Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Saida säger, man kan surfa och skriva med skrivförbud genom appen i luren om än inte via en dator På tal om tuggummi alltså
Fantastisk kväll på FL.
Summering, jag är tydligen rasist för jag använde ordet skiter och hudfärg i samma mening, alltså jag skiter i vad du har för hudfärg. Mottagaren säger sig vara svart och min människosyn är tydligen vidrig för jag använde ordet skit och hudfärg i samma mening. Där någonstans skall jag även ha gått på personens intelligens trots att jag inte nämnt ett ord om det och röstar på SD gör jag tydligen också så Jimmie kommer tacka mig på söndag *jippie* eller not!
Jo och sen vet jag inte vad respekt är heller eftersom tydligen var mitt sexliv jävligt viktigt i en tråd om mc donalds och en bunt servetter, allvarligt, det är väl strålande eller??? Kanske borde börja ha sex på donken bland alla servetter eller nått
JO och så anser jag tydligen att bara vissa förtjänar respekt eftersom jag skrev att jag vet vad respekt innebär men inte anser att alla förtjänar det. Tydligen samma sak det där. Ordförståelsen hos anonyma kycklingar på FL ligger på topp idag, högt upp alltså.
Jag är köng på att vara OT, drottning av att trasha trådar och allt det där. Men hur någon ens kan få för sig att blanda in mitt sexliv i denna tråd förstår jag inte alls, men så är nu mitt förstånd högst ringa också.
Så jag upprepar mig här ( det förvånar mig nämligen inte om de där anonyma små människorna har fullt span och läser allt )
Det är helt okej för mig att du/ni inte tycker om mig, det är helt okej att du / ni inte anser att jag förtjänar respekt. Jag överlever helt klart utan just din/ er respekt, det är alldeles säkert. Det känns tryggt att du/ni har sådan koll på just mitt liv.
Mitt tips är att ni du / ni kanske skall skaffa er ett alldeles eget liv och testa att leva det istället. Jag tror att just ditt / ert liv möjligen kan bli roligare då.
Att jag har dubbelmoral är ingen nyhet för världen. Till skillnad från de flesta andra så är jag inte hemlig här inne, för jag valt att inte vara hemlig, för jag är inte duktig på att vara hemlig. Jag är för öppen, för privat, för mycket och dessutom en värdelös lögnare. Mina vänner vet vem jag är, ja ni vet såna man träffar irl, min familj vet vem jag är här inne, mina syskons vänners syskon hittar mig här inne också OCH tro mig jag har fått mycket skit genom åren för sånt jag skriver här inne. För trots att vi lever på 2000 talet så är sex och öppenhet för många väldigt tabu, det sticker folk i ögonen helt enkelt. Men vet ni vad, jag bryr mig inte. När och om folk har något problem med mig så får de vackert ta upp det med mig. Att gå bakvägar, snacka skit, skvallra för andra, dra upp saker med mina syskon eller vänner hjälper föga, för just de där människorna är de som älskar mig som jag är rakt igenom, trots att de vet att jag har dubbelmoral, knasiga principer MEN när de har något problem med mig, har hört något eller undrar så frågar de och jag svarar så ärligt jag bara kan.
Jag har spenderat mitt liv med att få skit för att jag sticker ut, för att jag inte inställer mig i ledet, för att jag inte klarar av att leva mitt liv i den där fyrkantiga lilla lådan, för den passar inte på mig, för att jag ifrågasätter normer och regler, både de allmänt sociala och de jag själv satt upp för mig själv. För att jag är omoralisk enligt vissa, knäpp enligt andra. Det är lugnt för min del, för hur fan jag än vrider på det så kan jag inte vara någon annan än mig själv, varken här, i mitt kök, i affären. Detta är jag, det är vem och hur jag är, människan jag helt enkelt. Jag hoppas att jag fortsätter utvecklas hela livet och aldrig stagnerar, att det alltid finns utrymme för finslipning och utveckling, nya idéer, visioner, drömmar och önskningar.
Så bara grejen att du som anonym på allvar tror att just din respekt skulle vara viktig för mig är nästan skrattretande, om du hade haft sån koll på mig och mitt liv som du tror eller mer trodde att du hade så hade du vetat att jag absolut föraktar folk som gömmer sig bakom anonymitet när de skall gå på andra. De flesta är anonyma nog på FL och att då dessutom göra sig extra anonym bara för att gå på mig om mitt liv i en tråd som fan inte ens handlade om varken sex eller moral eller ens något liknande, helt hjärndött gjort helt enkelt.
Vill bara påpeka att jag inte syftar på er anonyma i tråden här. Utan just de som väljer att gömma sig bakom anonymiteten bara för att försöka trycka till andra. Man skall såklart kunna och få lov att vara anonym så mycket man vill och alla måste få välja själv. Jag är också anonym ibland, inte ofta men det har ju hänt och oftast i lägen då jag "blottar" någon annan än bara mig och där folk som känner mig som icke anonym kan ha en möjlighet att räkna ut vem jag syftar på eller hänvisar till osv, så anonymitet kan absolut vara bra ibland.
God morgon världen. Lite kaffe på trappen. Snart kommer det tjejbesök till Nicke och själv åker jag iväg på någon trädgårds och djurmarknad ett par timmar.
* gör vågen* jag var uppe vid nio, är barnledig, la mig när det var mer morgon än natt