• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Elin242
    Anton Chigurh skrev 2014-03-10 01:12:24 följande:
    Hur i helvete skall jag kunna motstå en sådan anspråkslös önskan, så jag får väl ge dig nåt. Å så älskar jag Häckis. fast det vet hon redan...Solig

Så, en motorsåg i händerna på en riktig man är aldrig fel. Och arslet får du på köpet.
    Åh, vilken härlig motorsåg....Flört ...dina armar... *flämt*

Föredömliga rumpbilder också.... Du är en mycket generös man!Solig
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 01:16:21 följande:
    Låter härligt, nice fredag du har framför dig. Ska ni vara utomhus? Vänta, jag ska kolla yr.no först...  mellan 3-8 grader samt sol. Perfekt
    Nå vi får se. Jag har aldrig träffat snubben förut. Kan ju hända att jag nitar honom om han inte uppför sig, vilket i sin tur då skulle vara ett rent nöje, så jo bra fredag kan det ju bli

Inne, vi håller oss inne! Jag är varm och skiner ofta som en sol, det får räcka för nu Solig
    Canis meus id comedit
  • Anonym (+)

Jag är en 24-åring kille från Ljungskile, oskuld. Var blir man av med den?

• Nitor
    Anonym (+) skrev 2014-03-10 01:25:54 följande:
    På Torp
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:14:42 följande:
    Ja och den sortens träning är ju rätt skönt det också. sen finns det ju en massa free agents man har tillgång till när man inte är i ett lag.

Du verkar vara mysig så jag tror det löser sig snart för dig din goding (säger goding trots att vi inte fått se en rumpbild som jag tror skulle vara sjukt snygg).  
    Jo, det finns massa free agents, men det är inte så lätt att gallra där. Man kan aldrig riktigt veta vilka som är bra spelare eftersom marknadsföringen ofta är lite missvisande...Flört
    Alltså, som tjej kan man få många matcherbjudanden, men det går ju inte att bara spela cuper dagarna i ända... Träningsvärken blir då total!Solig

Såklart att det löser sig....Drömmer

Hur ser förresten ditt spelschema ut för veckan som kommer?Flört

Nu är det godnattläge!{#emotions_dlg.flower}
  • Mnisa
    Anonym (+) skrev 2014-03-10 01:25:54 följande:

Du går rakt fram och sen tar du till höger och därefter två trappor upp till vänster och rutschkanan ner och sen är du framme.
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 01:28:18 följande:
    Jo, det finns massa free agents, men det är inte så lätt att gallra där. Man kan aldrig riktigt veta vilka som är bra spelare eftersom marknadsföringen ofta är lite missvisande...Flört
    Alltså, som tjej kan man få många matcherbjudanden, men det går ju inte att bara spela cuper dagarna i ända... Träningsvärken blir då total!Solig

Cuper ja, de är jobbiga....haha

Har ledigt i 1 vecka eftersom adndra delen av laget åkte på läger, så mkt soloträning nu, men det är ok ;)
  • HäckHäxan
    Mnisa skrev 2014-03-10 01:18:16 följande:

Men gud vilken snygg brevlåda! Räcker absolut att fylla i den som den är tycker jag. Och vilka söta figurer där på kaklet! Nu fick jag ju massor av idéer här..

Ja det var lite du behövde fixa där innan, ja. Låter jobbigt.

Jag minns inte om han heter äggbert eller ej men jag vet vilken figur du menar. Jag har gjort några ur figurerna där med. Tänkte ha en del i badrummet på kaklet, och sen byta till ett rött eller grönt duschdraperi. Svarta omtag. *smaklös* Jag tror inte det syns att det bor en vuxen i mitt hem..
    Kör nog på att fylla i den då, det är en av de få saker som jag faktiskt varit nöjd med på riktigt när den var klar Jag ser mest felen och de saker jag kunde göra bättre haha andra ser något helt annat har jag förstått.

Fönsterfärg är kul att greja med, tar lite tid bara eftersom de går ett gäng plastfickor och konturlinjerna måste torka 24 h innan man kan börja färglägga, så utrymme behövs, men det är roligt. Gjorde frukter och grönsaker till min pappas kök en gång, typ smilande tomater, surkuk till broccoli osv, tror några finns bland mina bilder i mappen grejat där jag har de andra pyssel prylarna.

Hade jag inte haft min skadade nacke och min skadade knäppa vänsterarm så hade det kunnat gå, men som nu är så får jag alltid planera och se till att inte ta för mycket. Så jag väntar tills det är vår/sommar, då kan kaninen flytta ut, katterna kan vara ute och Freja kan vara hos sin pappa eller moster så jag verkligen bara kan bära och slita som ett djur några dagar, sen ligga död i 3 dagar och återuppstå när smärtan lagt sig. Envis, nä då!

Ähh va fan jag tycker man är vuxen när man har barnasinnet kvar och kan skoja med sig själv, om sig själv och inte ta allt så seriöst!

/ kvinnan som sover i turtles påslakan!
    Canis meus id comedit
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 01:28:18 följande:

Natti natti. Jag ska också stänga ner, bara träna lite först Tungan ute
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:23:38 följande:
    aha, fattar som att om man sätter den i muttan så blir det en förhöjning. bra bröst förresten också Tungan ute
    Bra bröst hehe  Men jo de duger, funkade att amma med iaf hahahah Nåja jag höll på att dränka ungen med det piercade bröstet och fick köpa nån gummigrej att ha på så de inte kom så mycket.

Vissa får en förhöjning japp. Har inte vågat testa det, dels så är jag livrädd för förminskad känsel och minst lika rädd för en förhöjning, jag lider av för tidigt "utlösning" som det är, det behöver inte bli värre tack!
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!