• HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Ingen större mening med tråden, mer än att surra om sex, om annat och försöka undvika trasha andras trådar bara för att man är hmm över social och flummig till och från.

Man får såklart mumla sex hur mycket man vill, det är alltid uppskattat. Vill ha den i sexforumet, just för att en hel del intressanta människor är anonym, dumt att hindra dem från att surra och vara knäppa tänker jag just nu.

Så egen sprit medtages på fredagar och lördagar och tja alla andra jävla dagar också.

Vill ni bära blöjor och runka i dom så är det hel ok för mig, analt är inte sodomi oavsett vad andra må tänka om det, wet är inget man dör av, men garanterat att föredra med någon likasinnad, folk som tänder på att se sin partner i snibb-blöjor är inte pedofiler, just saying. Smisk är helt okej, låt vuxna göra och leva som de själva vill, så länge alla är nöjda och glada är jag också nöjd och glad. Vi någon bindas på kors och bli randad så låt dom. Vem är du att avgöra vad som är skönt och förlösande för någon annan? Drömmer

Lite allvar då! 

Tidelag håller jag mig gärna ifrån och skulle jag komma på någon med det så skulle jag helt ärligt ha ihjäl denne, samma sak med riktiga pedofiler då. Vissa saker tycker jag ett skott i pannan är bästa lösningen på. Billigt och kostar inte staten många kronor, de pengarna kan istället läggas på att ge barnet all den hjälp de kan tänkas behöva för att få ett så bra och värdig liv som möjligt! Tja djuren får man väl avliva om de är för skadade av övergreppet, alternativt laga om det går och hitta ett nytt bra hem där de får leva i ro och fred och bara vara djur och leva som dennes art bör göra, ungefär så.

Men bortsett från det där som drabbar oskyldiga så kan iaf jag bubbla om det mesta och finner jag inte något intressant så ger jag ju fan i att fånga just den tråden. Så prata om vad tusan ni vill eller behagar. jag ogillar regler och sociala normer och är både ambivalent och obstinat till min natur och älskar sjuk barock jävla humor och driver gärna med mig själv, du också, men seså välkommen Skål

Vill dessutom be anonyma Göran en ursäkt för mitt spinnande i hans tråd, det var stillöst, dock av ren tanklöshet, men inte mer rätt för det. Så jag ber verkligen om ursäkt för det där. {#emotions_dlg.flower}

En bild borde sätta pricken över i:et, skall se om jag finner någon...

Sist men inte minst!

Joo och kanske...

Mest för att jag tycker bilden är vacker då
    Canis meus id comedit
  • Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!
  • Anonym (Celine Chigurh)
    Anton Chigurh skrev 2014-03-23 13:01:21 följande:
    Så länge jag har större kuk än den genomsnittlige nordkoreanska mannen så kan jag leva med dom downsets du nämner här. Ingen har sagt att det skall vara lätt å leva.....
    Idag har du varit mer svamlig än vanligt ( och det vill inte säga liteFlört )
    Mer än lovligt svamlig faktiskt !!!. Fy på dig ! Det kan stå dig dyrt {#emotions_dlg.djavulsk}
    Du vet att jag älskar din kuk DrömmerHjärta.
    Det vet jag att du vet...men folk kan ju få för sig annat, som du skriver...Kyss

Eftersom jag gjort undantaget att lägga mig i denna tråd, skickar jag med en bild (Som ju kanske bättre passat i helkroppstråden, men ändå )

Puss
    Din Celine
  • Kattpappa08
    Anonym (Celine Chigurh) skrev 2014-03-23 16:29:15 följande:
    Mer än lovligt svamlig faktiskt !!!. Fy på dig ! Det kan stå dig dyrt {#emotions_dlg.djavulsk}
    Det vet jag att du vet...men folk kan ju få för sig annat, som du skriver...Kyss

Eftersom jag gjort undantaget att lägga mig i denna tråd, skickar jag med en bild (Som ju kanske bättre passat i helkroppstråden, men ändå )

Puss
    Din Celine
    Fan vad roligt att ni hittat varandra {#emotions_dlg.flower}
  • gilmore

Puss
    Din Celine
    Ursäkta att jag lägger mig i men SATAN VILKEN RÖV! Jag vill gråta nu.

Så drar jag täcket över huvudet och försvinner, jag hatar att alla är så jävla snygga. Puss på er.
  • lille Birger

Celine, du kan komma långt med den där rumpan.

• Anonym (okejdå)

Puss
    Din Celine
    Wow, vilken snygg rumpa! Anton är sannerligen en lycklig man
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 14:53:57 följande:
    Är nog svårt att få den till lchf. Morot och mjöl, gissar att det inte blir riktigt samma känsla med en omelett med kardemumma och färskost Obestämd 
    Finns ju bakermix som är lchf. Sen kan man få till en hel del med nötmjöl och pofiber. Får testa mig fram. Morot ligger ju precis över gränsen men jag äter det då och då. Blir ju inga större mängder. Har det alltid hemma till hunden som älskar morot
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-03-23 16:50:25 följande:
    Ursäkta att jag lägger mig i men SATAN VILKEN RÖV! Jag vill gråta nu.

Så drar jag täcket över huvudet och försvinner, jag hatar att alla är så jävla snygga. Puss på er.
    Se så älskade fru. Vi har iaf varandra och du är absolut inte ful på något sätt eller vis!!! Så det så <3

Ingen ide att gräma sig över hur andra ser ut, det är yta och yta förändras och ibland försvinner det helt också, det är då insidan fortfarande lyser igenom och visar vem man är och hur fan man än ser ut så är det inte värt ett dyft om insidan är helt röten! Och jag tror dessutom majoriteten i denna tråden skriver under på det

Dessutom har du en superskön personlighet babe!!!

Alla kan inte vara snygga eller vackrast. Kolla på mig ibland kan jag ses som söt möjligen, men snygg eller vacker nej inte sådär rent estetiskt.
  • HäckHäxan

Puss
    Din Celine
    Äh va fan kroppar är uppskattade här inne också. För jäkla snygg bakdel <3
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-03-23 15:01:11 följande:

Någon som sett "Diario de una ninfómana"? Såg den på TV igår och den lämnade mig med en bitter efter smak. Inte på grund av själva handlingen, utan mer av budskapet den lämnade. Den fick mig att undra om jag verkligen lever eller om jag bara sitter av min tid i väntan på något som kanske aldrig sker...

ExistensiellSöndag...

Verkar intressant. Får spana på den
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-23 18:14:44 följande:
    Verkar intressant. Får spana på den
    Existentiell-Söndag är officiellt över nu i mitt hem, tills nästa gång.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!