• Monsa

Hey Jude!

Detta är en spin-off på den gamla tråden "Jude-tråden".

Här finns ett härligt gäng som skriver om allt mellan himmel och jord och här följer några exempel;

Mat-tips/recept
    Bebisar/barn, graviditeter
    Hur man håller kosher
    Företagsideér
    Hur ofta man får blommor av sin karl
    Jobb
    Lägenheter
    Resor

Ja helt enkelt allt som har med ett vardagligt liv att göra.
    Det som är gemensamt för de som är här i tråden är att alla har någon slags anknytning till Judendomen.
    Under den första Judetråden så hände det mycket grejer, det blev ett fantastiskt gäng som kan prata om vad som helst och det bästa av allt är att det föddes en liten Noah den 6/2-06
    Vi väntar med spänning på nästa bebis som beräknas komma i Juli!

För att behålla den fina stämningen här inne så går vi inte in på allt för känsliga ämnen. Dessa inlägg som kanske är till för att provocera uppmärksammas inte överhuvudtaget.

Detta är en glad tråd och jag tycker att en beskrivning av denna tråd som Marcink gjort är så klockren;

"hej vi är judar och glada och tycker om varandra. här pratar vi (nästan) bara om roliga saker, folk som pratar om skräp kan gå någon annanstans herrå!"

Marcink

• Svar på tråden Hey Jude!
  • bubele

Hej alla!
    Hattifnatt: Du har privat meddelande.
    Mayasmama: Skall skynda mig att kolla bilden.
    Nyb: Väntar med spänning på bilder från huset...när var det ni skulle flytta in?

Skall ta ett bad nu, ses lite senare .

Badberoende Fajga

• ellinorsmamma

mayasmama

Fin bild.Tycker att der var svårt att se. När vi varit på UL så har man sett könet mer mellan benen uppifrån om du förstår vad jag menar.

Ska du boka tid för köns UL?

Om du vet könet så ska vi försöka hjälpa till så gott vi kan med namnförslag.

Vilka fina bilder på Maya,när hon dansar.

• En helt vanlig mamma

Vi flyttar in 1 a april Jag ska lagga in bilder da, lovar pa hedersord...

*surar over att P fortf. jobbar*

• Hattifnatt

Fajga - även du har nu ett privat meddelande

Nyb: 1 april, det är ju snart! Ser fram emot bilder!

• bubele

Hattifnatt:
    Exsambon hälsar tillbaka även om vi just haft en lång och inte särskilt konstruktiv diskussion per telefon. Han uppskattade din hälsning, dock.

Mayasmama: vilken fin bild! Fast jag har heller aldrig sett såna prickar innan. Frågade ni vad de betydde när ni gjorde ul:et?

• Monsa

Hej på er! Det gick kanonbra på sagostunden så jag får fortsätta, 12 gånger ska jag köra på
    Barnen var så duktiga, inräknat med mina två var det 34 barn där! Dom satt still och lyssnade och sjöng så fint, åh ja det var så roligt!

Ha det gott allihop/M

• bubele

Monsa:
    12 gånger?!?
    De måste tyckt att du var helt fantastisk!
    Vad roligt!!!!!

• Hattifnatt

Monsa: wow, vilken succé du gjorde!!!
    Och TOLV gånger till, det är ju kanonbra!!!
    Är det en gång i veckan, eller?

• elims

Kul Monsa att det gick så bra, grattis!

• En helt vanlig mamma

Grattis Monsa och Boker Tov pa er alla glada

Svar på tråden Hey Jude!