• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (j) skrev 2015-01-07 23:27:54 följande:
    du har alltså haft 1400 minuter serietid idag?
    Imponerande!
    Nä, jag HAR inte sett de, jag SKA se de. Var fick du 1400 från, btw? Förutsatte att alla avsnitt är 40 min? För det är lite fel, då anime-delar snittar på 25 min....

Jag HAR sett 5 avsnitt Cowboy Bebop och  två Almost Human. Tittar på andra avsnittet av Black Cat för tillfället. Så jag har sett 4 timmar, ungefär.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-08 00:01:19 följande:
    4 h till sedan är du klar för dagen. Min kombinerade frukost/lunch/middag/kvällsmat är precis klar. Jag önskar jag hade en Crock-pot!
    =P Blev inte så mycket mer igår. Får fortsätta idag.

Du har väl en ugn? Använd den. 
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-08 11:34:38 följande:
    Klart jag har och ja, den används flitigt, men i en crock-pot kan du slänga ned allt på morgonen och sedan gå hemifrån och ha middagen klar när du kommer hem. Går inte hemifrån med ugnen på.
    Your loss. Det är inte som att ugnen är mer benägen att vaddunuärräddför än en crock-pot. Tvärt om, faktiskt. Det är troligare att elutaget du sätter crock-poten i smäller än att spisen gör det.

Jag slänger ofta ner en massa saker i glasformen eller lergrytan och ställer i ugnen på morgonen så är det klart på kvällen(när jag kommer hem... då när jag jobbade dagtid),
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-08 13:37:10 följande:
    Jag vet, men blir nojig iaf. Nojor är inte logiska, inte ett dugg faktiskt.
    Nä, det är ju så. Jag nojjar alltid över massa konstigt....
  • Aniiee
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-01-08 17:51:54 följande:

... ... ... ... ... Snark ... ... ...
    *pillow*
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-08 19:40:41 följande:

Signe och häftklammer, part deux: Idag skulle jag sprätta bort en hel massa häftklamrar (ja, ja, ja, jag veeeeeet, jag har lovat att lämna över allt som har med häftklamrar att göra till någon kollega) i en hög papper. Jag använde en häftklammerborttagare och häftklamrarna for omkring hej vilt kring mig och hoppsansa, där åkte en in i min halvöppna mun! Hade i alla fall tillräckligt med sinnesnärvaro så att jag inte reflexsvalde. Jag är för härlig!

Ouch! Du är förföljd av häftklammerförbannelsen.....
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-08 21:07:14 följande:
    Aniiee skrev 2015-01-08 20:49:58 följande:
    Ouch! Du är förföljd av häftklammerförbannelsen.....
    Kan vara så att det vilar en förbannelse över mig eller också pågår en stor jävla konspiration! Kanske är det bad karma? Om det är en förbannelse så hoppas jag att det inte smittar via internet, men med tanke på att du Aniiee gjorde dig riktigt illa på ett rivjärn för inte så länge sedan och att Brunhilde kapade fingertoppen på självaste nyårsafton så vete fan. Men det går inte ihop, förbannelser brukar väl drabba folk som har gjort sig förtjänta av dem och därför är det i så fall obegripligt att Aniiee eller Brunhilde skulle drabbas. Lika bra att släppa det här. (Jag måste sluta med de här jävla smileysarna). Nä, nu gjorde jag det igen!

Solig
  • Aniiee

I love trakt.tv.

Så, nu har jag sagt det.

Nu älskar jag Letterboxd, Trakt och Gamespot.

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-09 18:16:12 följande:

Eftersom det verkar vara fredag igen delar jag med mig av ett litet vintips Mas Janeil Special Edition. Billigt och otroligt gott.

Är inget super-fan av Roussilln-viner, föredrar viner från atlant-kusten. Kanske för att jag föredrar vitt framför rött. Man man kan alltid testa =)
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-09 21:02:24 följande:

Det känns lite tomt här hemma. Janne har flyttat. Han ska bo hos husses ex-sambo på landet den här veckan. Det kommer han att gilla. Sedan är planen att husse får komma hem. Jaha. Vad ska jag göra nu då? Morotsbiffar?

Morotsbiffar är kanske gott? I wouldn't know, jag är allergisk mot morötter.....
    Brunhilde skrev 2015-01-09 21:07:35 följande:
    Jag har ätit smågodis till middag. Det blir aningen begränsat eftersom det måste vara endast från den översta raden i självplocket (dit snoriga småmänniskor inte når). Nu ska jag baka hallongrottor till efterrätt. 2015 ska bli ett hälsosamt år och jag gör allt jag kan för att börja det nya året i hälsans tecken.
    Gee... i min affär där jag köper lösviktsgodis når småmänniskor knappt upp till första raden. Och översta raden når ju inte jag ens....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!