• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2015-01-17 21:38:19 följande:
    Photopearls?
    Ja, det är det nog.... yeah.... definitely.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-17 21:50:25 följande:
    15x15 cm, iaf enligt Panduro Hobbys kit till photopearls.
    Ok, så hälften.

Sankyo Solig
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Anonym (Kvitto hit och kvitto dit) skrev 2015-01-17 22:41:51 följande:
    Lakritspuck? Säljs den i kiosken vid Hovet?
    Lakrispuck Kräks
    .....
  • Aniiee
    Anonym (Kvitto hit och kvitto dit) skrev 2015-01-17 23:04:51 följande:
    Island? Där finns hästar, kungen kan inget om trav. Men Silvia travade iväg efter andra pungar som såg välfyllda ut och försökte få dem att tömma sig eftersom suget efter princessbakelsen tog höjd. Kungen blev höjdrädd och la sig på marken och bad Silvia om nåd. Silvia skrattade bara och sa -Koongen har du stor stång? -Stång stammade kungen. Flaggstång koongen sa Silvia. Kungen - Ne men vaniljstång kan jag smaksätta med.
    För det första: Lär dig stava till prinsessbakelse
    För det andra: Islännigar travar inte, de töltar

AniiePlays10%:
  • Aniiee

Meh, jäkla bild:

• Aniiee

Och så kom den upp ändå....... FL är så skumt.....

• Aniiee
    Anonym (Kvitto hit och kvitto dit) skrev 2015-01-17 23:16:18 följande:
    För det första: Islänningar stavas inte islännigar och trav är en härlig sport. Töltar gör bara töntar från Mars. Och du verkar nyss ätit en Mars i avsaknad av en Snickers.
    Nä, jag äter kitkat:

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-17 23:30:39 följande:
    I vilken tidning krigar man? Bomber och granater! Riv mina råsegel! Sherpa är ett otacksamt jobb och inte för den late. Din latmask! Maskerar sig maskar på natten eller bara vid solsken? Så många svar och så lite frågor.
    Börjar likna en monolog av Tage Danielsson detta..... Bästa att släppa loss fångarna, så det inte missar Äppelkriget.
  • Aniiee
    Anonym (Kvitto hit och kvitto dit) skrev 2015-01-17 23:43:50 följande:
    Inte var det meningen att ta dig på sängen, jag ville bjuda på frukost i sängen. Men en sängvätare kom emellan och jag tappade brickan i spelet. Är jag gamover snart?
    Inte du, men jag. Game Over, Fatality. Så går det när man stavar Combat med K.....

Tittar på månadens spelskörd. Inget roligt, bara remakes. Undrar när Silicon Valley köptes upp av Hollywood.....
  • Aniiee
    Anonym (Kvitto hit och kvitto dit) skrev 2015-01-17 23:58:13 följande:
    Det är rätt bra med två kombatanter i Hållywoodplankan. Efteråt vill man ha plankstek.
    Föredrar faktiskt tonfisk just nu..... 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!