Inlägg från: Chaia |Visa alla inlägg
  • Chaia

Hey Jude!

Idag börjar det faktiskt kännas som vår!! Lite kallt, men soligt och fint. Tänk vad glad man kan bli för lite sol

Skönt att höra att allt är bra med dig Monsa!

• Chaia

Har du hört något mer från Maya, mayasmama? Regnar det fortfarande där nere?

• Chaia

fajga:

Teexpert vet jag väl inte om jag är, men jag gillar te Mitt tips är att fråga personalen om råd. Jag frågade tjejen på NK och hon rabblade genast upp sina favoriter.

mayasmama:

Åh, nej!! Hoppas att du får tag på någon ny snart! Att det ska vara så svårt att hitta vettig personal??!!

• Chaia

elims:

De hade både kaffe och te. Jag är redan sugen på att prova fler sorter.. Alla lät så goda!

• Chaia

Åh, vad roligt att pyssla! Jag höll på ganska mycket med sånt förut, men nu var det länge sedan. Jag målade en del tavlor också, men det är så jobbigt att plocka fram och tillbaka allt material. Jag skulle vilja ha ett pysselrum där alla saker kunde ligga framme.

• Chaia

God morgon allesammans!

Hoppas att alla mår bra idag. Själv sitter jag och äter frukost med en stor kopp äpple-kanel-te. Mums!

Shabbat shalom!!

• Chaia

Hej hopp allihopa!

Vilken härlig dag det har varit! Har varit ute och lekt med dottern i solskenet. Underbart!

Ikväll lutar det åt pizza.. Har absolut ingen lust att laga mat idag. Däremot borde vi verkligen putsa fönstren, de är så skitiga att man knappt ser ut. Usch för fönsterputsning, vi får väl se om det blir av..

• Chaia

elims

Det blir nog en köpepizza när dottern lagt sig.. Har ingen lust att laga mat idag. Det blir nog en med champinjoner och kronärtskockor.

Vad skönt att du hunnit med så mycket idag! Det är så skönt att kunna slappa med gott samvete!

Vad är det för intervjuer du ska transkribera?

• Chaia

Jag blir lite sugen på att skaffa mig en sån faktiskt. Mycket smidigare (och billigare) än en riktig espressomaskin. Vad köper ni för kaffe till den?

Svar på tråden Hey Jude!