• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 00:29:02 följande:
    Dessutom måste jag på något sätt skrapa ihop/ bygga ihop mig själv så jag fixar gå på barnkalas i ett badhus. Hela mitt inre är tilltrasslat för de förbaskade kalaset på söndag. Men någonstans måste jag hitta ett sätt att skrapa ihop mig på och klara av att umgås med folk och tydligen vara naken/ halvnaken bland en massa andra främmande jävla personer jag som har svårt nog som det är att vara ens halvnaken ihop med folk som inte är främlingar. Undra om jag någonsin kommer bli bekväm med det där alltså

Åh hatar sånt här hatar det, avskyr det och mår fysiskt illa av att tänka på det. Varför var de tvungna att ha kalas på ett badhus av alla ställen. Kommer vara trasig i dagar efteråt och ändå kan jag inte neka min dotter att gå på kalaset de är hennes bästa vän och päronen är några av mina bästa vänner. Och ingen skulle nog ens misstänka vilken konflikt jag har inom mig just nu. Det är så jag önskar att någon av oss verkligen blev magsjuk så vi absolut inte kunde gå fan jag är en usel människa. *blä*
    Du är en vacker kvinna, Häckis, jävligt vacker, det kan ingen ta ifrån dig, och jag vet att du inte låter någon ens försöka ta det ifrån dig. Att du må ha nåt kilo extra proviant med dig, det är inget du skall bry dig ett skit om, du ÄR en för jävla grann kvinna, du vet det, och jag vet. Men om du nu känner dig obekväm med att vistas i badkläder bland annat folk så ger du helt enkelt fan i att ta badkläder på dig, du säger som det är "jag känner inte för att bada idag" det får dina bekanta tugga i sig, kort och gott....och mycket enkelt, skulle din dotter, ve och fasa, råka ut för något under tiden hon är i vattnet så kommer du hoppa i plurret med kläderna på och det kommer liksom inte spela någon roll i det fallet, om du förstår....

Du är en riktigt underbar kvinna, Häckis, ett kalas med din dotter är inget du skall ängslas för, du skall se fram emot en trevlig samvaro i goda vänners lag. Och det kan du göra, därför att du och din dotter förtjänar det...Hjärta

Kram...stor kram
                                     .
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • HäckHäxan
    redstripe skrev 2014-03-22 07:25:51 följande:

Och vilket plåster. Enastående :)
    Hehe tack. Vad gör man inte för vackra män liksom.
  • HäckHäxan
    Anonym (FFFF) skrev 2014-03-22 08:49:24 följande:
    Nu har ju inte detta med sex att göra men kan du inte skylla på mens och ha kläder på dig, du behöver väl inte bada?  Man kan väl inte tvingas vara med i vattnet som förälder?

PS:...jag tyckte inte heller att det var en bra bok...Flört
    Jag har inte mens och det vet mina vänner om. Jag älskar egentligen att bada och simma. Brukade simma flera gånger i veckan förr. Dock en utmaning varje gång och mkt skumma blickar för att jag både duschade och bastade i badkläder.

Min dotter har nästan drunknat två gånger så jag är jävligt nojjig runt vatten. Hade inte badhuset här stängt så hade hon simmat bättre och jag varit mindre nojjig, tror jag iaf

Har inte bestämt mig för vad jag tycker om boken ännu, den är strax slut dock och jag vette fan vad det är men den rör runt i min hjärna och får mig att tänka och analysera mer precis som om jag som analyserar allt till nanopartiklar behöver det. Nå annan effekt på mig än de jag känner sagt att den haft på dem iaf.
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 09:12:09 följande:
    Eller så biter man ihop och gör något man inte vanligtvis är bekväm med och kanske får man skitkul eller så kan man vara stolt över att man faktiskt gjorde det.
    Jag biter alltid ihop. Det har jag gjort sen jag var barn med gymnastiksalars omklädningsrum och badhus, sjöar och stränder och byta om bland folk. Kommer bita ihop imorgon också. Det blir säkert kul iaf hoppas jag så barnen får det skitkul. Men jag kommer inte vara stolt jag kommer vara ynklig som fan och sjukt trött och bara vilja krypa ihop och grina i min säng. Vilket jag inte kommer göra för jag har ett barn hemma. Så vi kör på bita ihop biten igen. Är en jävel på att bita ihop och hålla igen ler enkelt. Något skall man ju vata bra på ehh
  • HäckHäxan
    Alcyone skrev 2014-03-22 09:43:02 följande:
    Fan vad intressant. Vilken intressant vinkling! Det har inte slagit mig (!) att BDSM är en flykt! Tack för det! smile1.gif
    Kul du fick något ut av det där. Egentligen är nästan alla böcker en flykt för mig. Ett sätt att hör och häpna stänga av min hjärna och enda gången jag verkligen kan fokusera på bara en sak, att läsa.

Men denna bok är i min hjärna och delar av den är min hjärna hur illa jag än må tycka om det OCH det är den biten som får mig att känna sorg, som fick mig att gråta som ett barn igår.

Är säker på att bdsm kan vara en flykt men även något som är förlösande. Något vissa helt enkelt behöver även om alla kanske inte är medvetna om det själva.

Tror det är själva karaktärerna som rubbar mina cirklar för jag är till stor del bägge karaktärer men i en person.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-03-22 10:15:44 följande:
    Har inte läst boken och har inget intresse av att göra det heller.. Men har hört av många att den vinklar bdsm helt fel i den boken..

Måste du vara med och bada då? Räcker det inte att du är med och tittar på är barnen leker?

Det finns ju badshorts annars.. Baddräkt och shorts gör att det inte känns lika utlämnande..

smile6.gif
    Nja jag vill inte säga att det är fel. Alltså hur bestämmer man vad som är fel för andra? Mannen i boken är störd jag är störd och jag känner igen mig. Men det är samma men kvinnans karaktär känner igen mig där också. Är nog mer skum och trasig än jag själv inbillar mig ibland. Jävla skit!

Hittar ju fan inte shortsen eller baddräkt. Hittar ett par bikinitrosor men ingen överdel. Egentligen vill jag bada i både bikini shorts och T-shirt. Men det ger mer uppmärksamhet på ett badhus än jag vill ha. Är nog fan inte i skick för det här alls.
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 14:30:19 följande:
    Jag biter alltid ihop. Det har jag gjort sen jag var barn med gymnastiksalars omklädningsrum och badhus, sjöar och stränder och byta om bland folk. Kommer bita ihop imorgon också. Det blir säkert kul iaf hoppas jag så barnen får det skitkul. Men jag kommer inte vara stolt jag kommer vara ynklig som fan och sjukt trött och bara vilja krypa ihop och grina i min säng. Vilket jag inte kommer göra för jag har ett barn hemma. Så vi kör på bita ihop biten igen. Är en jävel på att bita ihop och hålla igen ler enkelt. Något skall man ju vata bra på ehh
    Lider lite av samma sak, men endast när det gäller badhus/strand eller när man förväntas byta om med massor med okända. I andra sammanhang har jag en exhibitionistisk ådra och har inga problem med att visa mig naken. Har inte kommit på varför det är så dubbelt. Bara lever med att det är så. 

När jag förväntas befinna mig på badhuset eller stranden, så krävs det ett jäkla ihop bitande för att faktiskt genomföra det och det är ytterst få som vet hur jag egentligen känner det.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!