DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-13 19:46:48 följande:
Jag är inte en typen av människa som tycker att jag är bättre än någon annan och handlade inte i syfte för att höja mig själv och framförallt inte trycka ner någon. Tyckte dock att det var opassande sätt att framföra ett problem som man inte skulle tillkännage. Problem är till för att lösas och framförallt när det kommer till våran säkert och forumets användbarhet.
Bra iaf att du inte hatar mig, kan dock medge att det absolut inte händer ofta att jag tycker att inlägg bör tas bort. Har hänt tidigare att jag anmält någon slibbig FL-balle som man nästan känt lukten av när den kommit i bild.
Men så att...såatt, så är det.
Nu tog jag ju inte det som att du trodde du var bättre än andra eller som ett försök att trycka ner någon. Ville bara påpeka att ibland skall man kanske fråga saker och inte bara anta
Det är ingen nyhet för någon att appen i mobilerna och FL:s vanliga sida inte synkar fullt, det gäller ju även mailen, man kan få nya som inte syns i appen och loggar man in på datorn så har man två nya som kom för två dagar sen, det har hänt mig ett par gånger.
Äh hat är för de där småsinta jävla människorna med för lite liv att leva själva typ eller nått, slöseri med energi är det i vart fall oavsett om man frågar mig då
Fl balle säger du, du går alltså runt och anmäler dig själv
För du är väl BALLEN above all