• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Anonym (FFFF)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 00:29:02 följande:
    Har börjat läsa 50 nyanser av honom idag och alla har sagt att de är såå bra de är si och så.
    17 sidor in hade jag både fnissat och skrattat. 130 sidor in så gråter jag :-/ 207 sidor in nu och jag får inte bort känslan av sorg inom mig. Väldigt ovanligt. Det är en bok och jag formligen älskar böcker, men detta känns udda.

Dessutom måste jag på något sätt skrapa ihop/ bygga ihop mig själv så jag fixar gå på barnkalas i ett badhus. Hela mitt inre är tilltrasslat för de förbaskade kalaset på söndag. Men någonstans måste jag hitta ett sätt att skrapa ihop mig på och klara av att umgås med folk och tydligen vara naken/ halvnaken bland en massa andra främmande jävla personer jag som har svårt nog som det är att vara ens halvnaken ihop med folk som inte är främlingar. Undra om jag någonsin kommer bli bekväm med det där alltså

Känns som om det skulle vara enklare att få händerna bundna i sänggaveln och det är ett big no no i min värld som jag aldrig vågat prova.

Åh hatar sånt här hatar det, avskyr det och mår fysiskt illa av att tänka på det. Varför var de tvungna att ha kalas på ett badhus av alla ställen. Kommer vara trasig i dagar efteråt och ändå kan jag inte neka min dotter att gå på kalaset de är hennes bästa vän och päronen är några av mina bästa vänner. Och ingen skulle nog ens misstänka vilken konflikt jag har inom mig just nu. Det är så jag önskar att någon av oss verkligen blev magsjuk så vi absolut inte kunde gå fan jag är en usel människa. *blä*

Nä jag får återgå till boken som helt uppenbarligen inte har samma effekt på mig som på andra jag känner som läst den. De blir galet kåta och jag lipar helt stört va fan!!!
    Nu har ju inte detta med sex att göra men kan du inte skylla på mens och ha kläder på dig, du behöver väl inte bada?  Man kan väl inte tvingas vara med i vattnet som förälder?

PS:...jag tyckte inte heller att det var en bra bok...Flört
  • Anonym (okejdå)
    Anonym (FFFF) skrev 2014-03-22 08:49:24 följande:
    Nu har ju inte detta med sex att göra men kan du inte skylla på mens och ha kläder på dig, du behöver väl inte bada?  Man kan väl inte tvingas vara med i vattnet som förälder?

PS:...jag tyckte inte heller att det var en bra bok...Flört
    Eller så biter man ihop och gör något man inte vanligtvis är bekväm med och kanske får man skitkul eller så kan man vara stolt över att man faktiskt gjorde det.
  • Alcyone
    Har börjat läsa 50 nyanser av honom idag och alla har sagt att de är såå bra de är si och så.
    17 sidor in hade jag både fnissat och skrattat. 130 sidor in så gråter jag :-/ 207 sidor in nu och jag får inte bort känslan av sorg inom mig. Väldigt ovanligt. Det är en bok och jag formligen älskar böcker, men detta känns udda.

Dessutom måste jag på något sätt skrapa ihop/ bygga ihop mig själv så jag fixar gå på barnkalas i ett badhus. Hela mitt inre är tilltrasslat för de förbaskade kalaset på söndag. Men någonstans måste jag hitta ett sätt att skrapa ihop mig på och klara av att umgås med folk och tydligen vara naken/ halvnaken bland en massa andra främmande jävla personer jag som har svårt nog som det är att vara ens halvnaken ihop med folk som inte är främlingar. Undra om jag någonsin kommer bli bekväm med det där alltså

Känns som om det skulle vara enklare att få händerna bundna i sänggaveln och det är ett big no no i min värld som jag aldrig vågat prova.

Åh hatar sånt här hatar det, avskyr det och mår fysiskt illa av att tänka på det. Varför var de tvungna att ha kalas på ett badhus av alla ställen. Kommer vara trasig i dagar efteråt och ändå kan jag inte neka min dotter att gå på kalaset de är hennes bästa vän och päronen är några av mina bästa vänner. Och ingen skulle nog ens misstänka vilken konflikt jag har inom mig just nu. Det är så jag önskar att någon av oss verkligen blev magsjuk så vi absolut inte kunde gå fan jag är en usel människa. *blä*

Nä jag får återgå till boken som helt uppenbarligen inte har samma effekt på mig som på andra jag känner som läst den. De blir galet kåta och jag lipar helt stört va fan!!!
    Fan vad intressant. Vilken intressant vinkling! Det har inte slagit mig (!) att BDSM är en flykt! Tack för det!

• Anonym (FFFF)
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 09:12:09 följande:
    Eller så biter man ihop och gör något man inte vanligtvis är bekväm med och kanske får man skitkul eller så kan man vara stolt över att man faktiskt gjorde det.

Ja...det kan man ju göra om man vet att man ev kommer att må bättre sen. Men ibland är det ju inte rätt tillfälle bara.
  • Knall

Dessutom måste jag på något sätt skrapa ihop/ bygga ihop mig själv så jag fixar gå på barnkalas i ett badhus. Hela mitt inre är tilltrasslat för de förbaskade kalaset på söndag. Men någonstans måste jag hitta ett sätt att skrapa ihop mig på och klara av att umgås med folk och tydligen vara naken/ halvnaken bland en massa andra främmande jävla personer jag som har svårt nog som det är att vara ens halvnaken ihop med folk som inte är främlingar. Undra om jag någonsin kommer bli bekväm med det där alltså smile4.gif

Åh hatar sånt här hatar det, avskyr det och mår fysiskt illa av att tänka på det. Varför var de tvungna att ha kalas på ett badhus av alla ställen. Kommer vara trasig i dagar efteråt och ändå kan jag inte neka min dotter att gå på kalaset de är hennes bästa vän och päronen är några av mina bästa vänner. Och ingen skulle nog ens misstänka vilken konflikt jag har inom mig just nu. Det är så jag önskar att någon av oss verkligen blev magsjuk så vi absolut inte kunde gå smile4.gif fan jag är en usel människa. *blä*

Canis meus id comedit
    Har inte läst boken och har inget intresse av att göra det heller.. Men har hört av många att den vinklar bdsm helt fel i den boken..

Måste du vara med och bada då? Räcker det inte att du är med och tittar på är barnen leker?

Det finns ju badshorts annars.. Baddräkt och shorts gör att det inte känns lika utlämnande..

• ulfsas
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-21 19:42:11 följande:
    Har svårt för falukorv. Påminner för mycket om Fäbojäntan
    Du skall äta den....inget annat.....Glad
    Man, 50 år, Sundbyberg.
  • Elin242
    17 sidor in hade jag både fnissat och skrattat. 130 sidor in så gråter jag :-/ 207 sidor in nu och jag får inte bort känslan av sorg inom mig. 
    Hej Häxan! 
    Hoppas att du har det bra med tråden! Förstår att den är välbesökt!Solig

Så ledsamt det du skrev om kalaset var. Men om de som är med är dina vänner så kanske de kan förstå om du berättar hur svårt det är för dig att vara i badkläder? Jag tycker inte att du ska utsätta dig för att vara med om detta om det påverkar dig i flera dagar efteråt, bättre att du hittar en annan lösning. Kan du be någon av de andra hålla ett öga på din dotter i vattnet?

Vet du, det finns många människor som känner på ett liknande sätt, men som inte pratar om det alls.
    Sköt om dig!{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!