Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Chaia
    OJ....jag hade den röda på vegansk smörgåstårta till min lillasyster...hoppas att hon har glömt det!!! Fast det kanske var ett annat märke, har för mig att jag brukar kolla med henne om hon kan äta de olika E-varianterna. *skäms lite*

• bubele

Chaia och Elims
    Bor ni nära varandra? Har det blivit några mer träffar på sistone?

• bubele

Chaia
    Hmmm...jag tror att jag gör bäst i att inte säga något, det var ändå två år sen jag gjorde smörgåstårtan . Och nja, hon är väldigt bestämd. Äter inte godis som är behandlat med bivax t ex. Eller veganska produkter där det på något sätt varit inblandat något animaliskt i tillverkningsprocessen, även om slutprodukten är helt vegansk.

• bubele

Nyb
    Lycka till med flytten! Glöm inte att du lovat lägga in bilder på radhuset sen

Nu blir det laila tov från mig också

• bubele

God morgon!
    Mayasmama
    Jag visste inte att det fanns matze någon annanstans än den man beställer till Kosher Livs genom församlingen! Bra att veta

För övrigt vaknade jag med 39,7 tidigt i morse oxå

• bubele

KidA
    När skall ni till Gbg nästa gång? För om det inte är jätteviktigt att ni har matzen till pesach utan mer vill ha för att det är gott, kan ni ju ringa Kosher Livs och höra om de kan lägga undan ett paket. Antar att de borde ha beställt in lite extra

• bubele

Chutzpah
    Kul att se dig här igen! Allt väl?

• bubele

Hattifnatt
    Nej, han kommer inte förrän på tisdag kväll . I dag skall de på Premier Leaguematch och i morgon Depeche. Fattar inte hur det kan vara viktigare än att pyssla om mig

Kosher Livs öppettider inför pesach:
    5 april 12-18
    6 april 12-18
    9 april 12-17
    10 april 12-18
    Extra öppet 18 april 12-18

Tel 031-10 94 32

• bubele

Hattifnatt
    Nej, min syster är vegan för att det är synd om djuren .

• bubele

Ni får jättegärna inspirera mig oxå...dagens intag har bestått av saft och lite olika juicer. Mannagrynsgröt kanske?

Svar på tråden Hey Jude!