• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 01:26:27 följande:
    På Torp
    Mnisa skrev 2014-03-10 01:28:43 följande:

Du går rakt fram och sen tar du till höger och därefter två trappor upp till vänster och rutschkanan ner och sen är du framme.

Låter som som en sväng på biltema! Glöm inte gummi!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 01:18:39 följande:
    Nej, det är dags att planera för frukosten i morgon... Finns det mer korv i kylen?...
    haha jag kör på kaffe då, PUNKT!

Mini me får gröt. PÅ tal om det så måste jag sova några timmar.. Ha det hallon Kyss
    Canis meus id comedit
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:34:26 följande:
    Bra bröst hehe  Men jo de duger, funkade att amma med iaf hahahah Nåja jag höll på att dränka ungen med det piercade bröstet och fick köpa nån gummigrej att ha på så de inte kom så mycket.

Vissa får en förhöjning japp. Har inte vågat testa det, dels så är jag livrädd för förminskad känsel och minst lika rädd för en förhöjning, jag lider av för tidigt "utlösning" som det är, det behöver inte bli värre tack!
    ok jäkligt sexiga bröst! fast oftast är det ju inte lika jobbigt för er tjejer med för tidig utlösning, ni kan ofta komma många många ggr. fast hade varit jobbigt om det minskat känslen ju....
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:30:09 följande:
    Cuper ja, de är jobbiga....haha

Har ledigt i 1 vecka eftersom adndra delen av laget åkte på läger, så mkt soloträning nu, men det är ok ;)
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:31:02 följande:
    Natti natti. Jag ska också stänga ner, bara träna lite först Tungan ute
    Elin242 skrev 2014-03-10 01:28:18 följande:
    Jo, det finns massa free agents, men det är inte så lätt att gallra där. Man kan aldrig riktigt veta vilka som är bra spelare eftersom marknadsföringen ofta är lite missvisande...Flört
    Alltså, som tjej kan man få många matcherbjudanden, men det går ju inte att bara spela cuper dagarna i ända... Träningsvärken blir då total!Solig

Såklart att det löser sig....Drömmer

Hur ser förresten ditt spelschema ut för veckan som kommer?Flört

Nu är det godnattläge!{#emotions_dlg.flower}

Jag formligen älskar er konversation. Den får mig att tänka på en text en vän skrivit om sex som en måltidsmeny eller mer livet som fläskfilé hahaha

Sov gött bägge två. Skall följa ert exempel...

OCH helgen är över så jag får också vara lite sportslig innan jag somnar! *jippie*

Canis meus id comedit
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:38:34 följande:

Jag formligen älskar er konversation. Den får mig att tänka på en text en vän skrivit om sex som en måltidsmeny eller mer livet som fläskfilé hahaha

Sov gött bägge två. Skall följa ert exempel...

OCH helgen är över så jag får också vara lite sportslig innan jag somnar! *jippie*

hahaha.

skicka bilder till min mail pls! 

natti
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:37:22 följande:
    ok jäkligt sexiga bröst! fast oftast är det ju inte lika jobbigt för er tjejer med för tidig utlösning, ni kan ofta komma många många ggr. fast hade varit jobbigt om det minskat känslen ju....
    Det hade såklart inte varit jobbigt om jag kunde komma flera gånger om ( tror jag ) men de kan jag inte eller har jag inte kunnat. Fan jobbigt blev det. Det beror på vilken sorts orgasm vi pratar om delvis och sen har min kropp börjat göra underliga saker och fungera annorlunda än den gjort innan den sista tiden. 

Så förr kunde jag absolut inte komma mer än en gång och fick alltid försöka dra ut på det så mannen hängde med och man kom typ samtidigt. Idag vet jag fan inte ens själv hur jag fungerar. Har ingen att sparra med så jag kan inte utforska det som jag vill heller. Skrikandes
    Canis meus id comedit
  • Nitor

Jag ska också gå och lägga mig strax. Tack för en trevlig kväll  Solig

• Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:41:31 följande:
    Det hade såklart inte varit jobbigt om jag kunde komma flera gånger om ( tror jag ) men de kan jag inte eller har jag inte kunnat. Fan jobbigt blev det. Det beror på vilken sorts orgasm vi pratar om delvis och sen har min kropp börjat göra underliga saker och fungera annorlunda än den gjort innan den sista tiden. 

Så förr kunde jag absolut inte komma mer än en gång och fick alltid försöka dra ut på det så mannen hängde med och man kom typ samtidigt. Idag vet jag fan inte ens själv hur jag fungerar. Har ingen att sparra med så jag kan inte utforska det som jag vill heller. Skrikandes
    aj då, då är det ju inte så bra om du skulle komma ännu snabbare. kanske hitta ställningar med mindre klitorisberöring skulle hjälpa? hur ska vi då göra med vårt onanimarathon? lär ju inte bli så långvarigt....
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:22:23 följande:
    Hjärta Åhhh suckar suktande. Anton, din kvinna är så jävla lyckligt lottad va!!!!!! Hoppas fan hon vet om det,

verkligen verkligen vet detHjärta 

Fast jag är säker på att hon gör det
    , du är så fantastisk att ingen fan kan missa det OCH gör någon det så skjut dom! Inga nackskott, rätt i pannan rakt av.
    Aaah, tackar Häckis, tackar så mycketKyss

Och jo, hon vet, Hjärtamin kvinnaHjärta...hon vet, tro mig Gladoch saken är den att jag är lika jävla lyckligt lottad, att hon har valt mig, jag ÄR förbanne mig den lyckligaste mannen på klotet. På riktigt. Hon ÄR den mest underbara varelsen som gud har skapat. Å så har hon valt mig

Och Häckis....du är av samma kaliber. Solig

Ha en fortsatt skön afton.

Kram,//Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Elin242 skrev 2014-03-10 01:23:40 följande:
    Åh, vilken härlig motorsåg....Flört ...dina armar... *flämt*

Föredömliga rumpbilder också.... Du är en mycket generös man!Solig
    Tack Elin...tack så mycket shiny.gif glad att du gillar min Husqvarna, en riktig trotjänare, fast jag är ändå mer glad att du uppskattar resten av motivet. 

Tack igen å ha en fortsatt skön afton du också.Solig 

Kram, //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!