Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Hej alla!
    Låter som om ni hade bra lördagskvällar ni också . Av någon outgrundlig anledning känner jag mig rätt pigg trots att jag varit vaken sen halv nio. Skall hjälpa en kompis att flytta bokhyllor, sen en snabbis till Ikea och sen träffa en annan kompis. Fullt upp med andra ord...

Chaia
    Hoppas Purimfirandet blir roligt för dottern!

• bubele

Nyb
    Hade behövt sova mer, min kropp är såååå trött. Men på senare år (är ju gammal nu ) har jag haft svårt att sova många timmar när jag druckit. Vet inte riktigt vad det beror på. Kommer nog att slockna i soffan tidigt ikväll istället

• bubele

(fast får fortfarande alltid visa leg på systemet...mitt utseende och åldern passar liksom inte riktigt ihop )

• bubele

Hej!
    Nu tillbaka hemma efter intensiv dag. Dagens ordspråk lyder: Du bör inte ge dig iväg över halva stan OCH till Ikea med en inflammatorisk tarmsjukdom. Stackars mina vänner - jag tror jag har umgåtts lika mycket med deras badrum och Ikeatoaletterna som med dem personligen idag . Skall tappa upp varmt bad åt mig nu, sedan kommer exsambon och sover över. Kan ju säga att jag inte direkt är upplagd för romantik när magen är sådan här....men lite mys i soffan funkar alltid

• bubele

Chaia
    Nej, vanligtvis mår jag bra, men jag tror att jag ev har ett litet skov just nu. Har haft den här sjukdomen sedan jag var 14 och är opererad ett par gånger. Äter nu starka mediciner som hjälper men som med alla autoimmuna sjukdomar blir det värre ibland. Men jag skall inte klaga, har mått otroligt dåligt innan min andra operation för 7 år sedan, så nu är jag i princip lika bra som vem som helst. Oftast i alla fall

• bubele

Mayasmama
    Också nyfiken på vem som gömmer sig i din mage . När lägger du ut nya magbilder på hemsidan?

• bubele

Monsa
    Det kommer gå jättebra, lycka till!

Chana
    välkommen

Izabelle
    lider med dig, vilken vecka är du i nu?

Hattifnatt
    Köpte du mynta i kruka som vanligt? Jag funderade på om Ica Focus kanske kan ha....vad tror du?

Vad gör ni alla ikväll?
    Själv städar jag, bakar bröd, badar (strax i a f) och grejar lite till. Ja just det, lagar lite mat oxå. Får strax besök av exsambon och min kompis som skall sova här eftersom det renoveras hos henne. Så från helt själv till två av dem jag tycker mest om att äta födelsedagsfrukost med imorgon, det blir mysigt

Svar på tråden Hey Jude!