• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

På tisdag ska jag köpa lite krukor och såjord och så lite frön =)

Och nu ska jag leta reda på en chokladbit. Första dagen på nästan två veckor som jag kunnat äta ordentligt =)

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-08 22:44:56 följande:
    Vad ska du odla?
    Jag har chili som brinner lite i knutarna, de bordejag sått i januari redan, måste så de nu. I februari så har jag gurka, jordgubbar och basilika, så de ska jag ta itu med så snart jag kan.

I Mars så blir det lök, tomat, dragon, gräslök, oregano, persilja, salvia och timjan.
    taquine skrev 2015-02-08 22:51:25 följande:
    Något rökbart kanske Drömmer Skulle behövas idag..

Visst att man kan röka det mesta av det, men jag tror inte man blir så påverkad =P
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-08 23:06:28 följande:
    Chili trodde jag man kunde plantera lite när som. Ska de planteras ute sedan?
    Nja, man kan ha de året om inomhus, men vi ska ställa ut krukor på altanen, "för att lura ut mig". Jag är en sån där typisk stugsittare, går bara ut när jag måste, och altaner och trädgårdar och sånt ska jag ha en bra anledning att gå ut på.
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-02-08 23:10:20 följande:
    Något ditåt kanske ,), men nej sådant skulle jag inte våga mig på .Luther sitter alltid på min axelOskyldig
    Aniiee skrev 2015-02-08 22:59:27 följande:
    Jag har chili som brinner lite i knutarna, de bordejag sått i januari redan, måste så de nu. I februari så har jag gurka, jordgubbar och basilika, så de ska jag ta itu med så snart jag kan.

I Mars så blir det lök, tomat, dragon, gräslök, oregano, persilja, salvia och timjan.

Visst att man kan röka det mesta av det, men jag tror inte man blir så påverkad =P
    Nu blev jag också sugen på att odla;,) 
    Är du luteran nu också? =O

Du kan ju alltid odla en rädisa. Det är lätt.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-08 23:10:37 följande:

Söndagar är tydligen den veckodag då flest människor porrsurfar. Är det för de inte fick napp på krogen dgen innan eller bara lite bakis och småkåta i allmänhet?

Jag tror på det första.
  • Aniiee
    taquine skrev 2015-02-08 23:28:04 följande:
    Ja jag är extra allt, min moral och pekpinneri  går inte av för hackor  
    Vadå rädisor? Det vill jag inte , inte ens gott
    Brunhilde skrev 2015-02-08 23:16:04 följande:
    Stackars dig! Det måste vara tungt att honom där.
     Du skulle bara veta ;)
    Hä, odla smultron då. Det är gott.
  • Aniiee

När är nog nog?

Nu har jag skrivit upp 780 recept till årets matprojekt och 202 godisar/glassar/ bakverk/chipssmaker till årets testprojekt. Räcker det, tro?

• Aniiee
    taquine skrev 2015-02-09 21:45:13 följande:
    Oj ja det borde det väl göra .. med råge ! Du är flitig du

Brunhilde skrev 2015-02-09 21:48:10 följande:
    Oj

Det ante mig =/ Vad ska jag nu hitta på?

Solig

Stora test-projektet startat på måndag......
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-09 21:58:18 följande:
    Massor av speltid då mao.
    Nä, har inget att spela. Rätt trist på spelmarknaden för tillfället. Men jag kan ju alltid spela poker eller hearthstone eller nåt.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-02-09 22:08:40 följande:
    Plöja några år av film då?
    Det kan man ALLTID göra. Pysslar med en lista film. Är på 2004 nu, så jag ska välja ut 6 filmer från 2004. Vet knappt vad det gick för filmer då, då det var året med stort Å och jag tror att jag inte ens hann andas.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!