Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

ErnstHugo skrev 2014-09-11 17:47:14 följande:
    Snygg smile1.gif slutar den ovanför rumpan?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Japp så jag gömmer inte baken i den nej.
  • HäckHäxan

Typ bakifrån eller iaf nästan haha har för korta armar för att få till det där bra i vart fall.

• HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-11 18:33:54 följande:
    Snyggaste stjärt-jackan jag sett smile2.gif
    Bilderna platsar bäst här!!!
    Ja de är fan inte alla som har en stjärt-jacka Bästa egenhändigt hopsnickrade ordet jag hört idag! 
    Knall skrev 2014-09-11 18:38:38 följande:
    My fucking god så läcker!!!! smile3.gif
    Tack så mycket. Är jävligt nöjd faktiskt. Så nu hoppas jag att jag absolut inte går ner mer än max 10 kg för då blir den nog jävligt stor. :-/ 

I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-11 19:06:38 följande:
    När jag fick min första löning 1987 så köpte jag en Chevignon-jacka för 2000:- smile1.gif
    Fan då började jag förste klass  

Som den stillösa icke modeikon som jag är så har jag noll koll på märken, men med tanke på prislappen så gissar jag vilt på märkesjacka

Min första sommarjobbslön la jag på att laga min mammas bil så den skulle vara i lagligt skick när hon kom hem från utbildning i Skåne. Så kan det gå när man backar in i grannens häck ( Läs vildvuxen jävla grej med stockar som stack ut nertill ) vid möte på grusväg med Agda 105 år som inte fattar att man kan mötas två bilar även på en grusväg. *jippie*

Väldigt nöjd 18 åring just då, halva lönen gick till att fixa mammas bil, tänkte att om den är laglig när hon kommer hem så lär hon iaf vara gladare än hon varit om hon kom hem till en bil med en buckla som två stora knutna mansnävar och helt utan baklyktor på ena sidan. Bara en jävla färgburk för att lacka området när buckla och allt var ut bankat, spacklat och slipat kostade 900 spänn.

Vet ni vad min mamma gjorde när jag visade och förklarade. Jo hon började asgarva när jag kom fram till delen med sprayburken och öppnar passagerardörren och tar fram en typ nu burk därifrån och säger annars kunde du ju använt denna istället för att köpa en ny Jag svor, ljudligt och innerligt!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-09-11 19:20:03 följande:
    Mycket snygg rumpa!

Kram
    Tack så mycket för både komplimang och kram {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    taquine skrev 2014-09-11 19:58:17 följande:
    Du är för läcker Häckis , fattar alla är galna i dig! smile5.gif
    Haha tack Solig I wish liksom. Den där mannen i mitt liv med stort M lyser ju med hög frånvaro och bla bla bla.

Jag har en i mina ögon jävligt snygg jacka iaf *nöjd*

Undra om jag skall ta någon av de där bilderna som pressbild hehe Tungan ute
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-11 20:02:30 följande:
    Dags att ge sig ut och göra lite dumheter, en kortis iaf.
    Kortis yeah right. Har du hört sagan om rödluvan och vargen.... Det var en gång.......

Åh dumheter, give me give me. Jag vill också göra dumheter!
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-09-11 20:25:00 följande:
    Tack själv! smile1.gif
    Jag blev tydligen anonym i stället för Martin/Blackred. Trevligare att veta vem man pratar med.

Ha en trevlig kväll.
    Sidan gör så automatisk när man glömmer fylla i sitt nick på nya FL, går man till gamla sidan så blir det inte så *tipsar*

Ja det är extra trevligt när man vet vem det kommer ifrån, så tack för det

Ha en skön kväll du med *Kram*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!