• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

taquine skrev 2015-01-04 15:15:25 följande:

Idag fyller gråskägg 11 år , alltså 77 eller liknande i människoår, men han leker ju fortfarande 20 som de flesta karlarDrömmer Får bli grisöron och märgben, samt Stewie Wonders Happy birthday;)
    Naw. Happy B-day!
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-04 15:36:19 följande:

Nu kom jag på en film till: South Park: Bigger Longer & Uncut (1999). Det är ett mysterium, men jag tröttnar aldrig på musiken (!) och särskilt låten Blame Canada som fick kanadensarna att surna till på riktigt.

Av någon anledning är den filmen riktigt bra..... I don't get it, but I do agree to it....
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Aniiee

Jag ska starta en tråd under nöje där folk kan lista sina top-10 litealltmöjligt....

• Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-04 16:06:39 följande:
    Jag gillar upplägget: tecknad film om barn i en amerikansk hittepå-småstad som inte är gulliga och som svär, vräker ur sig könsord och därför på alla sätt utmanar den amerikanska präktigheten osv. En del amerikaner ville förbjuda den, andra jublade. Många var kluvna: att de gestaltade Saddam Hussein som bög i helvetet var ju kittlande och otroligt provocerande. Har jag hört. Kyle's Mom's A Bitch, är en annan låt i filmen som jag gillar också.
    Jupp. Kontroversiell och även det som räddade South Park-serien

Kyle's Mom is a bitch var även med i det allra första avsnittet av serien, har jag för mig. 
  • Aniiee
    Anonym (Signe) skrev 2015-01-05 21:28:55 följande:
    Jo det förbannade ekorrhjulet. Varför heter det ekorrhjul, förresten? Ekorrar sitter ju i granen och skalar kottar. Det är hamstrar som springer i hjul.
    Ta en kurs på vuxenskolan eller ABF eller nåt..... Trevligt med lite omväxling.
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-07 18:29:36 följande:
    Är de ekorrar egentligen?
    Självklar. Vi är alla ekorrar.....
  • Aniiee

Om man har ost, pommes och beasås, men ingenting annat, vad äter man då?

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-07 19:08:18 följande:
    Man gör cheese fries med bea.
    Eller hur? Solig

Och ser på fem avsnitt var av Cowboy Bebop, Akazukin ChaCha, Almost Human, Code Geas, Angel's feather, Black Cat och Copper.

Och sen filmerna, 5 st från 80-talet.....

Jaja, jag har i alla fall spelat poker idag. Det är väl lite produktivt, i alla fall?
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2015-01-07 19:24:47 följande:
    Bara om det gav någon avkastning. Funderar på om jag ska äta öht idag. Tänker äta så mycket imorgon Skäms
    93 cent. Godkänt?

Ät ett ägg eller något, bara. Inte så många kcal och man blir rätt mätt. Vad ska du göra imorgon som har med massa mat att göra?
  • Aniiee
    Fjäril Vingad skrev 2015-01-07 19:37:51 följande:

Varit ledig i 19 dagar, börjar jobba i morgon igen.

När är nästa semester?! *trött*

Det finns forskning på att man inte ska vara ledig för långa perioder i streck. Det är bättre för hjärnan och hälsan att vara ledig kortare perioder, och kanske lite oftare. Tyska forskare föreslog 4 dagar jobb, en dag ledigt och en veckas semester var sjätte-åttonde vecka.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!