Hey Jude!
Nyb
Oford - är det en soffa?
KidA (och självklart Marcink oxå )
Han är verkligen helt otrolig
Nyb
Oford - är det en soffa?
KidA (och självklart Marcink oxå )
Han är verkligen helt otrolig
Nä nu måste jag kolla text-tv hur det går i Frölundamatchen...är totalt ointresserad men kan ju försöka möta blivande sambon i lite intresse kanske så jag i alla fall vet om jag skall tycka synd om honom eller inte när han kommer hit efteråt
Nyb
Har ni oxå varsin dator? Ni kan ju sitta i samma soffa och skriva då, precis som KidA och marcink
Nu skall vi gå och hyra film
Mayasmama
Beställa tid för könsbest...när får ni tiden så att ni vet om det blir kille eller tjej? Är det inom kort?
Jag skall strax fixa sen frukost och sen väcka ex/blivande/sambon. Därefter dags för liten promenad på stan. Synd bara att det är så tråkigt väder, alldeles mulet
För övrigt vägde jag mig i morse, som om det skulle vara någon skillnad efter en dag med viktväktarmat
Det var ett reportage om israeliska valet i GP i dag, intressant men jag hittar det tyvärr inte på nätet.
För övrigt är Yael mitt favoritnamn men blivande sambon tycker att det är ett av de fulaste namnen som finns. (Men i och för sig, det tog mig bara en månad att tjata mig till första katten, så jag skulle nog kunna få en Yael oxå nån gång om jag var tillräckligt ihärdig. Nu skrattar han åt mig här i soffan när han hör vad jag skriver..men han protesterar i a f inte )
Elims
Tack, det var min mormors andranamn . Hon hette f ö Ester vilket oxå är ett av mina favoriter
KidA
Vad hände med lojaliteten? Har du glömt att du och jag gillar samma sorts musik?
Dessutom älskar han Frölunda och du bor i Linköping så du borde verkligen ta mitt parti här
Chaia gillar jag oxå. Vad mina föräldrar tänkte på när de gav mig ett hebreiskt namn som inte är så fint kan man ju fundera på... Gissa vad folk i Sverige får för associationer när jag berättar att det är Ita... Fast det uttalas ju med kort i på svenska. Hmmm..måste fråga mamma.
Chaia
Tack . När jag var liten ville jag alltid heta
Dinah i förstanamn, det är ett av mina andranamn.
Laila tov...nu skall jag gå och lägga mig, blivande sambon och våra chatoulim