• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:40:06 följande:
    Tack vad snällt! Springer och simmar och så har jag fått för mig att sex är sjukt bra motion så det försöker jag ha ofta av den anledningen Oskyldig...

Har du inte en fin rumpbild att dela med dig av?
    Ja, löpning och sex ger ju särskilt fin gluteus maximus...särskilt det sistnämnda hos män. Den synen är något utöver det vanliga...Drömmer
    Så hur ofta "motionerar" du den sporten då? Flört

Nej, har ingen rumpbild på lut ännu, men med tanke på att jag löptränar, gymmar och cyklar så har min muskel av samma sort som den här ovan nämnda också en viss fasthet.Flört
  • Anonym (+)
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:44:36 följande:
    Bara att hala fram the snake vettu! Bring it on polarn!
    Jag vill se en fitta! Jag bor utanför Uddevalla! Please någon!!!!!!!!
  • Nitor

All min tid framför datorn och familjeliv har format min fina rumpa. Bild kommer men jag inväntar det rätta ljuset. Kanske ljuset från Skagen?...

• Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 00:49:13 följande:
    Ja, löpning och sex ger ju särskilt fin gluteus maximus...särskilt det sistnämnda hos män. Den synen är något utöver det vanliga...Drömmer
    Så hur ofta "motionerar" du den sporten då? Flört

Nej, har ingen rumpbild på lut ännu, men med tanke på att jag löptränar, gymmar och cyklar så har min muskel av samma sort som den här ovan nämnda också en viss fasthet.Flört
    Tränar du inte den andra sporten också? Känns som att vi inte behöver vänta länge på en bild ;)

Jag utövar den sporten med olika mellanrum, men minst en gång i veckan och inland varje dag. Snitt skulle jag gissa 3 ggr i veckan. Det är nog favoriten av sporterna. 
  • HäckHäxan
    Mnisa skrev 2014-03-10 00:42:05 följande:

HAHAHA! Helt underbara ju! Jag måste göra såna...

Det är mario-svamparna jag gjort! I alla möjliga färger. Samt plantan där du vet? Jag har satt några såna i lite olika längder på badrumsfönstret.

Funderar på att använda en grön till en sån här tavla, var jag nu skulle ha den:

Men jag har verkligen hur många halvfärdiga projekt som helst här hemma. Typ en benvärmare, en socka, en halv mössa.. Skålarna har jag dock inte provat göra än, men det hade ju varit en perfekt till barnens lördagsgodis.Tyvärr har grannen alla pärlorna just nu (vi köpte hela lagret ihop) annars hade jag väl gjort en här på stört. Tomte 

med guuud oddsen för detta var vadå liksom Skål

Ja plantan. Jag vill även göra den där äggbert ( mitt namn på en boss som typ kastar ägg som man skall fånga och kasta tillbaka ) minns inte vilken bana, men fan jag minns hur arg jag var innan jag fick ihop det och dödade den jäveln

Gröna tavlan var grym!!! Fast jag hade velat ha texten get a grip!

Du jag har kartongvis med projekt ( läs ett helt jävla rum med lådor och säckar ) har knappt gjort nått den innan jag blev mamma. Har dock en brevlåda jag måste få målat innan månaden är slut så slipper jag bli halshuggen av min mamma, har lovat fräscha till den åt dom, men har svårt att bestämma mig för om jag skall fylla färg bara som den är eller helt kallt måla något nytt på den. 

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpf57nsw.jpg

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpsfmyml.jpg

*beslutsångest allan i brallan*

Vill även få gjort såna här till mitt badrum, de jag hade i lägenheten var svåra att få loss från kaklet och blev förstörda

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpubtjaj.jpg

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/php6uvm11.jpg

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpmaj1gi.jpg

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpf31o79.jpg

Har dessutom lyckats hitta en träbrevlåda till mig själv som jag tänkte få gjort också, skall bara försöka få ner allt från kartong rummet till tösens rum och sen upp med tösen, så allt pyssel hamnar här nere innanför mitt sovrum! Det är ett hmm jävligt stort projekt helt enkelt!

Har tyvärr ingen bild här inne på pärlskålen, men de blev häftigt, hittade tipset i en pysselgrupp på FB.

Jo raggsockorna till bästisen, pricken över i:et med dom var pinglorna från katternas halsband, då han hade en kattunge hemma, uppskattat som fan
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 00:46:15 följande:
    Bor du hyfsat när gbg kan jag öva på dig. Har kunskapen men behöver friska upp den igen.
    Vid alla gudar du hade fått öva hur mycket som helst! Bor 6 mil norr om gbg.
    Canis meus id comedit
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:52:15 följande:
    Tränar du inte den andra sporten också? Känns som att vi inte behöver vänta länge på en bild ;)

Jag utövar den sporten med olika mellanrum, men minst en gång i veckan och inland varje dag. Snitt skulle jag gissa 3 ggr i veckan. Det är nog favoriten av sporterna. 
    Den andra sporten gör jag inte så ofta som jag skulle vilja, tyvärr, och det beror på att jag för en tid sedan slutade i mitt förra lag - det är ju en lagsport som du vet Flört- och jag har inte hittat ett nytt lag ännu. Jag har provspelat med några lag, men kände inte riktigt att de kunde ge mig den rätta känslan för sporten.

Såklart är detta också min favoritsport, för utöver bra träning för musklerna så ger det en skön känsla - inte bara efteråt...Flört Lite träningsvärk kan komma ibland, men det går snabbt över och då känner man ju för att utöva sporten igen, och igen, och igen och igen.... 

Men det låter som att du spelar i ett lag? Är du nöjd med dina lagkamrater och lagandan?Solig
  • Mnisa
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:30:28 följande:
    Ja tack, har du ett till bortskänkes så hade jag varit tacksam. Tror fan inte ens jag minns hur det är att ha ett regelbundet hyfsat normalt sexliv  Gråter

Sjukt många år sen som jag inte var singel och som jag inte var förälder. Visserligen värt det alla gånger om, men jag kan sakna det ändå Obestämd

Nja, tyvärrrrrr så har jag inget över till dig längre Gråter Jag har för mig jag erbjöd dig en tredjedel när jag var tillsammans med exet men det är ju historia sedan länge nu..   Så jag ÄR egentligen generös, men man måste se över sitt eget först etc osv du vet. Nalle

Du får se till att bli osingel nu i dagarna helt enkelt. Det räcker med frihet nu, nån måtta får det vara.
  • HäckHäxan
    Anonym (undrar) skrev 2014-03-10 00:44:17 följande:
    Haha, tänkte bara att du skulle reagera på ordet försommar...;)
    Ska så småningom lära mig hur man gör med bilder. 

*L* ska vi ha en låtsastävling om vem som tar körkort först - bara så att vi till sist
    för arslet ur vagnen - och kan åka plåtvagnen när som helst:)

F-n, vi borde öppna swingerklubben kärleksbrunnen Tungan uteDrömmerSkål
    FL-med-lemmar = halva entrén SoligTomte

Var med redan vid första inlägget Kyss Du har ett visst sätt att skriva, lite som när du talar haha

Nåja tar gärna en plåtvagn, lite mindre looservarning än pendeltåg, om man skall tro på markolio då

Oj oj kärleksbrunnen.. jag tänker på en låt....  Love shack 

Canis meus id comedit
  • Anonym (+)
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:58:23 följande:
    Vid alla gudar du hade fått öva hur mycket som helst! Bor 6 mil norr om gbg.
    Bor du i Ljungskile så bor du jävligt nära mig!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!