Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-09-11 22:39:05 följande:
    Antagligen!!! smile8.gif

Ser framför mig hur jag bokar bussbiljett upp till Stockholm tisdagkväll i ren desperation... smile2.gif
    Tungan ute hehe pics or it didnt happen!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-11 22:44:28 följande:
    Det är jäklar i min lilla låda inte alla kvinns som håller med dig där smile1.gif

Knappast knäckebröd smile2.gif många tycker att jag är en dryg och över måttan pretentiös gubbe som hyllar fitt-poesi för att inte nämna hängbröst och kärleksfullt tilltagna rumpor.
    Men så är majoriteten av kvinnor ett konstigt släkte också, måste bero på det
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-09-11 22:49:43 följande:
    Dumheterna avklarade, nu ska jag bara försöka få tummen ur och gå hem
    Haha seså dra nu ur tummen och gå hem!

Jag skall gå till min soffa, nå iaf så fort jag lyckas lämna datorn...
  • HäckHäxan

Meh vad är det med alla vältränade män, ynglingar osv. Är de helt blinda eller? Och orealistiska som få....

Tja jag bor i stockholm, bla bla bla lust att ses. 

Jaaa men visst, jag börjar gå nu änna!

Ja jag har nog fördomar om vältränade män också, i know, hur man ser ut måste inte vara vad man själv söker bla bla bla.

Eller så är det den där skrönan om att de på allvar tror att alla tjocka kvinnor kommer kasta sig över dem och ligga så fort de säger hej, ja menar alla vet väl att tjocka kvinnor tar vad de får när som helst hahahah

Jag är en avart! 

• HäckHäxan
    Knall skrev 2014-09-11 23:08:48 följande:
    I promise! smile5.gif
    Bra det!
    Brunhilde skrev 2014-09-11 23:10:47 följande:
    Tycker majoriteten av mänskligheten är ett konstigt släkte och sedan är det oberoende av könstillhörighet (eller bristen på det)

Är full benägen att hålla med. Jag har inga fördomar, jag hatar alla!
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-11 23:27:04 följande:
    Till slut så fick jag loss tummefan :D

Alltså, jag kan inte leva det här livet mycket längre, måtte psykdoktorn få lite rotation på dödköttet och slutföra min utredning snart, preliminära resultat hit och preliminära resultat dit, jag vill ha min diagnos så jag kan få den där hjälpen/behandlingen/medicinen och kunna bli en Svensson igen.

Ha det gött i soffan
    I really wis it worked that way. Nä men allvarligt du kommer nog aldrig bli en Svensson. Jag vet i vart fall att jag aldrig kan bli det. Trots medicin så är ju jag fortfarande jag om än mer något mer koll på bollhavet i min skalle och känslan av att någon konstant byter kanal där inne har minskat lite, bruset stör inte riktigt lika mycket. Men någon Svensson är jag nog oförmögen att bli.

Däremot förstår jag absolut din längtan efter att allt skall vara klart så man bättre vet vart fan man står och vad man egentligen slåss med!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-09-11 23:24:59 följande:
    Du menar att kvinnor generellt är konstiga och de resterande gillar gamle Ernst smile3.gif

Vaaa smile2.gif är ju omtanke tappat på flaska!
    Vild och fri tolkning, fantastisk förmåga det där
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-11 23:40:35 följande:
    Jo, det förstås, men min önskan har fler bottnar det faktum att jag är en bokstavsvuxen.

De flesta har väl fler bottnar, alltså alla våra drömmar och önskningar. Jag är ju bokstavsvuxen jag med liksom.

Ibland tänker jag att den detaljen håller mig borta från relationer mer än andra saker som också spökar runt i huvudet gör.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-11 23:47:58 följande:

Jag har varit på internet sen 97 och har periodvis ägnat mig åt att jaga kvinnfolk, Fylliga kvinnor kan verkligen vara kräsna när det gäller killar, de är fan minst lika populära som de mindre fylliga.

Själv får jag väl erkänna att jag drar mer åt det smala, men det beror på att jag vet hur det blir när två överviktiga personer försöker få till lite sweet luvin'.. det blir omständigt, svettigt och mycket klatchande när valkarna möts :p

Hahahah vilken bild!

Jag har ju aldrig haft problem med män så, tror dock stenhårt det beror på min personlighet och vem och hur jag är mer än hur min kropp ser ut. Har ju hoppat upp år ner i vikt genom åren, smal var det dock hundra år sen jag var.
    Fast jag har aldrig stött på problemet du skriver om, vilket ju visserligen kan beror på att jag inte går igång på tjocka män typ alls. Fast jag haft en tjock pojkvän, men de var hela hans attityd jag föll för och han gick ner i vikt under tiden vi var ihop. Sen har jag nog aldrig haft massa valkar sådär som jag ser det i mitt huvud när jag läser dina ord iaf, tror jag iaf

Jag blir mer bara så skeptisk till dessa välbyggda gym killar, boxningskillar ect. Fattar aldrig varför i hela hisingen de tar kontakt med mig av alla jävla människor. Får ångest bara av att försöka tänka på hur mkt de tränar Tyst Så jag dissar dem istället med nått dräpande svar Skäms Obestämd Nåja vissa surar till andra vänder på kakan och gör nått kul av det.
  • HäckHäxan
    hännrick skrev 2014-09-12 00:22:44 följande:
    Jo, naturligtvis sitter det i huvudet, tjejer med attityd väcker känslor hos de flesta män, attraherar, provocerar, skrämmer.. Fylliga kvinnor har ju förekommit inom konsten i olika perioder, i Sverige har vi Anders Zorn med sina badande dalkullor (som egentligen inte är så fylliga som man kan tro när de beskrivs). Men ändå.. BBW är en av standardkategorierna på all världens porrsidor, det finns uppenbarligen ett stort intresse för stora vackra kvinnor.
    Ja det finns det ju, alla har ju olika preferenser och fetischer icke att förglömma.

Hmmm BBW kanske är jag en sån då hahahaha.  
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!