Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2014-09-13 16:10:47 följande:
    Oförutsägbar är verkligen en bra egenskap smile1.gif
    Motsatsen är dessvärre vanligare.
    Ja kanske. Tänker dock både ock, ibland är det skönt att kunna förutsäga saker och andra gånger är det underbart att bli totalt överraskad och överrumplad.
    When nothing goes right, go left!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-13 16:40:30 följande:
    Jo det stämmer. Man vill ju inte vakna en morgon och upptäcka att ens partners rumpa har krympt smile3.gif
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Hahha nä vilket öde. Förödande juh!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-13 17:33:40 följande:

Appropå krympande rövar så har kagträningsvärk ifrån helvetet i min egen. Gångstilen är typ anpassad för rullator smile2.gif

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Stiligt sickan!!

Själv upptäckte jag ett blåmärke på benet nyss i duschen hur jag fick det däremot här jag ingen aning om.
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-13 17:16:48 följande:
    Skånska män gör mig knäsvag smile5.gif
    Goodness me
    Män gör mig knäsvag punkt jo och vissa kvinnor kan nästan göra det. Men det är mer berusande på ett helt annat vis...

Jag är iaf nyduschad och väntar besök. Sitter i solen på min trappa och mest njuter.
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-13 18:22:33 följande:
    Raj raj hemma hos häxan ikväll smile1.gif
    Hehe Raj raj har åkt hem igen Kvällen är ung heter det va? Drömmer
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-13 19:46:48 följande:
    Jag är inte en typen av människa som tycker att jag är bättre än någon annan och handlade inte i syfte för att höja mig själv och framförallt inte trycka ner någon. Tyckte dock att det var opassande sätt att framföra ett problem som man inte skulle tillkännage. Problem är till för att lösas och framförallt när det kommer till våran säkert och forumets användbarhet.

Bra iaf att du inte hatar mig, kan dock medge att det absolut inte händer ofta att jag tycker att inlägg bör tas bort. Har hänt tidigare att jag anmält någon slibbig FL-balle som man nästan känt lukten av när den kommit i bild. smile1.gif

Men så att...såatt, så är det. smile1.gif
    Nu tog jag ju inte det som att du trodde du var bättre än andra eller som ett försök att trycka ner någon. Ville bara påpeka att ibland skall man kanske fråga saker och inte bara anta

Det är ingen nyhet för någon att appen i mobilerna och FL:s vanliga sida inte synkar fullt, det gäller ju även mailen, man kan få nya som inte syns i appen och loggar man in på datorn så har man två nya som kom för två dagar sen, det har hänt mig ett par gånger.

Äh hat är för de där småsinta jävla människorna med för lite liv att leva själva typ eller nått, slöseri med energi är det i vart fall oavsett om man frågar mig då

Fl balle säger du, du går alltså runt och anmäler dig själv För du är väl BALLEN above all Oskyldig
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-13 19:47:06 följande:
    Satan i gatan, det var.........snabbt? smile9.gif
    Beror helt på vad man jämför med, han kom ju minuten efter jag postat typ och var tvungen att vara hemma till kl 20 igen. Var trevlig att ses ändå även om det inte blev långvarigt känner jag. Kramar är ju liksom inte fel till och med jag behöver dem ibland
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-13 19:50:26 följande:
    Avkomman är återfunnen!
    *phu* Gött- Hyvla av ett stycke avkomma??
  • HäckHäxan
    Dreamer86 skrev 2014-09-13 20:00:10 följande:
    Är väldigt öppen av mig som person och min sexualitet förutom att jag inte vill ha sex med någon av samma kön (man) Men allt som wet bdsm osv. inte provat allt men nyfikenhet finns.
    En dröm är att få träffa en äldre kvinna med äldre menar jag 65++++ och ha helt fantastiskt skönt sex tillsammans. Att få tillfredsställa henne, få ge henne de som hon kanske inte får av jämngamla eller äldre. jag är själv närmare 30. Har familj, kan dock inte släppa denna fantasi och de gör mig lite galen inombords :P Men de får nog stanna som fantasi är jag rädd för.

Älskar att sätta kvinnans njutning i fokus och en kvinna som kan spruta är helt fantastiskt!
    Min bästa kompis säger att det är awsome med äldre kvinnor på 60-65+ Han är 35. Ja har du familj får du nog behålla drömmen i fantasin, otrohet är ju ingen höjdare liksom, tycker jag då i vart fall.
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-13 19:34:40 följande:
    Jag kör på gamla fl så länge , lite mer stabil, 

Jäkla ungar säger jag , finns det verkligen ingen du kan ringa eller ta kontakt med?
    Det gör jag med. Gillar inte den nya, tycker det är dumt att man inte kan gömma trådstarten på dem. Satt och försökte klura lite på hur den funkade förut idag men la ner haha 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!