Hey Jude!
God morgon!
kidA och marcink: Hoppas att ni får tag på er matze! Hur har ni gjort andra år? Ätit hos Marcins mamma?
God morgon!
kidA och marcink: Hoppas att ni får tag på er matze! Hur har ni gjort andra år? Ätit hos Marcins mamma?
kidA: Han är verkligen söt som socker!
mayasmama: Förstår att det känns jobbigt! Du får passa på att verkligen vila upp dig när de är borta.. Hyra filmer och köpa sushi och sånt.
kidA: Ok, glass då I stora lass
kidA: Jag tror att man kan ha lite olika grönsaker som karpas, men vi brukar ha persilja.
Absolut elims! Det är en dejt!
Nu Desperate Housewives..
Ja, Prinsen av Egypten är en jättebra introduktion till Pesach. Både för barn och för vuxna
elims:
Svår fråga det där med "gräddvaniljen" faktiskt.. Jag vet att det finns smakämnen som kan innehålla mjölk, men det vanligaste är nog att de inte är mjölkiga. Hmmm.. Inte så klargörande kanske
elims:
Åh, vad bra att de kunde ge ett ordentligt svar!! Då vet jag ju vad som gäller för dottern också. Inte för att hon dricker te, men om hon brås på sin mamma så kommer hon nog snart att börja
fajga:
Skönt att du mår bättre! Har du provat med soppa? Glass?
Nu ska jag stressa av lite på gymmet.. Jag som har haft en såå stressig eftermiddag på stan (eller hur elims?! ). Jag loggar garanterat in senare ikväll.. Är ju helt beroende av alla er i den här tråden.