Inlägg från: Chaia |Visa alla inlägg
  • Chaia

Hey Jude!

tutim:

Tack för tipset! Det låter onekligen som ett ställe för mig

• Chaia

fajga:

Då har jag läget klart för mig Jag förstår att du inte har någon ork nu. Se till att vila ordentligt!!

Första kvällen ska vi till mina svärföräldrar. Då kommer också mina föräldrar, mina syskon och några vänner till familjen. Andra kvällen ska vi till makens morbror. Då kommer hela makens familj att vara där. Mycket släkt blir det

• Chaia

fajga:

Ja, jag uppskattar verkligen min familj. Egentligen är vi inte så många, men vi håller ihop!

• Chaia

kidA: Låter som om ni haft en härlig kväll!

usch, jag fick just besked om att min första pojkvän har dött i cancer. 27 år och efterlämnar fru (eller sambo) och en liten son.. Känns overkligt och hemskt. Jag visste inte ens att han var sjuk.

• Chaia

kidA och marcink:

Ja, det känns riktigt orättvist att en ung pappa, make och son ska behöva dö sådär. Jag har haft ångest hela kvällen över att något ska hända min lilla familj. Döden kom helt plötsligt så nära..

På tal om något roligare.. Ni verkar ha haft en trevlig kväll! Jätteroligt att få se era bilder. Det där trollet är ju underbart! Var har ni fått tag på det?

• Chaia

kidA:

Ägg i saltvatten kan låta lite märkligt, men det är verkligen gott! Skönt att svärmor var nöjd också

• Chaia

Jag vet inte heller vad matzemjölet kostade faktiskt. Handlade med svärmor och då var det inte tal om att betala (skäms lite )

• Chaia

Jag tycker faktiskt att pepparroten är god. Makens mormor däremot försöker alltid smuggla undan sin bit

Svar på tråden Hey Jude!