Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Hahahaha....

• bubele

Måste bara berätta...
    På lördag skall jag på dejt med exsambon

• bubele

Elims
    Är ögat bättre nu? Det låter livsfarligt att hälla remover i ögonen! Stackare...

• bubele

Chaia och Elims
    Ja, spännande och stressigt och vet inte riktigt vad jag vill...men det ger sig väl . I dag är ingen jättebra dag, så allt känns nog bättre i morgon.

• bubele

KidA
    Du är jättefin! Och familjebilden var hur bra som helst, verkligen! Tycker det är fantastiskt att man kan se så fräsch ut så kort efter förlossningen

Hattifnatt
    Dejten är ikväll. Något att äta, bio (München - jag vet, vi valde en väldigt romantisk film ) och kanske någon öl efteråt.

Film, musik och litteratur har ju alltid varit våra största gemensamma intressen så man får väl ta och odla den sidan igen då . Vi har faktiskt biljetter till Depechekonserten i Sthlm oxå....och till Sisters of Mercy här i april. Nu har ju inte jag varit någon stor Sistersfan men man får ju stödja exet

Fy vad jag är tröööött. Var på after work med kollegor och kompisar i går, började vid fem och var hemma halv två. Det känns. Synden straffar sig själv som mamma brukade säga när hon var på ordspråkshumör

• bubele

Kiralves
    Nya skivan är bra - bättre än Exciter och lite av en återgång till det "gamla" soundet. Tycker absolut du skall köpa den när du har råd.

• bubele

Mayasmama
    lycka till med kalaset!

Kiralves
    Ja, det skall bli kul med en konsert till - det är få personer som har sådan utstrålning på scen som Dave Gahan. De andra jag kan komma på (som är rätt tråkiga utanför scen men blir helt andra personer när de uppträder) är Jocke Berg och PJ Harvey .

• bubele

KidA
    Jag har lyssnat på Shake the Disease i en vecka här tror jag . De spelade den på konserten men då var det i Martin Gores version, samma som han gjorde på sin soloturné tydligen. Väldigt vacker men jag föredrar nog originalet

• bubele

Jag gillade förbandet oxå, The Bravery. Bra skiva att köpa/ladda ner om man gillar New Yorksoundet (The Killers, Strokes etc)

• bubele

Marcink och KidA
    Etype kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, honom är jag oxå lite småkär i, haha. Ingen kan bära upp ett bar skinnbyxor som han . Skämt åsido, han var en väldigt bra programledare på den tiden Lördagsmos gick på Ztv...

Svar på tråden Hey Jude!