• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Fjäril Vingad

Äh, vad är det att vara"normal"?! Egentligen?

Jag brukar kalla mig normalstörd, det summerar allt rätt bra. Man blev liksom som man blev...

• Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-23 00:18:24 följande:
    Äh, vad är det att vara"normal"?! Egentligen?

Jag brukar kalla mig normalstörd, det summerar allt rätt bra. Man blev liksom som man blev...
    Normala är alla som är som jag, så klart
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 22:34:40 följande:
    Jobbigt, då vet man inte riktigt vad det är man är attraherad av. Är det en chimär eller den faktiska personen.
    Så kan det vara. Ofta är det nog lite av båda. Det är en chimär men den faktiska personen skiner nog igenom en hel hel del.
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 22:54:55 följande:
    Att blotta sitt innersta är en förutsättning för förälskelsefasen. 
    Kanske det. Ibland är det svårt att skilja på kärlek och fascination.
  • Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-03-23 01:23:18 följande:
    Så kan det vara. Ofta är det nog lite av båda. Det är en chimär men den faktiska personen skiner nog igenom en hel hel del.

Om inte personen vill framstå som någon helt annan. Krävs en del jobb dock.

Fast blir man inte fascinerad av personen, kanske man inte heller blir kär i den.

• HäckHäxan
    D W skrev 2014-03-23 01:23:18 följande:
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 22:54:55 följande:Att blotta sitt innersta är en förutsättning för förälskelsefasen. 
    Är man ärligt skiner man nog igenom en hel del. Personligen är jag nog lättare att få ett hum om när man skriver med mig än när man talar med mig. Vissa saker har jag helt enkelt för svårt att tala om. Tror många här inne har ett rätt bra hum om mig för det är ingen större skillnad på mig här och mig irl. Om vi bortser från att det jag skrivit här inne idag skulle jag aldrig sagt högt irl.

Gällande att skilja på kärlek och på fascination så beror det ju helt på hur man definierat kärlek tänker jag. Att det kan vara svårt att skilja förälskelse och fascination köper jag, kanske även att vara kär och fascination. Men för mig är kärlek att älska någon och det går för min del bara inte att missta för fascination däremot kan man ju lida av bägge "åkommorna" samtidigt
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 01:27:50 följande:
    Om inte personen vill framstå som någon helt annan. 
    HäckHäxan skrev 2014-03-23 01:35:54 följande:
    Är man ärligt skiner man nog igenom en hel del. 
    Jag tror det är svårt att framstå som någon annan en längre tid. En ärlig person känns nog lättare att förstå sig på.
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 01:27:50 följande:
    Fast blir man inte fascinerad av personen, kanske man inte heller blir kär i den.
    Så är det nog. 
    HäckHäxan skrev 2014-03-23 01:35:54 följande:
    Att det kan vara svårt att skilja förälskelse och fascination köper jag,
    Det var nog det jag tänkte på ja. 

• Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-03-23 01:49:31 följande:
    Jag tror det är svårt att framstå som någon annan en längre tid. En ärlig person känns nog lättare att förstå sig på.

Så är det nog. 

Det var nog det jag tänkte på ja. 

På nätet kan du vara vem du vill, irl är det inte lika lätt att vara någon annan.

Det brukar gå att se igenom efter ett tag, men svårt att se direkt.

Jag skulle inte säga att jag har en direkt susning om vem som befinner sig bakom nicket D W och även om jag tror mig ha en något klarare uppfattning om personen bakom Häxans nick, finns det inget som egentligen säger att min uppfattning är korrekt.
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 02:04:32 följande:
    På nätet kan du vara vem du vill, irl är det inte lika lätt att vara någon annan.

Det brukar gå att se igenom efter ett tag, men svårt att se direkt.

Jag skulle inte säga att jag har en direkt susning om vem som befinner sig bakom nicket D W och även om jag tror mig ha en något klarare uppfattning om personen bakom Häxans nick, finns det inget som egentligen säger att min uppfattning är korrekt.
    Vi skriver olika mycket om oss själva.
    HH skriver väldigt öppet här i denna tråden, på ett mycket trevligt sätt för övrigt {#emotions_dlg.flower}
    Du skriver ganska mycket om dig själv också, jag skriver nog mindre på senare tid. Men det är klart att det är svårt att skapa sig en bild hur vi är egentligen. Det är trots allt ganska vettigt att inte skriva för mycket öppet. 
    Hur som helst är du väldigt fascinerande {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-03-23 02:16:41 följande:
    Vi skriver olika mycket om oss själva.
    HH skriver väldigt öppet här i denna tråden, på ett mycket trevligt sätt för övrigt {#emotions_dlg.flower}
    Du skriver ganska mycket om dig själv också, jag skriver nog mindre på senare tid. Men det är klart att det är svårt att skapa sig en bild hur vi är egentligen. Det är trots allt ganska vettigt att inte skriva för mycket öppet. 
    Hur som helst är du väldigt fascinerande {#emotions_dlg.flower}
    En kåt men lat Nigella? (det var utlåtandet jag fick för några dagar sedan iaf)
  • D W
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 02:18:19 följande:
    En kåt men lat Nigella? (det var utlåtandet jag fick för några dagar sedan iaf)
    Nigella är väl ganska kåt redan som hon är Låter som ett trevligt utlåtande, men jag tror du är bättre på musik
    Lat är jag med
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!