• Elin242

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

MrMom skrev 2014-03-09 20:53:17 följande:

Här den igen....men första gången här och första bilden!!Flört
    Baby, en favorit i repris....
    Har du fått napp ikväll?Flört
  • Elin242
    MrMom skrev 2014-03-09 21:08:32 följande:
    Men jag säger go´natt...ska upp tidigt. Kommer tveklöst tillbaks imorgonFlört

Häxan och alla andra tjejer här får varsin kyss att placera på valfritt ställe Kyss

Och glöm inte att kik:a mig, de som kan Drömmer
    Mr Mom, du hemliga älskare.... Drömmer
    Jag skulle vilja be dig om en tjänst å alla vi tjejers vägnar....Flört
    Skulle inte du vilja förgylla vår vardag med dagligen vackra bilder på din förträffligt underbara rumpa?
    Det skulle vara så vänligt och önskvärt om du spred glädje och skönhet i våra liv....Flört
    Alla andra män i tråden är också varmt välkomna att följa denna lilla modesta önskan...Kyss

Våra varmaste tack...HjärtaSoligHjärtaSoligHjärta
  • Elin242
    Anonym (kille(hetrokåt)) skrev 2014-03-09 23:18:58 följande:

Jasså är det rumpa lilla stumpan vill se? Är nog för blyg för att lägga upp min bakdel på fl. Kan du???? :)
    Ja, visst är det så... Är du verkligen för blyg för det? Kanske prova och bara visa mig här då? Flört
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:10:47 följande:

ALLA KILLAR FÅR BLUNDA - En rövselfie.... Inte mitt stoltaste ögonblick detta...
    ...och alla tjejer får nafsa lite?Flört

Malte, så finfin du är!{#emotions_dlg.flower}
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:24:51 följande:
    Jahadå, naffsa på bara ;) 
    Ja, och klappa lite...eller smiska? Flört

Var det din första rump-selfie? Hur kändes det?
    Solig
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:31:50 följande:
    Du får smiska, nafsa, bita och vad du vill :) Japp, min absoulut första rump-selfie! Känner mig lite uppåt nu så att säga.
    Modigt av dig! Så generöst att jag får göra vad jag vill med din rumpa... Åh...Drömmer

Bra att du känner dig uppåt! Hade det varit dag, vardagskväll eller helgnatt så hade det varit betydligt fler tjejer här i tråden och då hade du fått fler "likes", men det kommer säkert under morgondagen!

Ett alldeles fint exemplar måste jag säga... Vad tränar du?Solig
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:40:06 följande:
    Tack vad snällt! Springer och simmar och så har jag fått för mig att sex är sjukt bra motion så det försöker jag ha ofta av den anledningen Oskyldig...

Har du inte en fin rumpbild att dela med dig av?
    Ja, löpning och sex ger ju särskilt fin gluteus maximus...särskilt det sistnämnda hos män. Den synen är något utöver det vanliga...Drömmer
    Så hur ofta "motionerar" du den sporten då? Flört

Nej, har ingen rumpbild på lut ännu, men med tanke på att jag löptränar, gymmar och cyklar så har min muskel av samma sort som den här ovan nämnda också en viss fasthet.Flört
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:52:15 följande:
    Tränar du inte den andra sporten också? Känns som att vi inte behöver vänta länge på en bild ;)

Jag utövar den sporten med olika mellanrum, men minst en gång i veckan och inland varje dag. Snitt skulle jag gissa 3 ggr i veckan. Det är nog favoriten av sporterna. 
    Den andra sporten gör jag inte så ofta som jag skulle vilja, tyvärr, och det beror på att jag för en tid sedan slutade i mitt förra lag - det är ju en lagsport som du vet Flört- och jag har inte hittat ett nytt lag ännu. Jag har provspelat med några lag, men kände inte riktigt att de kunde ge mig den rätta känslan för sporten.

Såklart är detta också min favoritsport, för utöver bra träning för musklerna så ger det en skön känsla - inte bara efteråt...Flört Lite träningsvärk kan komma ibland, men det går snabbt över och då känner man ju för att utöva sporten igen, och igen, och igen och igen.... 

Men det låter som att du spelar i ett lag? Är du nöjd med dina lagkamrater och lagandan?Solig
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:04:51 följande:
    Laget löstes upp, det är inte så kul. Svårt att hitta de där stjärnmedspelarna, finns ju mest mediokra sådana. Tror provspel är en bra process och då kan det ju bli en hel del träning vilket är bra.

Ja den träningsvärken gör att man bara vill träna mer, konstigt men sjukt bra!

Jag är i ett lag med en sjukt bra laganda. Tillåter mycket mellan varandra vilket är bra. Och tränar på som bara den :)
    Vad skönt för dig att ha ett lag att träna mycket med! Laganda är viktigt. Jag avundas dig....
    Får väl börja tänka på att skaffa mig ett lag, för mycket träning på egen hand är på sikt alldeles uttråkande och meningslöst, även om det tillfälligt är en lösning...Flört
  • Elin242
    Anton Chigurh skrev 2014-03-10 01:12:24 följande:
    Hur i helvete skall jag kunna motstå en sådan anspråkslös önskan, så jag får väl ge dig nåt. Å så älskar jag Häckis. fast det vet hon redan...Solig

Så, en motorsåg i händerna på en riktig man är aldrig fel. Och arslet får du på köpet.
    Åh, vilken härlig motorsåg....Flört ...dina armar... *flämt*

Föredömliga rumpbilder också.... Du är en mycket generös man!Solig
  • Elin242
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:14:42 följande:
    Ja och den sortens träning är ju rätt skönt det också. sen finns det ju en massa free agents man har tillgång till när man inte är i ett lag.

Du verkar vara mysig så jag tror det löser sig snart för dig din goding (säger goding trots att vi inte fått se en rumpbild som jag tror skulle vara sjukt snygg).  
    Jo, det finns massa free agents, men det är inte så lätt att gallra där. Man kan aldrig riktigt veta vilka som är bra spelare eftersom marknadsföringen ofta är lite missvisande...Flört
    Alltså, som tjej kan man få många matcherbjudanden, men det går ju inte att bara spela cuper dagarna i ända... Träningsvärken blir då total!Solig

Såklart att det löser sig....Drömmer

Hur ser förresten ditt spelschema ut för veckan som kommer?Flört

Nu är det godnattläge!{#emotions_dlg.flower}
  • Elin242
    Anton Chigurh skrev 2014-03-10 01:52:26 följande:
    Tack Elin...tack så mycket shiny.gif glad att du gillar min Husqvarna, en riktig trotjänare, fast jag är ändå mer glad att du uppskattar resten av motivet. 

Tack igen å ha en fortsatt skön afton du också.Solig 

Kram, //Anton
    Ja, det är något speciellt med motorsågar - och med män som håller i dem....Drömmer

Förstår att du är lite av en "kändis" på FL och har ett gott rykte. Det är bara att gratulera!Solig
  • Elin242

Hej i tråden!

Vad mycket ni har skrivit!!!! Det går ju inte att läsa igenom allt utan att vara uppe hela natten!

Solig

• Elin242
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-11 22:55:51 följande:
    Hej Elin!
    Alla Elin jag känner är gudomligt vackra...kroppar som älvor och leenden söta som sockervadd...onödigt vetande kanske men nu vet du!Flört
    Tack, nu vet jag! {#emotions_dlg.flower}
  • Elin242
    HäckHäxan skrev 2014-03-15 03:53:39 följande:
    Livet är märkligt och ganska awsome. Ödet har sina lustiga krumbukter. God natt på er sussa gott kramar och klappar till alla bakdelar.
    Hej Häxan!
    Din tråd har fått sig ett uppsving vill jag lova! Är du nöjd med innehållet, eller är det för lite dravel? Flört

Har du hört något från stackars Göran med den trashade tråden? Han verkar lysa med sin frånvaro, men kanske är han här hos dig i denna tråd men undercover?

Hoppas att det kommer in några nya fina bilder på rumpor i den här tråden strax, det hade ju varit superkräm!Solig
  • Elin242
    HäckHäxan skrev 2014-03-15 11:38:37 följande:

God dag sköna Elin. Allt väl med dig hoppas jag?

Ja den spann iväg tråden, riktigt roligt är absolut nöj med innehållet dravel och annat. Mycket bättre än att trasha trådar för andra.

Inte sett till Göran. Hoppas dock han sett ursäkten här eller i sin tråd så han vet att vi iaf är ledsna över att ha trashat hans tråd och erkänt att vi var klantiga. Han var så rolig och det var så lätt att bara dras med i den glada stämningen.

Ja rumpor är alltid av godo. har postas två till en man och en kvinna mer rumpor åt folket!!! Hejja hejja friskt humör rumpor våra dagar gör.
    Ja, allt väl med mig! Lite för lite fasta mansrumpor i mitt liv bara....Flört

Du tog saken i egna händer och skaffade dig en alldeles egen tråd och då kom alla härliga kompisarna och ville vara med. Bättre kan det inte bli!Solig

Jaaaaa, mera rumpor åt folket!Hjärta
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-15 11:39:38 följande:
    Vem är Göran?
    Göran startade den underbara tråden "nu ska vi prata killsex"( eller liknande) förra lördagen. Helt underbar trådstart och en helt underbar Göran! Massor av humor, glädje och kärlek!Solig 
    Han har sedan lyst med sin frånvaro och vi saknar honom såklart. 
    Jag utlyser härmed en hittelön till den som återfinner Göran!{#emotions_dlg.flower}
  • Elin242
    HäckHäxan skrev 2014-03-16 00:34:45 följande:

Jaaaaa mansrumpor gah underbart!!!

Göran den sköna har hittat hit. Sån jäkla goding
    Vad skönt att han är återfunnen!Solig

Har du "pratat" med Mr Mom och Mäster det senaste? Hänger de kvar i tråden?
  • Elin242
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 00:29:02 följande:
    Har börjat läsa 50 nyanser av honom idag och alla har sagt att de är såå bra de är si och så.
    17 sidor in hade jag både fnissat och skrattat. 130 sidor in så gråter jag :-/ 207 sidor in nu och jag får inte bort känslan av sorg inom mig. 
    Hej Häxan! 
    Hoppas att du har det bra med tråden! Förstår att den är välbesökt!Solig

Så ledsamt det du skrev om kalaset var. Men om de som är med är dina vänner så kanske de kan förstå om du berättar hur svårt det är för dig att vara i badkläder? Jag tycker inte att du ska utsätta dig för att vara med om detta om det påverkar dig i flera dagar efteråt, bättre att du hittar en annan lösning. Kan du be någon av de andra hålla ett öga på din dotter i vattnet?

Vet du, det finns många människor som känner på ett liknande sätt, men som inte pratar om det alls.
    Sköt om dig!{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!