• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2014-03-22 12:54:56 följande:
    Du är en vacker kvinna, Häckis, jävligt vacker, det kan ingen ta ifrån dig, och jag vet att du inte låter någon ens försöka ta det ifrån dig. Att du må ha nåt kilo extra proviant med dig, det är inget du skall bry dig ett skit om, du ÄR en för jävla grann kvinna, du vet det, och jag vet. Men om du nu känner dig obekväm med att vistas i badkläder bland annat folk så ger du helt enkelt fan i att ta badkläder på dig, du säger som det är "jag känner inte för att bada idag" det får dina bekanta tugga i sig, kort och gott....och mycket enkelt, skulle din dotter, ve och fasa, råka ut för något under tiden hon är i vattnet så kommer du hoppa i plurret med kläderna på och det kommer liksom inte spela någon roll i det fallet, om du förstår....

Du är en riktigt underbar kvinna, Häckis, ett kalas med din dotter är inget du skall ängslas för, du skall se fram emot en trevlig samvaro i goda vänners lag. Och det kan du göra, därför att du och din dotter förtjänar det...Hjärta

Kram...stor kram
                                     .
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Bästa fantastiska Anton. Tack

Ibland får du mig faktiskt att känna mig vacker utan att jag känner att det är fel att vara det.

Nå extra provianten ( underbart jävla uttryck ) är inte det egentliga problemet jag mådde lika dåligt eller jag mådde ännu sämre av det när jag var smal som i undernärd men ansåg mig vara tjock. När jag var vad andra skulle kalla normalviktig så mådde jag kasst över det också. Som tjockis är det nästan enklare för jag inbillar mig att jag ses mindre som ett objekt då. Är ju ingen majoritet av folk som tilltalas av tjockisar så det känns som om jag kommer undan en del av det där bara för att jag är tjock. I ärlighetens namn är jag skitskraj för att gå ner i vikt för då blir jag vips "snygg" och då ser folk på en mer som ett objekt. Är jag störd? Ja absolut.

En yngre kvinna sa till mig för ett tag sen att jag var snygg, vacker och sexig i ett. Hon sa att mitt ansikte var så vackert och att jag inte är så tjock som jag tror och att om jag går ner lite så kommer ingen kunna bräda mig ( denna kvinna är annars väldigt kritisk och absolut gentemot tjocka personer ) jag blev rätt stum. Hon avslutar med att nära syna mitt ansikte och säger och du har fan inget smink på dig heller, det är orättvist att du är så snygg utan har du någon aning om hur fan jag ser ut utan smink. Nej svarade jag och när du säger det så så vet jag inte om jag vågar veta det heller iaf jag ser inte samma sak som andra.

Jag vill inte vara snygg eller sexig eller vad det nu är som folk tycker är viktigt. Det är ju för tusan därför jag inte sminkar mig och därför jag går i pösiga kläder och det är därför mina vänner skäller på mig så ofta för de tycker att jag gömmer min kropp samtidigt är dem de första att ge komplimanger de dagar jag har en bra dag och faktiskt går klädd som folk gör mest.

Saken är den att jag skall gå ner, för min egen skull. Men jag vet också att jag aldrig kommer vilja ha en man som inte tyckte jag var okej som tjockis men tycker jag e okej efter att jag gått ner. För jag kommer förakta vederbörande rakt av.

Du har rätt jag kommer vara i vattnet snabbare än snabbast. Är dock osäker på om det förväntas att man badar eller ej och rent moraliskt borde jag vara i dels för att jag simmar bra och dels för att jag garanterat är en av få som kan försöka rädda liv om någon verkligen drunknar och jag är nog den enda som faktiskt sett en person som drunknat på riktigt och då var jag barn och jag simmade i land med den flickan och jag släpade upp henne på en stenhäll och jag skrek och på hela stranden fanns bara en dom kunde mun mot mun metoden och jag lovade mig själv att inte stå handfallen som vuxen. Det värsta jag någonsin gjort är att säga åt det barnets pappa att hans dotter drunknat. Jag var 9-10 år kanske och jag kommer aldrig någonsin glömma hur hans ansikte såg ut, hur han sprang och hur han skrek. Aldrig! Flickan överlevde men fick hjärnskador och kommer aldrig bli "vuxen" på riktigt. Vi bär dessutom samma namn. Vissa saker sitter etsade för alltid.

Hoppas du får en underbar lördag <3 bamsekram och tack för att du får mig att tänka, för det gör du och jag uppskattar det enormt, troligen mer än du förstår
  • HäckHäxan
    Elin242 skrev 2014-03-22 12:28:59 följande:
    Hej Häxan! 
    Hoppas att du har det bra med tråden! Förstår att den är välbesökt!Solig

Så ledsamt det du skrev om kalaset var. Men om de som är med är dina vänner så kanske de kan förstå om du berättar hur svårt det är för dig att vara i badkläder? Jag tycker inte att du ska utsätta dig för att vara med om detta om det påverkar dig i flera dagar efteråt, bättre att du hittar en annan lösning. Kan du be någon av de andra hålla ett öga på din dotter i vattnet?

Vet du, det finns många människor som känner på ett liknande sätt, men som inte pratar om det alls.
    Sköt om dig!{#emotions_dlg.flower}
    Hej finaste Elin. Kul att se dig

Jag borde dragit upp det med dem när vi lunchade idag medan flickorna dansade men tillfället kom aldrig riktigt och jag fick egentligen mer panik när jag insåg att det kommer komma ännu fler folk än bara flickornas klasskamrater och några av föräldrarna :-/

Du har säkert rätt. Jag lyckas ofta nämna saker som folk inte pratar högt om, mitt sociala handikapp typ!

Får nog börja träna på nakenhet på nått naturist ställe eller nått och ligga naken på en filt hela dagen och bränna sönder rumpan i solen och vänta på att alla gått hem så jag kan resa mig upp och gå hem jag med haha så kanske jag kan fira med en en stor Rom och cola och vara lite impad över mig själv.
  • HäckHäxan
    Charlotte73 skrev 2014-03-22 14:26:57 följande:

Säg att du har ont i halsen eller räcerbajs!!!:) Bum slut!

Haha fast då kan ju inte dottern gå heller ju. Finns ju smittorisk då om än en påhittad sådan.
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 15:01:11 följande:
    Lider lite av samma sak, men endast när det gäller badhus/strand eller när man förväntas byta om med massor med okända. I andra sammanhang har jag en exhibitionistisk ådra och har inga problem med att visa mig naken. Har inte kommit på varför det är så dubbelt. Bara lever med att det är så. 

När jag förväntas befinna mig på badhuset eller stranden, så krävs det ett jäkla ihop bitande för att faktiskt genomföra det och det är ytterst få som vet hur jag egentligen känner det.
    Men precis massa okända. Avskyr det.

Blev erbjuden modelljobb en gång för en butik men inriktning av kläder till kvinnor med former. Men nej jag tackade nej bara fixade inte tanken på att byta om fotas och posera framför ett gäng främlingar som skall syna varje mm av mig. Tänkte att fan vad roligt, häftig grej osv men min andra sida vann. Har fått fler såna där erbjudanden och fotande och även av personer som målar. Men nää det går inte. Vem fan vill se mig i en katalog i underkläder och annat haha. Då blir jag dessutom vips det där objektet jag inte vill vara, den där som syns. Ibland ( läs ofta ) vill jag vara osynlig.

Är rätt dubbel jag också. Fast till skillnad mot vad folk tror så är jag ganska blyg men jag är en hejare på att dölja det och det kan jag tacka min rappa tunga för och min fantastiska utstrålning av attityd problem. Men det som syns utåt av andra och det man känner inombords är två vitt skilda ting. Finns absolut tillfällen och personer jag känt mig bekväm med eller lärt mig bli bekväm med. Men jag har fått träna som fan på det där. På saker som faller sig naturligt för så många andra. Träna på att inte vara så påklädd jämt även runt mina nära och kära, jag ser bekväm ut men jag är det verkligen inte ens nästan. Men tydligen duktig på att få andra att tro att jag är det. Ganska fascinerande och lustigt.

Som du skriver är det en kamp och få vet vad det kräver och vad det kostar en att genomföra den.

<3
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 15:40:34 följande:
    Men precis massa okända. Avskyr det.

Blev erbjuden modelljobb en gång för en butik men inriktning av kläder till kvinnor med former. Men nej jag tackade nej bara fixade inte tanken på att byta om fotas och posera framför ett gäng främlingar som skall syna varje mm av mig. Tänkte att fan vad roligt, häftig grej osv men min andra sida vann. Har fått fler såna där erbjudanden och fotande och även av personer som målar. Men nää det går inte. Vem fan vill se mig i en katalog i underkläder och annat haha. Då blir jag dessutom vips det där objektet jag inte vill vara, den där som syns. Ibland ( läs ofta ) vill jag vara osynlig.

Är rätt dubbel jag också. Fast till skillnad mot vad folk tror så är jag ganska blyg men jag är en hejare på att dölja det och det kan jag tacka min rappa tunga för och min fantastiska utstrålning av attityd problem. Men det som syns utåt av andra och det man känner inombords är två vitt skilda ting. Finns absolut tillfällen och personer jag känt mig bekväm med eller lärt mig bli bekväm med. Men jag har fått träna som fan på det där. På saker som faller sig naturligt för så många andra. Träna på att inte vara så påklädd jämt även runt mina nära och kära, jag ser bekväm ut men jag är det verkligen inte ens nästan. Men tydligen duktig på att få andra att tro att jag är det. Ganska fascinerande och lustigt.

Som du skriver är det en kamp och få vet vad det kräver och vad det kostar en att genomföra den.

<3
    Lite roligt i sammanhanget är att jag varit nakenmodell i flera omgångar (få inga idéer pojkar, allt var endast för ett högre syfte och för den ädla konsten), och det var aldrig problem. Jag som var den enda nakna i ett rum fullt med påklädda personer. Antingen är jag masochist eller bara jäkligt skruvad.
  • HäckHäxan

Inser att jag dessutom lyckats med bragden att blotta mig i ett offentligt forum, grattis till mig liksom :-/

Glömmer min vana trogen av det och absolut när de är bland medlemmar jag älskar och bryr mig om <3 det ihop med det faktum att jag hat lättare för att skriva vad jag tänker och känner än att verkligen prata om det gör vän sitt antar jag.

Nå gjort är gjort. Om någon gör en grov analys på det där så dela gärna med er av den, med fördel i min inbox känner jag ehh

• HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-22 15:45:34 följande:
    Lite roligt i sammanhanget är att jag varit nakenmodell i flera omgångar (få inga idéer pojkar, allt var endast för ett högre syfte och för den ädla konsten), och det var aldrig problem. Jag som var den enda nakna i ett rum fullt med påklädda personer. Antingen är jag masochist eller bara jäkligt skruvad. smile1.gif
    Haha nice. Jag har bara varit sen som målat av den enda nakna i rummet och jag suger på det haha.

Kanske hade jag fixat det där. Fast egentligen tror jag de enda gångerna det fungerar hyfsat är i rent sexuella situationer för jag slutar tänka och nu menar jag sexuella som i ingen känslomässig koppling alls. Med känslor blir jag, är jag blyg och en novis av rang, nästan oskuld hur vridet det än må låta. Märkligt nog blir jag blyg även om något först bara var sexuellt och sen blir känslomässigt så jag går från oblyg dåre till sjukt blyg istället för tvärtom som ju verkar mest naturligt. Haha Och jag har mage att kalla mig frisk hehe
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2014-03-21 15:41:00 följande:
    Du är djurvän, min underbara Häckis, jag älskar fan dig, du ger mig så mycket uppskattning här på FL, jag blir lika glad varje gång du gör det, jag blir verkligen det, och jag ber om ursäkt för att jag må vara lite usel på att svara när du är sådär gullig, men du skall veta att jag suger åt mig vartenda ord. 

Du är underbar på riktigt Häckis. Och det menar jag verkligen. Det vet du. Ha en för jävla skön fredag. 

Och du kommer inte koka din kanin, men skulle du mot förmodan göra det så prova att krydda med lite vitlök, eller senap...jo, senap passar konstigt nog till kanin. Fast....jag skulle köpt en 10-pack hotdogs och ett paket korvbröd i stället, då går senapen åt i alla fall, problemet är att brödhelvetet endast säljs i 8-pack. Men du är en synnerligen kreativ kvinna, Häckis, du löser detta. Jag vet det.

Ha en för jävla trevlig afton, oavsett om det står kyckling eller Hotdogs, med bröd, på menyn.

Och du, glöm inte kolla datumet på korvbrödet, du vill inte asa hem ett torrt helvete, det kan förstöra hela din kväll. Tro mig.

TILLVERKNINGSDATUMET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Du har så rätt vännen. Jag har med sympatiskes djur ön med majoriteten av vuxna människor jag möter haha

Gillar om dig ändå Anton och när i väl skriver så får du mig att le och må bra. Det är det viktigaste tycker jag

Vart köper du korvbröd? Här sälj de i 10-pack både vanliga och de grövre, jag föredrar de grövre. Sen skall man ha två streck senap och ett med ketchup på korv med bröd, vanlig senap ingen söt eller stark eller grovkornig utan helt vanlig jävla senap innan 10-packen så löste jag det genom att antingen frysa in bröden eller torka dem och mala till ströbröd, ibland fick fåglarna i älven dom.

Nej kommer inte koka just min kanin, men troligen hans avkommor. Då jag gjort en deal med några som föder upp kaniner att de får para sina honor med min och jag fått kaninkött för det. Kan inte minnas att jag testat senap på kanin men så har jag aldrig tillagat det själv eller så.

Hoppas du fick en fin kväll igår.

• Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 16:40:40 följande:
    Du har så rätt vännen. Jag har med sympatiskes djur ön med majoriteten av vuxna människor jag möter haha

Gillar om dig ändå Anton och när i väl skriver så får du mig att le och må bra. Det är det viktigaste tycker jag

Vart köper du korvbröd? Här sälj de i 10-pack både vanliga och de grövre, jag föredrar de grövre. Sen skall man ha två streck senap och ett med ketchup på korv med bröd, vanlig senap ingen söt eller stark eller grovkornig utan helt vanlig jävla senap innan 10-packen så löste jag det genom att antingen frysa in bröden eller torka dem och mala till ströbröd, ibland fick fåglarna i älven dom.

Nej kommer inte koka just min kanin, men troligen hans avkommor. Då jag gjort en deal med några som föder upp kaniner att de får para sina honor med min och jag fått kaninkött för det. Kan inte minnas att jag testat senap på kanin men så har jag aldrig tillagat det själv eller så.

Hoppas du fick en fin kväll igår.

Det där ser ut som  en klassisk bärsärkar-hare
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!