• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2015-01-09 21:11:48 följande:
    Gott, själv blir det hederlig spagetti och köttfärssås, Tack gud att den stabbiga julmaten är över
    Brunhilde skrev 2015-01-09 20:09:17 följande:
    Det är väldigt viktigt att dokumentera heeela sitt liv. Finns det inte på nätet har det aldrig existerat.
    Ganska sjukt, vi då som inte hade någon feja, mobil, dator och  inte kunde dokumentera våra första  20 år ?Vad fan händer med oss..
    Vi blir ju automagiskt 20 år yngre. Naturligtvis.....Tungan ute
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee

"Rise of the dawn of the start of the planet of the apes origins, the begining".......

*dör av skratt*

Jag ska sluta titta på honest trailers. De tar livet av mig.

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-09 21:17:00 följande:
    Åh, vilken tur du har. I min affär har de anpassat höjden efter de minsta småmänniskorna.
    Jag vet. Här har de varit smarta och placerat påsgodiset och kinderäggen under lösvikten. Barn under 110 cm når inte ner i lösgodiset. 
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-09 22:01:02 följande:

Hur ska detta sluta?!? Står och bakar småkakor kl tio en fredagkväll. Kommer kanske att hemfalla till finskapinnar imorgon kväll. Voi voi

Jag vill också ha Skrikandes

Tar en Marianne-pralin....
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-10 00:14:21 följande:

Kan man äta böcklingpastej och makrill i tomatsås på tub? Jag har aldrig ätit något av det. Lukten av konservburkarna med makrill i tomatsås har alltid haft en avskräckande effekt på mig. Tänkte att tub kanske inte osar så jäkligt och det vore praktiskt att bara klämma i sig en tub när man inte har lust att laga mat eller så Skäms

Min mamma älskade böcklingpastej. Makrill i tomatsås med, men inte på tub.... den tuben var nog inte uppfunnen på 90-talet.

Själv var jag väldigt motvalls mot min mamma så jag vägrar fortfarande att smaka Oskyldig
  • Aniiee
    Anonym (Doktorn) skrev 2015-01-10 11:38:59 följande:

Vill uppmana er alla att ni sätter er på ett bibliotek och bildar er istället för att skriva sådan här smörja!

Och jag uppmanar dig att skaffa fram lite stålar till din operation. Humor-organet har visst trillat ur =P

MVH, förmodligen fler PhDs än du har eller ens kan skaffa dig, icke humor-lös.
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-01-10 11:32:08 följande:

Ska man orka ta sig ut idag?! Vill inte...

Fast barnen ska ju ha lördagsgodis... Fan också, då måste vi ut en sväng.

Nåja, sen blir det innedag resten av tiden.

Lördagsgodis? Vad är det? Bättre med tisdagsgodis. Då man ändå är på spång.
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-10 11:57:07 följande:
    Sur för att du kollat på Doktorn kan komma och inte fick se något naket?
    Hahahaha....... 

Fan också, nu måste jag se något naket. Dorian, kanske? Som lyckades få DAI bannlyst i Indien.....
    Fjäril Vingad skrev 2015-01-10 11:57:37 följande:
    Godis på en tisdag?

Nooo, hädare!
    Här hädas friskt! Hädelse är den bästa av synder. Näst efter yaoi.....
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-01-10 12:16:52 följande:
    Vad var yaoi nu igen?

Kan tänka mig trevligare synder än hädelse...
    Bögporr! Typ..... Och DET är en trevlig synd....

• Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-01-10 12:54:07 följande:
    Ah, så var det.

Inte min grej riktigt...
    Kan ju inte vara allas grej. Men om du gillar "torka aldrig tårar" så vill jag nog säga att det är din grej också.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!