det här forumet projicerar..... "Jag är bitter över vad jag anser vara problem X, du har också vad jag anser vara problem X, ergo: DU är också bitter..." Fast den andra personen kanske inte alls ser X som ett problem (nu är det ju ett litet problem att inte få några pengar, men rent generellt)
    Ja jo det är kanske sant.

Ja en on och off knapp, hade varit grymt praktiskt ibland för egen del kan jag känna Wax on, Wax off!

Tror din teori om projicering är korrekt på många, om inte annat så bestämmer de liksom att den andre måste känna samma som de själva har gjort i en liknande situation alternativt så som de tror att de skulle känna. tror mycket beror på hur man uppfattar problemen. Pengar är känsligt för många. Det är viktigt för mig också, ändå betyder det sjukt mycket mindre idag än förr på ett helt annat sätt. Idag måste jag mätta en mun till vilket rent logisk kanske borde göra just pengar viktigare. Men jag har mindre pengar än någonsin innan och barnet svälter inte ihjäl. Hade ju som sagt inte tackat nej till pengar. Men idag måste jag tänka annorlunda, förr så hade jag bara ansvar för mig och ja saker löste sig helt enkelt alltid. Jag hade lätt kunnat bo i skogen i nån jäkla koja, stuga what ever. Ibland får jag nästan lust att göra det också. Men barnet går först, jag får bygga en koja när hon är vuxen

Fast å andra sidan ett slott hade inte suttit helt fel heller
  • HäckHäxan
    En kommer hit för att fly från nöden,
    en kommer hit för att undgå döden.
    En kom hit, av terror tvungen,
    en kom hit för att gifta sig med kungen.
    Dom är tyskar, iranier, greker och turkar,
    mest är dom snälla, andra är skurkar.
    En del är ärliga, andra skumma,
    en del är genier, andra är dumma.
    Mest är dom fredliga, andra vill slåss,
    men andra ord dom är som oss!
    En del söker lugnet i stället för bråket,
    det enda vi svenskar kan bättre är språket.
    Det sägs att vi stammar från Adam och Eva,
    som inte var svenskar men ja må dom leva!

- Tage Danielsson -

Det finns tillfällen när jag känner ren kärlek till människor rakt igenom datorn. är jag nyss läste denna i en SD tråd var ett sådant tillfälle och jag kände hur jag bara log och blev varm inombords.

I vilket fall trevlig kväll på er, jag skall inte soffan och byffy och så är jag hungrig *suck*
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-09-16 00:01:17 följande:
    Nallen är faktiskt invandrare. Han föddes i Kanada.

Fick han sitta i karantän på vägen in?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!