• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 00:58:53 följande:
    Den andra sporten gör jag inte så ofta som jag skulle vilja, tyvärr, och det beror på att jag för en tid sedan slutade i mitt förra lag - det är ju en lagsport som du vet Flört- och jag har inte hittat ett nytt lag ännu. Jag har provspelat med några lag, men kände inte riktigt att de kunde ge mig den rätta känslan för sporten.

Såklart är detta också min favoritsport, för utöver bra träning för musklerna så ger det en skön känsla - inte bara efteråt...Flört Lite träningsvärk kan komma ibland, men det går snabbt över och då känner man ju för att utöva sporten igen, och igen, och igen och igen.... 

Men det låter som att du spelar i ett lag? Är du nöjd med dina lagkamrater och lagandan?Solig
    Laget löstes upp, det är inte så kul. Svårt att hitta de där stjärnmedspelarna, finns ju mest mediokra sådana. Tror provspel är en bra process och då kan det ju bli en hel del träning vilket är bra.

Ja den träningsvärken gör att man bara vill träna mer, konstigt men sjukt bra!

Jag är i ett lag med en sjukt bra laganda. Tillåter mycket mellan varandra vilket är bra. Och tränar på som bara den :)
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:48:32 följande:
    Gillart! mycket Sjyssta naglar. Piercing också...
    Tack och tack Är handikappad utan mina naglar helt ärligt.

Ska dra en piercing i den andra också.
    Canis meus id comedit
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:58:23 följande:
    Vid alla gudar du hade fått öva hur mycket som helst! Bor 6 mil norr om gbg.
    Jag brukar åka till orust ibland så det skulle kanske funka. Inboxa om du känner för det.
  • HäckHäxan
    Mnisa skrev 2014-03-10 00:49:01 följande:

Ah! Jag syftade på klubb6 här men jag har noterat att det finns FB-grupper med explicit innehåll. Har sett gruppförslag där det står att jag har en vän med, host , och jag skulle nog helst inte vilja synas så, nej..Död
    hahahahhahah Du skulle se 50 nyanser VIP Tungan ute Nåja sköna människor. 

*prosit elelr nått* eller jag menar en dunk i ryggen sådär ja nu är hostan väck! Oskyldig

Jag gillar ju klubb sex och de har ju forum, men jag är osäker på om man kan posta bilder där, har aldrig riktigt testat, glider ju mest runt och är social med folk jag snackat med i hundra år där inne typ.
    Canis meus id comedit
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 01:05:33 följande:
    Tack och tack Är handikappad utan mina naglar helt ärligt.

Ska dra en piercing i den andra också.
    gör det inte rasande ont? är det som en utsmyckning eller har det positiv inverkan på andra sätt?
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:04:51 följande:
    Laget löstes upp, det är inte så kul. Svårt att hitta de där stjärnmedspelarna, finns ju mest mediokra sådana. Tror provspel är en bra process och då kan det ju bli en hel del träning vilket är bra.

Ja den träningsvärken gör att man bara vill träna mer, konstigt men sjukt bra!

Jag är i ett lag med en sjukt bra laganda. Tillåter mycket mellan varandra vilket är bra. Och tränar på som bara den :)
    Vad skönt för dig att ha ett lag att träna mycket med! Laganda är viktigt. Jag avundas dig....
    Får väl börja tänka på att skaffa mig ett lag, för mycket träning på egen hand är på sikt alldeles uttråkande och meningslöst, även om det tillfälligt är en lösning...Flört
  • Anton Chigurh
    Elin242 skrev 2014-03-09 23:13:28 följande:
    Mr Mom, du hemliga älskare.... Drömmer
    Jag skulle vilja be dig om en tjänst å alla vi tjejers vägnar....Flört
    Skulle inte du vilja förgylla vår vardag med dagligen vackra bilder på din förträffligt underbara rumpa?
    Det skulle vara så vänligt och önskvärt om du spred glädje och skönhet i våra liv....Flört
    Alla andra män i tråden är också varmt välkomna att följa denna lilla modesta önskan...Kyss

Våra varmaste tack...HjärtaSoligHjärtaSoligHjärta
    Hur i helvete skall jag kunna motstå en sådan anspråkslös önskan, så jag får väl ge dig nåt. Å så älskar jag Häckis. fast det vet hon redan...Solig

Så, en motorsåg i händerna på en riktig man är aldrig fel. Och arslet får du på köpet.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 00:52:00 följande:
    All min tid framför datorn och familjeliv har format min fina rumpa. Bild kommer men jag inväntar det rätta ljuset. Kanske ljuset från Skagen?...
    Jag kan fota annars  Har faktiskt fotat naket förut på vänner och hör och häpna jag skall fota sex på fredag. Dock inte jag som skall ha sex utan andra, jag skall bara fota och filma lite. Underbara vänner man har, den ena drar ut knipkulor ur fittan för ett tag sen och trycker i mitt nylle och babblar på om geisha kulor, nää gumman det där är knipkulor, seså stoppa nu in dom igen.. Nästa kommer hey du, du kan väl fota lite när jag och han knullar eller hur, du är ju inte blyg för fem öre och bryr dig inte så.. Ehhh hmmm jo men visst, om karl bara har klart för sig att jag inte skall knulla så joo  men okej då va fan jag fotar!

Mina vänner är faktiskt rätt underbara. Hjärta Tänk om de bara visste hur ställd jag blir av sånt där, men de har inte en aning Skrattande Skäms Tyst Solig Lika  bra det!
    Canis meus id comedit
  • Maltemånsson
    Elin242 skrev 2014-03-10 01:12:10 följande:
    Vad skönt för dig att ha ett lag att träna mycket med! Laganda är viktigt. Jag avundas dig....
    Får väl börja tänka på att skaffa mig ett lag, för mycket träning på egen hand är på sikt alldeles uttråkande och meningslöst, även om det tillfälligt är en lösning...Flört
    Ja och den sortens träning är ju rätt skönt det också. sen finns det ju en massa free agents man har tillgång till när man inte är i ett lag.

Du verkar vara mysig så jag tror det löser sig snart för dig din goding (säger goding trots att vi inte fått se en rumpbild som jag tror skulle vara sjukt snygg).  
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!