Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-09-12 00:54:13 följande:
    Hm, BBW kvinnorna vackra smile3.gif
    Tycker många av dem ser ut att släpa på en sjuklig fetma. Har svårt att se det sexiga i det.
    Tur vi inte behöver se det sexiga i allt
    Förstår hur du tänker, samtidigt så tycker jag det finns många stora kvinnor som absolut är vackra.

Jag menar jag får ju höra att jag tydligen är en BBW då och då på ja helt andra sidor haha, Samtidigt så ligger jag i lä med råge när jag jämför mig. Ändå är jag ju inte smal eller normalviktig heller. Äh jag är jag, det räcker la va ?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-12 01:05:43 följande:
    Räcker jävligt långt! smile6.gif
    Kan inte se dig göra BBW, du får skaffa dig en feeder först som matar dig med kakor och choklad medan du ligger på soffan hela dagarna.

Det kanske vore något Drömmer Donken frukost, lunch och middag och massor med snacks i form av choklad och kakor, vips så har jag en helt ny karriär.

Jaaa feed me *urk* Kräks Mår illa varje gång jag tänker på den filmen. Hade nog dött av sockerchock eller nått. Fast alltså mörk choklad är ju gott asså

Hahahahaha Jag såg en vision av typ Grodan Boll liggande på en soffa med ditt huvud och ben som stack ut från bollen/ buken
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-12 01:10:44 följande:
    Darn! smile8.gif Nu hittar jag inte den, men det var en BBW-film jag skrattade högt och länge åt. Har för mig att den hette något i stil med "The fat beauty and the leprechaun"
    Tyst Hade jag ens vågat titta på den???
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-12 01:16:30 följande:
    Skönhet sitter som bekant i betraktarens öga, någon har uppenbarligen uppskattat dessa kvinnor, annars hade namnet BBW (Big Beautiful Women) varit missvisande (i stil med Världens ende och bäste Pellefant, inte så jävla svårt att vara bäst om det inte finns konkurrens)

Det finns naturligtvis gradskillnader i helvetet, BBW är inte den porr jag skulle välja att kolla på men på bilder så kan man klart se att vissa kvinnor hanterar övervikt snyggare än andra, Många av dessa kvinnor har ofta väldigt vackra ansikten (min personliga åsikt)

Altså jag vet inte vad du ska kalla dig, jag har bara sett dig i skriftform och jag gillar vad jag fått se hittlls, det därmed kroppar är sjukt överskattat, höll jag på att säga men nu fick jag en idé.. ett smurfkonto som startar trådar om astralsex, skriver om hur kroppar är såååå överskattade i varenda bildtråd, läser fel och skriver mer astralsex i alla analsex-trådar.

Fysiskt sex, hallå? tror ni det är 1998 eller?

Då är du den enda idag då i tråden som missat min nästan nakna rumpa jag postade förut  

Åh jag hade så kunnat flumma iväg i en astralsextråd. Irl sex är bara såå överreklamerat liksom

98 var ett bra år, jag blev myndig! Solig
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-12 01:20:35 följande:
    Mina länkar är väl alltid väldigt ofarliga och barnvänliga...Oskyldig
    Ja men just det, NEJ!!!!! Demon

Fick ett mail om jag ville ut och resa med en kille för en stund sen.========== 2014-09-11 kl 23.58 skrev _kille ===========
    Hej! Jag söker efter kvinnligt resesällskap. Skulle du kunna tänka dig att följa med? Jag bjuder på resan.

========== 2014-09-12 kl 00.45 skrev Häxan ===========
    Hej.

Nej det skulle kosta mig alldeles för mycket att åka med om jag skall styra upp allt praktiskt här hemma. Men tack ändå. Ha en trevlig resa.

========== 2014-09-12 kl 00.59 skrev _kille_ ===========
    Vad skulle det kosta? Jag är villig att betala mycket för att du ska följa med

( har inte svarat på det sista, men det dök in ett till direkt efter )

========== 2014-09-12 kl 01.03 skrev _kille_ ===========
    Tänder på stora tjejer. Är mycket förtjust i stora rumpor.

Allvarligt liksom, knack knack är det någon hemma, alls???
    Min bisarrare del av min personlighet känner hur det kliar i fingrarna verkligen. Bla bla kostar si och så och bla bla si och så och vart skall vi åka och bla bla. 

Tyckte det var extra kul med tanke på att vi skriver om BBW just nu och jag dessutom postat min rumpa här inne. Den finns inte på bild på den sidan killen har mailat ifrån, bortsett från en helt påklädd vanlig bild typ som jag vet att jag postat i EH rumptråd en gång.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-12 01:24:09 följande:
    Jahaja, jag får väl helt ägna mig åt lite trådarkeologi och se om jag hittar häckhäxans häxhäck då :D
    Hahha den kan inte vara så långt bak, för det var tidigt ikväll jag postade den eller de heter det, för det var två bilder.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-12 01:26:12 följande:
    Urk... 5 smörgåstårtor senare och jag får äntligen lägga min värkande kropp i sängen... (Nej, jag har inte moffat i mig alla..! jag har gjort dem! smile2.gif )
    Imorgon är det sista dagen på mannens gamla arbete och han skulle bjuda på något gott..
    Så hela kvällen har gått åt till att skala räkor och ägg, dekorera med gurka, tomat, ost och skinka, blanda fyllningar etc...
    Både jag och gubben är ledbrutna nu och fan ta den som klagar på tårtorna imorgon! ! smile8.gifsmile5.gifsmile2.gif
    Åååhhh
    hännrick skrev 2014-09-12 01:29:08 följande:
    Smörgåstårta!!!! *Cocker Spaniel-ögon*

*ställer mig bredvid och ser minst lika bedjande ut*
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-12 08:07:41 följande:
    Rätt inställning! smile2.gif
    HäckHäxan skrev 2014-09-12 01:33:12 följande:

Åååhhh*ställer mig bredvid och ser minst lika bedjande ut*

Jag lovar att bjuda dig om du kommer hit..? *Fladdrar med ögonfransarna* smile6.gif
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Jag vill ha körkort. Och en bil. Då hade jag kastat in mig och djuren och åkt.

Förut tyckte jag det var så komplicerat med alla djur oavsett bil eller ej. Men nu inser jag att i en hel vanlig kombi så kan jag verkligen ta med alla och bara åka om jag hade haft en bil och ett körkort då vill säga. Det känns liksom inte som ett omöjligt uppdrag längre eller i vart fall inte just nu.
  • HäckHäxan
    Anonym (Ögonenfastnade) skrev 2014-09-12 08:34:08 följande:

Ny dag, nya möjligheter, undrar vilka nya erotiska fantasier denna dagen kommer erbjuda! Spännande, måste ge mig ut och möta världen nu, otålig.....

Välkommen in Möt världen och ta den med storm.
  • HäckHäxan
    Brunhilde skrev 2014-09-12 10:30:16 följande:

Börjar bli trött på att anmäla sexreklamen hela jäkla tiden...

Jag med. Sitter och anmäler varje dag. Tycker FL är sega på att ta bort inläggen. Flera gånger nu så har jag sett användarna bli svarta men inläggen är kvar.

Har säkert 100 mail från FL i min mail nu av bekräftade anmälningar bara den sista veckan.

Och varför kan man inte anmäla via appen för??? Det verkar ju oerhört dumt att inte ha den funktionen där också.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!